Alle

ProjectmanagerJO17042
Rol: Projectmanager Procesoptimalisatie
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Haarlem
Start: A.S.A.P.
Duur: 1 jaar met optie op verlenging
Uren per week: 32-40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: 03-08-2018 14.00 uur
tarief indicatie: €85
Werkzaamheden
  • Reviewen van bestaande processen en werkafspraken & helpen bij het organiseren en faciliteren van workshops en customer journey sessies om processen binnen het bedrijf te optimaliseren t.b.v. klanttevredenheid én kosten. Hierbij hebben we een focus op een aantal aangewezen processen met veel potentie tot verbetering, zoals storings- en serviceproces, aansluitproces en projectenproces bij de afdeling leidingen.
  • Optimalisatie interne proces (over sectoren heen)
  • In kaart brengen van knelpunten in processen en klantbeleving op detailniveau
  • Ondersteunen bij bepaling van quick wins en lange termijn verbeterinitiatieven voor deze aangewezen processen
  • Valideren van een procesverbeteringen bij alle stakeholders
  • Voorbereiden en implementeren van quick wins, waarbij wordt gekeken naar snelle verbeteringen die grote impact kunnen maken
  • Acteren als schakel tussen business en IV om de procesontwerpen op de juiste manier te laten ondersteunen waar nodig
  • Meenemen van stakeholders in veranderende processen
    Functie eisen
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Analytisch en lerend denkvermogen
  • Minimaal 5 jaar ervaring met het optimaliseren van processen (zoals middels Lean, SixSigma en/of Customer Journey’s) en het werken in een projectmatige omgeving
  • Minimaal 5 jaar ervaring met creatief nadenken over nieuw in te richten processen, zonder zich daarbij te laten hinderen door huidige knelpunten
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel in woord als geschrift) en samenwerking binnen teams
    Competenties
  • Procesgericht
  • Klantgericht/ omgevingssensitief
  • Proactief
  • Analytisch
  • Zelfstandig
ProjectmanagerJO17041
Rol: Projectmanager
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Arnhem
Start: A.S.A.P.
Duur: 5 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: 20-07-2018 15.00 uur
tarief indicatie: €82.50

Beschrijving:
Program: Solid and sustainable IT infra at sites
Program objective: Maximize business productivity by having solid and reliable IT infrastructure services in place at all sites of the company
Scope:
  • 60 sites (starting with a pilot of 2)
  • WAN, LAN, Blackbox, WLAN, MLAN, MPS, PBX, etc.

Objectives pilot phase:
  • Define solid and sustainable IT infrastructure standards
  • Define and test approach
  • Prepare and implement two pilot sites

Pilot period: July 2018 to December 2018 The initial Project Management request is for the Pilot phase. An extension will be optional. Work location: Mostly in Gelderland and Amsterdam with some internal travel expected Profile:
  • Proven experience (5 years+) as program manager of large complex infrastructural projects
  • Understanding of technology in scope, like WAN, LAN, Blackbox, WLAN, MLAN, MPS, PBX
  • Good planning skills in a complex IT infrastructure landscape
  • The candidate must have the ability to build trust, facilitate consensus building across diverse groups, drive change management, while demonstrating excellent communication and time management skills.
  • Able to create investment proposals
  • Able to align with other programs in the same space and optimize plans for effective execution
  • Able to align with ongoing separation and re-organization programs
  • Track deliverables and costs
  • Work closely through IM Services and Sourcing with suppliers, based on contracts
  • People skills
  • Experience working in the chemical industry would be a big plus.

Assignment:
  • Define solid and sustainable IT infrastructure standards
  • Define and test approach
  • Prepare and implement two pilot sites
  • Prepare, plan, manage, and communicate end-to-end project plans with stakeholders and teams
  • Perform day to day project check-in and update to manage project delivery and quality
  • Identify risks, gaps, and opportunities and communicate to stakeholders and other teams to drive resolution
DBC administreurJO17039
Rol: DBC administrateur
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Groningen
Start: zsm
Uren per week: 40
Duur van de inzet: 3 mnd+
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers (een ziekenhuis) in Groningen, zoeken wij een ervaren DBC (Diagnose Behandel Combinatie) Administrateur.

Voor deze opdrachtgever zoeken wij een ervaren en ondernemende collega die:

-De administratieve zorgprocessen binnen een ziekenhuis kent (AO/IB)
-Kennis heeft van de DBC systematiek
-Bekend is met ziekenhuis informatie systeem EPIC
-Affectie heeft met data(analyses) en IT
-Ervaring heeft met projectmanagement en procesverbeteringen.
-Makkelijk contact legt en communicatief vaardig is
-Een HBO of WO-opleiding heeft afgerond

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Business analyst/DesignerJO17037
Rol: Business Analyst / Designer
Type inzet: Tijdelijke inzet / projectbasis
Locatie: Den Bosch
Start: zsm in overleg. Per 1-9-2018 bespreekbaar.
Uren per week: bij voorkeur 40
Duur van de inzet: 6 maanden
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Den Bosch, zoeken wij een ervaren Business Analyst / Designer.
Voor projecten die een uitbreiding/verbetering zijn voor het datawarehouse van de opdrachtgever, zoeken wij een kandidaat die aantoonbare ervaring heeft met business intelligence / BI, datawarehouse, datamart, data moddelling en SQL. Om deze werkzaamheden met succes te kunnen uitvoeren, is het noodzakelijk om kennis te hebben van bancaire processen.
Bij voorkeur beschikt de kandidaat ook over kennis van powerdesigner.
Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
ProjectleiderJO17034
Rol: Projectleider
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Woerden
Start: Medio Augustus
Duur: 1 jaar met optie op verlenging (2x 1 jaar)
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: 13-7-2018
tarief indicatie: €80
Wat ga je doen?
De projectleider IT stelt projectplannen op in overleg met de opdrachtgever, nadat de businesscase is gevalideerd. Draagt zorg voor de bemensing van het projectteam en selecteert eventueel te betrekken derde partijen. Organiseert consensus over het te behalen projectresultaat en adviseert over de de projectmethode. Stuurt het projectteam aan (inclusief eventuele derde partijen), bewaakt de voortgang en concensus over het gewense eindresultaat. Richt de budgetverantwoordingsstructuur in. Verzorgt tussentijdse rapportage aan de opdrachtgever, bewaakt het budget en verzorgt de projectcommunicatie. Identificeert risico's en kansen voor het project n.a.v. interne en externe ontwikkelingen en stuurt hierop bij. Daarnaast heeft de projectleider in toenemende mate een rol in de Agile Transitie waar we doorheen gaan en verwachten we dat hij/zij een rol neemt in die transitie van waterval naar agile. De projectleider stuurt meerdere projecten aan binnen het programma.
Benodigde opleiding:
- Minimaal WO opleiding Informatica in combinatie met bedrijfskunde
- Certificering IPMA-B

Benodigde kennis en ervaring:
- Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bij overheden of ZBO, bij voorkeur in combinatie met een basisregistratie
- Aantoonbare ervaring met en kennis van projectmanagement (minimaal 5 jaar)
- Aantoonbare ervaring met Bureau ICT Toetsing (BIT) gewenst.
- Implementatie van IT projecten met een omvang van minimaal EUR 2 miljoen
- Aantaaonbare ervaring met Agile werken en Leading SAFe gecertificeerd
- Ontwikkelingen in complexe ketens die domeinoverschrijdend zijn.
Functioneel Finance ConsultantJO17033
Rol: Functioneel finance Consultant
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Veenendaal
Start: Augustus 2018
Duur: 6 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief indicatie: Marktconform

Kennis van Dynamics 365 Projecten en Finance.
  • Stevige persoonlijkheid die ook op directie niveau de gesprekspartner is
  • Ervaring met implementatie trajecten en bij voorkeur met Agile Scrum
  • Kennis heeft van de TIC business is een pre
  • Uitstekend in Engels
  • Bereid om te zijner tijd 25% van de tijd te reizen naar buitenlandse vestigingen
  • Brug kan slaan tussen de operatie enerzijds en Finance anderzijds en om kan gaan met de DNA verschillen
  • Challenget business requirements en adviseert door onderbouwde D365 oplossingsrichting voor te stellen
  • Uitstekend begrip heeft van Dynamics 365 en binnen “Finance and Operations” in het bijzonder van de project module
  • Kennis en ervaring heeft met Project module waarbij de volgende onderwerpen relevant zijn:
    O Het inrichten van de project module
    O WIP, POC, ETC en EAT
    O IFRS gerelateerde topics zoals IFS 15 en hoe dit is onder te brengen D365 (pre)
    O Facturering van Projecten (Contracten) en bulk facturering
    O Het inrichting van de boekingsprofielen voor een juiste aansturing van grootboekrekeningen en dimensies
    O Tijdschrijven
    O Het verantwoorden van de kosten op projecten
    O Budgetten opvoeren analyses uitvoeren
    O Masterdata management
    O Project sales orders (Facturen in Filed Services worden Sales orders “Finance and Operations”)
    O Interfacing (Integration) with CRM, Field Service and Third party applications zoals E-Cert en LIMS
    O Testen van bedrijfsprocessen
  • Kritisch kunnen meedenken en helpen definiëren van Management rapportages over het totale applicatie landschap
  • Enige kennis van de BI Tool “Power BI” is een pre

Cloud EngineerJO17032
Rol: Cloud engineer
Start: na de zomer periode
Duur: afhankelijk van de inzet
Werklocatie: Amsterdam
Beschrijving opdracht:
Voor onze opdrachtgever, een financiële instelling, zijn wij op zoek naar een ervaren Cloud engineer.
Hij of zij dient ervaring te hebben met het werken met DevOps, inhoudelijke werkervaring en certificering te hebben met Azure, VSTS en ADFS.
Nog lang niet de gehele omgeving is over naar Cloud, er wordt nog steeds veel gedaan op de Windows servers. Echter de toekomst ziet onze opdrachtgever geheel in de Cloud dus het is belangrijk dat alle nieuw op te starten projecten op deze basis worden ingevuld.
Binnen de afdeling vertrekt één van de operationele Cloud engineers. Daarnaast gaat een andere medewerker voor langere tijd op reis.
Derhalve wordt er gezocht naar vervangers.
Dit mag een engineer zijn die voor de duur van de inzet het team komt versterkten op basis van detachering.
Op termijn is het wenselijk dat er ook een engineer komt die in dienst wil treden bij onze opdrachtgever!
Beide mogelijkheden ligt open.
Graag ontvangen wij jouw reactie met een cv en onder vermelding van vakantieplannen, uurtarief, etc.
Voor nadere vragen omtrent deze opdracht kunt u contact op nemen met Datapool.
SharepointbeheerderJO17030
Rol: Sharepoint Beheerder
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: 01-08-2018
Duur: 7 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: 5-7-2018 12.00 uur
tarief indicatie: Marktconform

Voor SharePoint zoeken we een beheerder:

Voor onze SharePoint 2013 omgeving zoeken we een gedreven en ervaren beheerder. Vanwege de grote belangen die gemoeid zijn met ons huidige project is het van groot belang dat onze omgevingen (SQL DB, SharePoint, Azure) gedurende extended kantoor uren zo veel mogelijk beschikbaar zijn en uitmuntend performen. De bedoeling is om hierin de komende periode (3 maanden) stappen te gaan zetten. Hiervoor zoeken we een ervaren technisch SharePoint 2013 beheerder om een ‘dedicated high availability high performing’ SharePoint omgeving op te zetten. Hierna zal je blijven tot het einde van het project en indien er geen project werkzaamheden zijn ingezet worden om andere SharePoint gerelateerde werkzaamheden uit te voeren.

Kenmerken:
  • Ervaring met technisch beheer SharePoint 2013.
  • Ervaring met InfoPath formulieren (beheer en performance, opzetten en wijzigen wordt door een ander team uitgevoerd).
  • Zelfstandig een traject kunnen opzetten en uitvoeren om een dedicated high availability omgeving in te richten.
  • Communicatief vaardig (zelfstandig kunnen schakelen met het NOC, infra en de business is een must).
  • SQL performance tuning
  • 40 uur (32 uur ook bespreekbaar)
  • 6 maanden
BI analystJO17028
Rol: BI Analyst
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Regio Den Bosch
Start: zsm
Uren per week: 40
Duur van de inzet: nvt.
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Den Bosch, zoeken wij een BI Analyst.

Onze opdrachtgever is op zoek naar een Business Intelligence Analyst. Een rol met grote verantwoordelijk- en zelfstandigheid in het omzetten van data in bruikbare informatie voor de organisatie. Je draagt zorg voor analyses, zowel t.b.v. projecten als t.b.v. het verbeteren van de dagelijkse bedrijfsvoering. Je hebt een (Engelstalige) externe partij als inhoudelijke sparringpartner, welke tevens zorg draagt voor ondersteuning op het gebied van ETL. Je werkt nauw samen met de ICT afdeling en rapporteert aan de Finance Manager. Word jij hier enthousiast door? Lees dan verder!

Als Business Intelligence Analyst ben je verantwoordelijk voor:
ØVraag gestuurd data verzamelen, rangschikken en presenteren.
ØOverleggen over benodigde informatie/rapportages en vervolgens ontwikkelen ervan.
ØOntwikkeling en onderhoud DWH.
ØDagelijkse controle op automatische / goede verwerking van DWH.
ØOndersteuning datamanagement d.m.v. controles.
ØHet beantwoorden van adhoc vragen van verschillende afdelingen.

Ook wordt er van je verwacht:
ØMinimaal een data gerelateerde HBO+ opleiding met 2 jaar werkervaring, of 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
ØPassie voor data en ervaring in een BI-omgeving.
ØSterke analytische vaardigheden.
ØIn datalagen en tabellen kunnen denken en daarin de link kunnen leggen naar de werkprocessen.
ØBij voorkeur kennis van Kimball DWH design, SQL, SSIS en cubes.
ØGoede kennis van de Nederlandse en Engelse taal.
ØGoede communicatieve vaardigheden.
ØBesluitvaardig en projectmatig kunnen werken.
ØInitiatiefrijk en proactief m.b.t. nieuw op te starten projecten.
Waarom wil jij deze uitdaging aan gaan:
ØEen professionele, maar informele, werkomgeving en uitdagende functie binnen een succesvol internationaal opererend bedrijf
ØGoede arbeidsvoorwaarden, marktconform salaris en prettige werk/privé balans
ØZelfstandigheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
ØGezellige borrels en bedrijfsuitjes die georganiseerd worden door activiteitencommissie

Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgever is Europa’s grootste distributeur van in een niche van sportartikelen.
Met meer dan 10.000 unieke producten van 150+ verschillende merken, levert ze aan vele dealers wereldwijd. Een team van 50 collega’s, waarbinnen Passie, Plezier en Prestatie kernwaarden zijn, werkt samen om successen te behalen en te vieren. Het is daarmee een informele organisatie, jong, en met een mentaliteit waarbij pro-activiteit wordt beloond. De komende jaren staat digitalisering centraal!

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste bruto maandsalaris daarbij vermeld.
Frontend developerJO17027
Rol: Sr. Front-end Ontwikkelaar
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: July 2018
Duur: 1 jaar met optie op verlenging
Uren per week: 36 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief indicatie: €75

Functieomschrijving
Programma Datapunt, onderdeel van Onderzoek Informatie en Statistiek van de Gemeente m, heeft een opdracht voor twee Senior Front-end Developers met passie voor de stad, innovatie, Open Source en Open Data. Datapunt is dé smart-city-data-infrastructuur die helpt gegevens vindbaar en toegankelijk te maken.

Dit wordt gerealiseerd door onze data-professionals die samenwerken in zelfsturende teams. Door de Agile/Scrum manier van werken heeft iedere professional in het team steeds duidelijke eigen opdrachten met concrete resultaten. Het team werkt zelfstandig en maakt naar eigen inzicht gebruik van vernieuwende open source technologie

Werkzaamheden
Per opdracht ontwerpt, programmeert, test en implementeert de kandidaat het front-end gedeelte van de toepassingen.
De kandidaat beschikt over 'eigen apparatuur' om te gebruiken tijdens deze opdracht (Bring Your Own Device)

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vier clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie en Bedrijfsvoering bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken, inzamelen van huishoudelijk afval en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad.
De opdrachtgever
Het Programma Datapunt is onderdeel van de afdeling Onderzoek, Informatie en Statistiek (OIS) van de gemeente. OIS laat de gemeente optimaal gebruik maken van data en kennis om beslissingen te nemen en beleid uit te voeren. Dit gebeurt door onder andere data beschikbaar te stellen en toegankelijk te maken én door te laten zien wat je met data en kennis kunt doen. Om deze ambitie te realiseren heeft OIS een aantal initiatieven gestart, waaronder het DataLab, het programma Datapunt en de innovatie Fixxx-aanpak. OIS valt onder het Cluster Dienstverlening en Informatie van de gemeente.

Werken bij Datapunt betekent dat je binnen een dynamische omgeving in teamverband elke dag met veel energie en plezier werkt aan data gedreven vraagstukken en oplossingen voor een leefbare stad. Er wordt gewerkt in een inspirerende werkomgeving met de meest innovatieve technologieën.
De Datapunt oplossingen vormen dé smart-city data-infrastructuur die helpt om gegevens vindbaar en toegankelijk te maken. Dit wordt gerealiseerd door data-professionals die met vernieuwende open source technologie en een Agile/Scrum werkwijze werken aan de doorontwikkeling van de oplossingen.
Benodigde Kennis/Ervaring:
React
moderne CSS preprocessors
buildtools en Javascript ES6 in complexe webapplicaties
Kandidaat is bekend en heeft ervaring met Gitflow Workflow
in de afgelopen vier jaar minimaal drie jaar ervaring (opgedaan) als Front-end Developer en
minimaal 2 jaar ervaring in een Agile/Scrum omgeving
De aangeboden kandidaat heeft ervaring met geautomatiseerde unit- en end-to-end testen.



Netwerk EngineerJO17026
Rol: Netwerk Engineer
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: Eind July
Duur: 6 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 36 uren p.w.
Uiterste reactie datum: 12-07-2018
Referenties: Minimaal 1 persoon met naam en telefoonnummer aanleveren
Niveau: minimaal HBO werk en denkniveau
Motivatie gewenst: Ja
Certificering: CCNA en CCNP (security) gecertificeerd
tarief indicatie: €75
Functieomschrijving
Als zelfsturend en taakvolwassen Netwerk Engineer bestaan je werkzaamheden uit: Het beheren en ondersteunen van WAN, LAN en Wi-Fi componenten. In teamverband meewerken met de dagelijkse operatie: oplossen van incidenten/storingen, adviseren, documentatie bijwerken en gecontroleerde wijzigingen doorvoeren.

De organisatie bestaat uit vier clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie en Bedrijfsvoering bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken, inzamelen van huishoudelijk afval en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad.

De opdrachtgever(s)
Organisatieonderdeel ICT van de gemeente is verantwoordelijk voor het leveren van een toekomst vaste, betrouwbare en veilige ICT-infrastructuur (netwerk, datacenters, werkplekken, technisch Applicatiebeheer en telefonie) voor de gemeente Amsterdam. Daarmee vormt de ICT-infrastructuur een stabiele basis voor de gemeentelijke informatievoorziening en waar nodig die van haar ketenpartners waarlangs producten en diensten worden geleverd aan burgers, bedrijfsleven en publieke organisaties. ICT bestaat uit drie onderdelen: ICT Operations, Regie en de CIO Office.
Werkervaring:
CISCO Enterprise omgevingen, incl. ASA (incl. ASA clustering), NEXUS (incl. VDC configuraties), en dual datacenter setup
Geïntegreerde data- en IP-telefonie netwerken
Cisco ISE
Cisco Prime
Netwerk Core-omgevingen
(reverse) Proxies (oa Netscaler)
Infoblox
Informatiebeveiliging in relatie tot netwerken en netwerkarchitectuur.
BI ConsultantJO17025
Rol: BI Consultant
Type inzet: Vast Dienstverband
Locatie: Regio Den Bosch
Start: In overleg
Uren per week: 40 uren p.w.
Wat je doet?
Onze Microsoft BI consultants weten de invulling van de informatiebehoeftes van onze klanten naar een hoger level te brengen. Ze zien in het woud van spreadsheets en rapportages snel de behoefte en zorgen voor structuur en kwaliteit in de informatiebehoefte, met behulp van de tooling in de Microsoft BI (Cloud) stack. Hierin werk je met de nieuwste platformen zoals Microsoft Azure. Je bent verantwoordelijk voor de informatieanalyse, het technische en functionele ontwerp, de daadwerkelijke ontwikkeling van de ETL procedures en het datawarehouse en de gehele implementatie bij onze klanten. Naast jouw technische input heb je ook een belangrijke rol op functioneel niveau, hierbij werk je nauw samen met onze klanten, architecten en BI consultants. Tevens speel je een belangrijke rol in de ondersteuning van eindgebruikers. In deze functie heb je volop de mogelijkheid om je te ontwikkelen en uiteindelijk door te groeien naar een functie als Architect.
Wat vragen wij van jou?
Je hebt minimaal een succesvol afgeronde HBO-opleiding en minimaal 3 jaar werkervaring binnen Business Intelligence als Data-Engineer. Uiteraard heb je goede communicatieve vaardigheden en een hoog klant- en kwaliteitsbewustzijn. Je beschikt over expertise in datawarehousing, dimensioneel modelleren, ETL en business intelligence. Tevens ben je ervaren met methodieken zoals Kimball en/of Data Vault. Daarnaast heb je interesses in Cloud oplossingen zoals Azure SQL Datawarehouse, Azure Data Factory en Data Lake Analytics. Je bent ervaren met technologieën als SSIS en SSAS en bij voorkeur SSRS en Power BI. Door je achtergrond ben je in staat om over de grenzen van de strikte applicatie ontwikkeling heen te kijken en ook aangrenzende gebieden als business analyse en infrastructuur in je werkzaamheden te betrekken.
Wat bieden wij jou?
  • Een hecht team van professionele BI & Data Science specialisten.
  • Leuke dingen doen zoals: hackatons, ontspannende & sportieve events, LAN-party, gezellige teamuitjes.
  • Uitdagende en gave projecten .
  • Werken met de nieuwste tooling op het Microsoft platform.
  • Diepe en brede vakkennis van collega’s. We houden regelmatig kennis- en inspiratiesessies om deze kennis met elkaar te delen.
  • Persoonlijke begeleiding en ontwikkeling. We hebben geen standaard opleidingsbudgetten. We kijken met iedere individuele collega samen wat het beste traject kan zijn en investeren daar graag in.
  • Een mooi salaris.
  • Auto van de zaak, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen.
Sr. Service manager ConnectivityJO17021
Rol: Senior Service manager
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: zsm
Uren per week: 36
Duur van de inzet: 6 mnd +
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam, zoeken wij een ervaren sr. Service Manager
Functieomschrijving
De Senior Service Manager komt te werken binnen de dienst Connectiviteit, welke alle dienstverlening omvat op het gebied van connectiviteit (WAN, LAN en externe koppelvlakken/netwerken). De Senior Servicemanager Connectiviteit  is voor die dienstverlening de schakel tussen de klant, de interne opdrachtgevers (Service Eigenaren)  en de third parties.

De Service Manager gaat aan de slag bij een nieuw team. Daarmee is er nog geen gespreid bed waarin alle processen en verantwoordelijkheden in de keten zijn uitgekristalliseerd.

Op tactisch niveau is de service manager het aanspreekpunt voor de klanten ten aanzien van de dienstverlening. 

Werkzaamheden
  • Hij/zij onderhoudt actief een relatie met de klanten en streeft hierbij naar maximale klanttevredenheid;
  • Als nodig is de Service Manager aanspreekpunt voor escalaties;
  • De Service Manager stuurt op tactisch niveau de leverende partijen aan. Hierbij analyseert de servicemanager de prestaties van deze partijen, signaleert knelpunten en  initieert voorstellen om te komen tot  verbeteringen . Ook stuurt de Service Manager de partijen aan op verstrekte opdrachten;
  • De Service Manager helpt bij het opstellen van een visie op de doorontwikkeling van de connectiviteitsdienstverlening. Dit doet de Service Manager op basis van beleid, vragen vanuit de (interne) organisatie en technische roadmaps van de strategische partners;
  • Daarnaast speelt hij/zij een belangrijke rol in de verdere vormgeving van de afdeling.
     
    Bij de inrichting van regie gaat ICT er vanuit dat haar partners voor hun eigen diensten de operationele regierol uitvoeren, ook richting andere partners in de keten. De regieafdeling voert regie op tactisch niveau vanuit een functionele vraag van de klanten. In dit geheel heeft de Servicemanager Connectiviteit  een cruciale rol.
    Gevraagde kennis en ervaring specifiek:
    - Kandidaat beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau.
    - kandidaat heeft kennis van gemeentelijke partnernetwerken zoals KlantenLAN WiGo4It en Logius Diginetwerk
    - Kandidaat heeft in de afgelopen 10 jaar minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring bij een grote gemeentelijke ICT organisatie in vergelijkbare functies.
    - kandidaat heeft ervaring en kennis met het inrichten van regieketens en optreden als verbindende schakel tussen klanten, interne organisatie en partner
    - kandidaat heeft kennis en ervaring met Europese aanbestedingen en daarop volgende migraties/transities op het gebied van connectiviteit?
    - kandidaat heeft kennis en ervaring met het onder architectuur samenbrengen van de klantvraag en de diensten van de ICT leveranciers?

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Verzoek hierbij is om aan te geven of wordt voldaan aan de gevraagde kennis en ervaring onderaan de aanvraag. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
SR. .Net DeveloperJO17015
Rol: Senior .Net Developer
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Veenendaal
Start: ASAP
Duur: 6 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief indicatie: €75

Senior .NET Developer
Functieomschrijving
Als Senior .NET Developer geef je ondersteuning aan een grote groep klanten. Deze ondersteuning bestaat uit het verwerken van vragen en verstoringen. Tevens ben je pro-actief met de klant in gesprek om te zorgen dat alles stabiel is en blijft. Ook het optimaliseren van de oplossingen is onderdeel van je werk. De focus van de werkzaamheden zal redelijk technisch zijn en zich richten op het bouwen en doorontwikkelen van interfaces die bestaan tussen de verschillende applicaties en het bouwen en doorontwikkelen van webapplicaties/-services en .net componenten. Ook Add-ons (b.v. archiveer software of data im-/export) die gebruikt worden en het goed functioneren hiervan behoord tot je focusgebied. Je werkt met de nieuwste Microsoft producten zoals Microsoft Dynamics 365, SQL Server, SharePoint, Azure en BizTalk.
Functievereisten
Minimaal 5 jaar ervaring met de uitvoering van (projectmatige) werkzaamheden zoals beschreven in de functieomschrijving, of vergelijkbare werkzaamheden
Diepgaande kennis van minimaal één van de volgende Microsoft producten:
o MS SQL Server
o X++
o .NET ervaring (minimaal 5 jaar)
o Dynamics 365
Kennis van en ervaring met Microsoft Windows Server systemen
Minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur opleiding met een informatica component
Creatief en analytisch ingesteld
Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
Groot verantwoordelijkheidsgevoel
Ambitieus, leergierig en je wil je binden aan een organisatie die gaat voor de lange termijn met voldoende uitdaging om je te ontwikkelen.

Wij passen echt bij jou!
Wij zijn een succesvol internationaal ICT-bedrijf dat in de afgelopen 15 jaar is uitgegroeid tot een organisatie met ruim 550 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. Het hoofdkantoor staat in Veenendaal. Ons bedrijf houdt zich bezig met implementatie, beheer en onderhoud van Microsoft Dynamics 365, SharePoint en BI-oplossingen. Verder behoren wij tot de Microsoft Dynamics Inner Circle en zijn wij in het trotse bezit van het predicaat ‘Meest klantgerichte partner van Microsoft’. Die titel kunnen wij natuurlijk alleen waarmaken met klantgerichte medewerkers zoals jij.
WIL JIJ MEESPELEN OP HET HOOGSTE NIVEAU?
Als je mee wilt spelen in de Champions League van de Dynamics-wereld dan ben je welkom bij ons bedrijf!
Teamleider InfrabeheerJO17014
Rol: Teamleider Infra beheer
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Woerden
Duur: 1 jaar met optie op nog 2x 1 jaar
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief indicatie: €80

Omschrijving opdracht
De Teamleider Infrabeheer is verantwoordelijk voor de operationele aansturing en continuïteit van de diensten, implementatie van de security- en compliancy regels, lifecycle, levering conform SLA's en rapporteert direct aan het Hoofd IT Operations. De Teamleider Infrabeheer is verantwoordelijk voor de strategische personeelsplanning en zet hier tijdig in samenwerking met HRM de benodigde acties voor uit. De IT organisatie is aan het kantelen van een waterval naar een agile methode. De Teamleider Infrabeheer levert een bijdrage in deze kanteling door het faciliteren en ondersteunen van product teams.
Wat ga je doen?
Je geeft direct leiding aan de coördinatoren en scrum masters, stuurt aan op resultaat en geeft hierbij de nodige coaching. Je levert stuurinformatie aan het hoofd IT Operations en zorgt voor de administratieve afhandeling van o.a. uren, declaraties en verlof. Je draagt zorg voor de periodieke doelstellings- functionerings- en beoordelingsgesprekken volgens de richtlijnen van HRM. De zorgt voor de invulling van de formatieplaatsen en doet de selectie van kandidaten binnen de kaders van HRM. Daarnaast ben je backup en vervang je het Hoofd IT Operations bij zijn afwezigheid.
Wensen/Eisen
-HBO of WO gediplomeerd (must)
-Opleiding in Informatica of Techniek (must)
-Minimaal 5 jaar ervaring als teamleider over > 60 FTE (must)
-kennis en ervaring van zowel ITIL als Agile, Scrum en Devops (must)
-kennis en ervaring in operationeel beheer van datacenters (must)
-sturende werkervaring met interne  IT processen (zoals IAM, security etc.). (must)
-aantoonbare ervaring in operationeel beheer van datacenters (must)

AccountmanagerJO17013
Accountmanager IT detachering
Ben jij de accountmanager die onze dynamische en succesvolle organisatie verder laat groeien? Als accountmanager bij ons bedrijf ben je verantwoordelijk voor zowel new business sales, als accountmanagement bij bestaande relaties. Samen met een enthousiast en gedreven team zorg jij er voor dat de organisatie haar naam en reputatie bij haar bestaande en nieuwe opdrachtgevers waar blijft maken en gaat maken op het gebied van transformatie gedreven (ICT) intermediair.
De wereld van ICT (en als gevolg daarvan de wereld van onze opdrachtgevers, verandert flink. Deze nieuwe wereld vereist een frisse en pragmatische aanpak een werkwijze die bij ons bedrijf in de genen zit. Kwaliteit en een daadwerkelijk matchende oplossing.. voor minder doen we het niet! Zowel inhoudelijk, maar zeker ook op het gebied van interpersoonlijke klik met de opdrachtgever en de kandidaat. Kortom een partij die daadwerkelijk graag met mensen werkt en met deze mensen succesvol wil zijn, door het vinden en bemiddelen van de juiste ICT professional bij de juiste opdrachtgever.
Wij werken dus (in tegenstelling tot de vele concollega’s) vanuit zowel de opdrachtgever maar evenzo belangrijk, de professional. Wij gaan op zoek naar die glimlach die laat zien wie onze kandidaat is en wie hij graag wil worden. Hierbij verzorgen wij naast de juiste match ook alle contractuele en formele zaken die noodzakelijk zijn voor het op de juiste wijze bemiddelen van de professional. Op deze wijze ontzorgen wij zowel de opdrachtgever als ook de professional.

Functie-eisen
Wie zoeken wij?
Ons bedrijf zoekt ter uitbreiding van haar team de juiste kandidaat die blij wordt van het bemiddelen van de juiste professional bij een interessante groep van opdrachtgevers. zoek naar een accountmanager die net zo enthousiast en energiek is als de rest van ons team!
  • Je hebt aantoonbare ervaring in een commerciële rol, bij voorkeur binnen de IT detachering.
  • Je bent commercieel gedreven en servicegericht.
  • Je bent communicatief sterk en hebt overtuigingskracht, hierdoor kan jij zaken doen op allerlei niveaus.
  • Je bent zeer zelfstandig en hebt een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.
  • Zowel in het Nederlands als in het Engels kun je je mondeling en schriftelijk met gemak verstaanbaar maken.

De taken en verantwoordelijkheden
  • Jij bent geïnteresseerd in onze dienstverlening en propositie en met jouw communicatieve skills weet jij dit perfect over te brengen aan onze (potentiele) opdrachtgevers.
  • Je bent een gedreven netwerker, je bent constant bezig met het opbouwen en onderhouden van onze zakelijke relaties.
  • Je gaat proactief aan de slag en bent mede verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het (strategische) accountplan.
  • Je pakt leads op, stelt offertes op en handelt aanvragen af.
  • Je geeft van A tot Z vorm geven aan het primaire proces van het bemiddelen van de professionals;
  • Je houdt je eveneens bezig met het het (mede)recruiten van de geschikte (ICT professionals;
  • Je wordt mede verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van de ingezette professionals;

Dit kunnen wij jou bieden
Wij bieden jou als passende kandidaat die zich herkent in dit profiel, een uitdagende functie binnen een gemotiveerd en enthousiast team. De organisatie kenmerkt zich door een leuke en informele werksfeer op een centrale en goed bereikbare locatie.
Bij ons ontvang je passende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Als jij blij bent zijn wij het ook! Benieuwd naar deze voorwaarden? Neem gerust contact met ons op.
Technical Application Manager (deta-vast)JO17005

Rol: (Technical) Application manager Deta-vast)
Type inzet: Detavast
Locatie: Parijs, Frankrijk
Start: zsm
Uren per week: 40
Duur van de inzet: na detacheringsperiode in vaste dienst
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Frankrijk (Parijs), zoeken wij een ervaren technisch Applocatie manager.

Vanwege het internationale karakter van de rol, is het profiel op gesteld in het Engels.

For one of our international customers, we are currently looking to fill the vacant position of Technical application manager. The customer is looking for a candidate that is committed to joint he company in a prermanent role, after having worked a fixed number of hours on a temporary basis. (the so called Deta vast construction). The organization is a pan-European organization active within the financial industry.

MISSION AND CONTENT OF THE JOB
The Application Manager is responsible for the continuity and the optimal operation of the Trading Systems and all associated applications (trading chain). Therefor he/she works in close cooperation with the IT department, Operations departments and other departments of the company.
His/her main tasks will be the following ones:

  • Daily monitoring of the applications to deal with the business process requirements and resolution of problems
    Maintain, support & update the application software and align Operating System, connectivity & permission requirements with Infrastructure team Technical support and problem resolution related to business application software systems by creating and developing protocols and procedures.


SKILLS & ABILITIES
Technical skills:

  • A good technical understand of the following: web-services, AMQP, Apache, IIS, xml, security, certificates, webhosting, sFTP,
  • Microsoft Windows Servers 2008 R2, 2012, Windows 7, Windows 10, LINUX Debian 7, 8 & 9, Linux RetHat Oracle “unbreakable”
  • Microsoft Office 365 / 2016
  • Basic networking, firewall, VB scripting (macro’s).
  • Basic knowledge of relational databases (Oracle, MySQL, MsSQL)
  • Working in a DTAP (OTAP) environment.
  • Visual Studio 2008 / 2010 / 2013
  • XML tooling / Altova / XMLSpy
  • VMware 5.x / 6.x knowledge
  • Domain administrator experience
  • Experience with helpdesk tooling

Soft skills:

  • Team player with the ability to work independently when necessary
  • Very good communications skills, both verbal and written
  • Accurate, flexible and committed
  • Adaptability
  • Service oriented
  • ITIL experienced (preferred ITIL foundation certified)
  • ASL and BiSL best practices

EDUCATION

  • Master degree in IT (or similar working experience)

LANGUAGE SKILLS

  • Fluent English (written and verbal) is required (working language).
  • French is regarded as a pre

EXPERIENCE
Minimum 4-year experience in Application Management with 24/7 constrain would be very much appreciated. Affinity with the finance market


Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste uurtarief en bruto salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie. Let wel: het betreft dus een deta-vast aanvraag voor een positie in Parijs.

(Junior) Consultant / adviseurJO17002
Rol: (Jr.) Consultant
Type inzet: Werving & Selectie
Locatie: Regio Utrecht
Start: zsm
Uren per week: 40
Duur van de inzet: Vast dienst verband
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: Salarisindicatie €2.200,-- tot €3.000,- (afhankelijk van leeftijd en ervaring)

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een [junior] consultant, een brugfunctie tussen beleidsmakers en onderzoekers enerzijds en (ICT) specialisten anderzijds.

Onze opdrachtgever is een innovatieve dienstverlener die zich bezighoudt met het bieden van oplossingen aan een interessante klantenkring op het gebied van privacy gevoelige data.
Concreet levert de zij (ICT gerelateerde) oplossingen door middel van het ontsluiten en uitwisselen van data.

De data wordt middels encryptie en decryptie aangeleverd aan met name de diverse ministeries, de gezondheidszorg, het onderwijs, justitie en andere publieke sectoren.

Een vooruitstrevende en dynamische organisatie die onafhankelijk databewerking en data onderzoek doet.

Hoe ziet de rol eruit?
Je zult met name actief zijn op het gebied van sales, advies, analyse, relatiebeheer en projectmanagement. Meer concreet kun je denken aan de navolgende activiteiten:
? Intake van aanvragen van potentiële klanten en vertalen naar concrete oplossingen;
? Overleg met opdrachtgever over de aanpak van een complex privacy vraagstuk;
? Analyse van privacy maatregelen (PIA) in relatie tot wetgeving;
? Ondersteunen van een collega bij / of het zelfstandig opstellen van een offerte, bewerkersovereenkomst of contract;
? Opstellen van een functioneel ontwerp van de inzet van één van onze software oplossingen, in overleg met de software engineer;
? Uitvoeren van test- en analysewerkzaamheden;
? Onderhouden van klantcontacten;
? Ondersteunen van senior adviseurs;

Ideale kandidaat voor deze rol:
  • Herkent zich in de volgende kenmerken en eigenschappen:
  • In een klein team tot je recht komt;
  • Communicatief vaardig bent;
  • Een HBO+ opleiding hebt afgerond;
  • Affiniteit hebt met privacy recht en/of IT
  • Je niet voor verantwoordelijkheden wegloopt
  • Initiatief durft te nemen
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit hebt en flexibel bent
  • Creatieve en innovatieve input durft te geven voor doorontwikkeling van onze diensten
  • En je niet bang bent om je humor onder stoelen of banken te steken!


Wat biedt de opdrachtgever?
? Leuke collega’s;
? Fulltime functie;
? Maatschappelijk relevante werkzaamheden;
? Ruimte voor eigen ontwikkeling en studiemogelijkheden;
? Uitdagende opdrachten;
? Reiskostenvergoeding; Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Jr. IAM consultant (deta-vast)JO16980
Rol: Junior Microsoft Identity Management consultant (Deta vast)
Type inzet: Detavast
Locatie: Amersfoort
Start: zsm
Uren per week: 40 uren pw.
Duur van de inzet: na 1040 uren in vaste dienst bij de opdrachtgever
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Amersfoort, zoeken wij een tweetal junior Microsoft Identity Management consultants.

De opdrachtgever, een grote organisatie actief binnen Nederland met een aantal vestigingen verdeeld over het land is momenteel bezig met het implementeren van Microsoft identity management, organisatie breed.

Ter versterking van het IT team zoekt men een tweetal enthousiaste kandidaten die ‘on the job’ wegwijs gemaakt worden op dit specifieke kennis terrein en uiteindelijk na een inzet op basis van detachering in een vast dient verband treden bij onze opdrachtgever.

Voor deze rol geldt dus dat instelling, enthousiasme en ambitie om jezelf te bekwamen in dit vakgebied belangrijker zijn dan reeds opgedane kennis op dit vlak.

Profiel:
Provisioning, Delegation, IAM Architectuur en RBAC. Deze begrippen doen bij jou een belletje rinkelen of wekken in ieder geval jouw interesse.
Als junior MIM Consultant weet jij, (begeleid door specialisten van de opdrachtgever) naar verloop van tijd precies hoe je data toegankelijk houdt en tegelijkertijd veiligstelt. Om dit te realiseren houd je je bezig met het in kaart brengen van data, personen en toegang, waarbij je het belangrijk vindt om zeggenschap te houden over eigen identiteit en data (waaronder GDPR). Daarnaast zorg je uiteindelijk ook dat data veilig uitgewisseld kan worden, ook wanneer een BYOD-principe als Cloud, Mobile of Internet of Things wordt gebruikt.

Kennis en ervaring voor deze starters rol
Jij hebt een technische opleiding op HBO- of WO-niveau afgerond. Je hebt van nature interesse in zaken als het grotere geheel waarin IAM hand in hand gaat met Awareness, Ethical hacking, Crisis management en Riskmanagement. Jij bent een groot voorstander van het delen van deze kennis met je collega’s. Je mentaliteit, creativiteit en enthousiasme is waar jij je positief van onderscheid ten opzichte van collega’s en studiegenoten.

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.

User Adoption ConsultantJO16979
Rol: User Adoption Consultant
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Den Haag
Start: zsm
Uren per week: min 32 uren
Duur van de inzet: 3 mnd +
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Den Haag, zoeken wij een ervaren User Adoption Consultant.

Profiel
Voor een reeds lopend project zoekt onze opdrachtgever een ervaren User Adoption Expert Office 365.
Het project houdt zich bezig met (1) het technisch overzetten (outsourcen) van alle bedrijfsapplicaties naar de strategisch partner en (2) migreren naar een nieuwe werkplek (Windows 10 en Office 365).

De kandidaat User Adoption Expert is verantwoordelijk voor de volgende onderwerpen:
-Maken van een adoptie aanpak voor de uitrol van Office 365 en Windows 10 naar de gehele organisatie (ci. 800 medewerkers)
-De communicatie voor rekening te nemen van de veranderingen voor de organisatie en daarmee afstemming te hebben met Corporate Communicatie
-Aanspreekpunt binnen en buiten IT m.b.t. het verhogen van het gebruik van de nieuwe werkplek
-Anderen te enthousiasmeren over de visie en concepten met betrekking tot de nieuwe werkplek
-Gevraagd en ongevraagd initiëren van verbeteringen en veranderingen

Kennis en ervaring:
oGeruime ervaring als User Adoption Expert en aantoonbare affiniteit met de migraties naar nieuwe werkplek concept (Office 365 en Windows 10)
-Ervaring met Business & IT projecten binnen de bankensector
-Goed in zowel Engels als Nederlands (mondeling als schriftelijk)
-Kan acteren op zowel MT-level als aansturing operationeel level


Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
BI ConsultantJO16962
Rol: BI Consultant
Type inzet: Werving&Selectie
Locatie: Midden Nederland
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
Consultant Business Intelligence

Als Consultant Business Intelligence ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig realiseren van een ontwerp voor Business Intelligence en Datawarehousing oplossingen, inclusief het ontwikkelen en testen van nieuwe oplossingen. Je achtergrond komt uit de techniek, maar dat is voor jou niet meer het belangrijkste. Het gaat nu om de vertaling van de business case naar een effectieve (dwh) oplossing.

Wat je doet?
Je werkt zowel aan de business- als aan de technische kant van projecten in nauw overleg met de klanten. Je fungeert als partner van de klant. Je stuurt meerdere projecten aan en samen met een team specialisten ontwikkelen jullie een Business Intelligence of Management informatiesysteem. Je realiseert ontwerpen, ETL procedures, datawarehouses, OLAP-kubussen, dashboards, scorecards en overige managementrapportages.

Wat wordt er van jou verwacht?
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een hoog klant- en kwaliteitsbewustzijn. Je hebt WO- of HBO werk- en denkniveau met minimaal 2 jaar ervaring in het werkdomein van Business Intelligence, Datawarehousing en/of Corporate Performance Management.
Kennis van de verschillende tools binnen het front- en back-end domein. Daarnaast beheers je de Cognos en/of Microsoft BI producten. Door je achtergrond ben je in staat om over de grenzen van de stricte applicatie ontwikkeling heen te kijken, en ook aangrenzende gebieden als business analyse en infrastructuur in je werkzaamheden te betrekken.


Wat bieden ze jou?
  • Een goede werksfeer en korte communicatielijnen.
  • Een afwisselende baan in een gestaag groeiende, professionele management en consultancy organisatie met marktconforme voorwaarden.
  • Een fulltime dienstverband (40 uur per week)
  • Goede opleidingsmogelijkheden.
  • Serieuze waardering en beloning voor jouw ontwikkeling en je bijdrage aan de groei.
  • Een leaseauto, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen, met de flexibele mogelijkheid meer dagen op te bouwen (bij een aanstelling van 36 - 40 uur per week).
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een pensioenregeling en de mogelijkheid om aandelen te kopen tegen een gereduceerd tarief.
DataBase Administrator SQL ServerJO16924
RoL; DataBase Administrator
Bij voorkeur op basis van werving en selectie [in dienst bij onze opdrachtgever]
Start: in overleg
Duur: langere tijd
Werklocatie: Amsterdam nabij het centrum dus reizen met ov is aanbevolen.
Onze opdrachtgever is financiële instelling en de ICT afdeling wordt gedreven door Passie voor het vak. Wil jij hier deel van uitmaken en heb je aantoonbare ervaring? Lees dan verder!
Functiebeschrijving:
Als Database Administrator ben je verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van databases en hun besturingssysteem (SQL Server RDBMS systemen) conform overeengekomen prestatiekenmerken. Daarnaast geef je advies m.b.t. verbeteringen en uitbreiding van databases en hun database besturings systeem. Tevens lever je een bijdrage aan de oplossing van incidenten en structurele problemen in databases.
Vanzelfsprekend kijk je verder dan adhoc oplossingen en signaleer en analyseer je mogelijke verbeteringen van de databases en processen en adviseer je het management hierover. Ook denk je mee over manieren om het dienstverleningsniveau van de afdeling verder te verbeteren.

Functie eisen
Kennis en ervaring:
  • Kennis van ITIL processen
  • Kennis en ervaring met het operationeel beheer van SQL Server RDBMS, SSAS,SSRS,SSIS waaronder:
  • Ervaring met SQL Server Backup en Restore
  • Ervaring met SQL Server High availability (HA) en Disaster recovery (DR) (clustering, mirroring
    enz)
  • Ervaring met SQL Server performance tuning en troubleshooting
  • Ervaring met SQL Server monitoring
  • Kennis van het Relationeel model
  • Kennis en ervaring met T-SQL
  • Kennis en ervaring met Powershell

Affiniteit met de volgende kennis- en ervaringsgebieden is een pré:
  • MCITP (Microsoft certificering)
  • Kennis van Microsoft Azure
  • Relationeel modelleren
  • ERD
  • Ontwerpen fysiek datamodel
  • Systeemontwikkeling met SQL Server RDBMS,SSIS (SSRS en SSAS is een pré)
  • SQL Server performance tuning
  • T-SQL
  • Visual Studio database projecten (SSDT). Enige kennis van C# en .net data access

Profiel:
HBO werk en denk niveau
Minimaal 5 jaar werkervaring in vergelijkbare rol.
Flexibel, teamspeler en can do mentaliteit
Zelfstandig kunnen plannen en organiseren.
Goede communicatieve vaardighedenArbeidsvoorwaarden
Onze opdrachtgever is een mensgerichte organisatie met oog voor zaken als talentontwikkeling en carrièremogelijkheden. Elke medewerker is een talent. Het is aan jou om dit te benutten.
Naast marktconforme arbeidsvoorwaarden, de ruimte om werk en privé goed te combineren. Je krijgt veel vrijheid om je 36-urige werkweek in te richten.
Salarisindicatie tussen 55-65kInteresse? Zoek contact met Datapool en informeren je graag nader.