Alle

Functioneel Beheerder HR (Deta-vast)JO17161
Rol: Functioneel Beheerder HR
Type inzet: Deta-Vast (na half jaar in vaste dienst bij opdrachtgever)
Locatie: Ijmuiden
Start: zo snel mogelijk
Duur: 6 maanden waarna over in vast dienst verband
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief en salaris indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Ijmuiden zijn wij met spoed op zoek naar een Funtioneel Beheerder HR.
  
Rol
Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de diverse HR processen en systemen. Dit gebeurt zowel in operationeel als projectmatig verband. 
Jouw verantwoordelijkheid is dus zorg te dragen dat de HR systemen goed werken en aansluiten op de wensen en behoeften van de gebruiker.

Dat doe je middels:
  • Dagelijks incident-, change- en functioneel beheer van jouw applicaties en interfaces.
  • Participatie in projecten waarin verbeteringen voor de HR systemen worden gedaan.
  • Nauwe samenwerking met collega's (binnen IT, HR en andere afdelingen) en externe firma’s.
      
    Kennis, ervaring en competenties:
  • Je beschikt over een afgeronde relevante HBO opleiding.
  • Je hebt kennis van HR (administratieve) processen en relaties binnen de HR keten.
  • Je hebt ruime ervaring op het gebied van (functioneel) beheer van IT systemen..
  • Je bent procesmatig, nauwgezet en daarmee sterk in analyse en vastlegging daarvan.
  • Je bent een teamplayer met goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. In zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
  • Je hebt kennis en ervaring met de inrichting van Successfactors 


Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht. Vanwege het deta-vast karakter waarbij er na een half jaar sprake is van een vast dienstverband zien wij graag de salaris indicatie op basis vaneen full time werkweek eveneens tegemoet.
Integratie Laag SpecialistJO17160
Rol: Integratie Laag Specialist
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Regio Utrecht
Start: zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren
Duur van de inzet: 12 maanden met optie op verlenging
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Utrecht zoeken wij (met spoed) een Integratie specialist.

Als integratiespecialist heb je het overzicht over verschillende informatiedomeinen en weet je hoe deze domeinen op elkaar aansluiten. Als integratiespecialist ben je (inhoudelijk) goed op de hoogte van de ontwikkelingen op jouw vakgebied. Je bent innovatief bezig, en altijd op zoek naar de beste oplossingen voor de problemen die aangedragen worden.

Daarbij neem je belangen van alle stakeholders (business, project, beheer, architectuur, klant) in overweging. Je bent in staat om zelfstandig keuzes te maken die binnen de kaders van de Enterprise architectuur passen.

Je hebt ervaring met zowel complexe projecten en systeemontwikkeling als met beheertaken. Door de proactieve instelling ben je in staat vroegtijdig problemen te signaleren, en hiervoor passende oplossingen aan te dragen. Je hebt een actieve rol in het uitdragen van integratiemogelijkheden, richtlijnen en kennis. Hierbij valt te denken aan presentaties, documentatie, begeleiding van ontwikkelaars en testers.

Wij zoeken een Integratiespecialist met de volgende vakinhoudelijke vaardigheden:
  • Kennis en ervaring met messaging (MQ, REST, SOAP, etc
  • Kennis en ervaring met Security (PKI, SSL, LDAP, SSO, WS- etc
  • Kennis en ervaring met Databases in conceptvorm (NOSQL, DB2, Oracle)
  • Kennis en ervaring met Systeemontwikkeling (Enterprise Java, etc
  • Kennis en ervaring met Beheerorganisaties (DEV-OPS)
  • Algemene application server kennis (JBoss, IBM WebSphere, Jetty)
  • Kennis en ervaring met Performance analyses

Op het persoonlijke vlak zoeken wij:
  • Teamspeler
  • Zekere mate van assertiviteit
  • Communicatief vaardig in woord en geschrift
  • Analytisch (waaronder helikopter view)
  • Je wilt graag tot de kern van problemen doordringen (5 x waarom regel)
  • Innovatief en creatief (je legt niet neer bij de oplossing)
  • Je bent altijd kritisch tav de gekozen oplossing
  • Je bent realistisch (stelt alles ter discussie)

    Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.

Security Engineer (Ethical Hacking/SOC) JO17159
Rol: Security Engineer (Ethical Hacking/SOC)
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform

De functie
Het team heeft recent besloten meer focus op Red Teaming te gaan leggen. Ben jij een Ethical Hacker die zijn horizon wil verbreden? Is het vinden van kwetsbaarheden en het schrijven van rapporten voor jou niet voldoende? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze rol geeft je de kans om samen met enkele collega’s het Red Team / Blue Team concept goed neer te zetten. De voortdurende challenge die je vormt richting de infrastructuur en development teams, maakt hun beveiliging steeds beter. Jij bent een technisch specialist op het gebied van security. Je bent bijzonder geïnteresseerd in de Operations kant van IT security en wil ook nog veel bijleren. Het analyseren van security events en het opsporen van kwetsbaarheden zijn werkzaamheden waar jij je helemaal in kan storten. De termen Red, Blue en Purple Teaming zijn bekend voor jou en daarbij houd je van een diverse set aan werkzaamheden, zowel defensief als offensief op security gebied. Het security team bij van deze organisatie is relatief klein. Dit betekent dat jij een grote impact kan hebben op de organisatie, maar het betekent ook dat er van je wordt verwacht dat je meer kan dan alleen hacken.

Over de organisatie
Het verhaal van deze organisatie is een boeiend verhaal over het oudste onafhankelijke financiële instituut van Nederland. Ze werken opgeteld al bijna vier eeuwen met grote toewijding en financieel vakmanschap aan de vooruitgang van onze klanten. De kracht zit in de bijzondere en sterke relatie die de gevestigde namen van de organisatie hebben met particuliere en institutionele klanten. Private Banking, Asset Management en Merchant Banking zijn de gebieden waarin we excelleren en waarin wij ons onderscheiden met persoonlijke aandacht, kennis en ervaring. Duurzaam ondernemen speelt hierbij een belangrijke rol. Zij zijn een integere wealth manager met respect voor de wereld om ons heen en met oog voor volgende generaties. Ze streven ernaar waarde te creëren voor onze belanghebbenden; niet alleen in financiële maar ook in sociale, ecologische en maatschappelijke zin.

Het Team
Het security team is verantwoordelijk voor het opsporen van cyber risico's en het bedenken van preventieve maatregelen die vervolgens worden ingezet bij verschillende bedrijfsonderdelen. De kunst is daarbij om dit te combineren met ruimte voor innovatie. Deze precaire balans tussen ‘meegaan met nieuwe ontwikkelingen’ en het ‘handhaven van een solide beveiliging’ proberen we voortdurend te vinden. Het team richt zich op preventie (advisering en (pen)testing), detectie (SOC) en respons (CERT).

Functie-eisen
Je hebt een HBO/WO werk- en denkniveau binnen een technische IT opleiding en minimaal 2 jaar relevante werkervaring. Dit betekent o.a. dat je ervaring hebt met het werken bij een intern Security Operations team (SOC) of ervaring hebt als Security Consultant in een vergelijkbare rol. Samen met onze collega’s binnen het Security Operations team ben je een onmisbare schakel als het gaat om het detecteren, controleren en analyseren van security gebeurtenissen en kwetsbaarheden.
  • Jouw werkterrein bestaat uit Security Operations, Ethical Hacking/Red Teaming, Security Information & Event Management (SIEM) en Incident Response.
  • De kern van jou werkzaamheden liggen in het gebied van Red Teaming/Ethical Hacking, maar je vindt het ook een uitdaging om mee te helpen aan de detectie kant, ofwel Blue Teaming.
  • Je bent in staat kwetsbaarheden te identificeren en beoordelen op risico en impact en een passend advies te geven over de mitigatie.
  • Je bent continue op zoek naar het verbeteren van alarmeringen en preventieve maatregelen binnen ons eigen SOC.
  • Ervaring met SIEM producten is een pré.
  • Je hebt een natuurlijke interesse voor informatiebeveiliging, weet initiatief te tonen en bent in staat snel bij te leren.
  • Je hebt een van de onderstaande (of vergelijkbare) certificeringen of bent bereid deze te halen.
  • Offensive Security Certified Professional (OSCP)
  • ECPPTV2 / ECPTX
  • EC-Council Certified Security Analyst (ECSA)
  • Cybersecurity Analyst (CSA/CySa+)

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie op de opdracht.
WebMethods DeveloperJO17158
WebMethods Developer

Key Skills…
  • You develop and implement application interfaces based on webMethods technology.
  • You develop translations of transaction formats that involves EDI ASC X12, flat file and XML webMethods Developer conversion to compliant DLMS formatted files using webMethods.
  • You configure and implement webMethods components such as Trading Partner Networks, adapters (JDBC, MQ, Market Connect C1, etc), C Language and JavaScript.
  • You can monitor and audit webMethods Transactions.
  • You can troubleshoot issues related to webMethods installation, configuration or performance.

Must Have Skills…
  • 2+ years experience with Solaris UNIX or Linux
  • Strong experience developing translation of transaction formats that involves EDI ASC X12, flat file and XML in webMethods Developer/Designer for conversion to compliant DLMS formatted files
  • Knowledge in configuring and implementing webMethods components such as Trading Partner Networks, adapters (JDBC, MQ, Market Connect C1, etc).
  • 2+ years experience with using MywebMethods, C Language, FlowService, JavaScript and connecting to various databases: SQL, DB2, Oracle.
  • Experience in developing and implementation of application interfaces based on webMethods technology.
  • Experience in testing and deploying webMethods applications.
  • Experience in establishing Monitoring and Auditing of webMethods Transactions.
  • History of communicating with webMethods vendor to resolve product related issues, applying fixes and patches and performing upgrades.
  • Experience in defining strategies, automation of scripting.

Personal Skills…
  • Excellent oral and written communication skills and the ability to communicate effectively with team members and the Project Manager.
Business Intelligence SpecialistJO17157
Rol: Business Intelligence Specialist
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Leidschendam-Voorburg
Start: 1 januari 2019
Duur: 3 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: 12-12-2018
Tarief indicatie: marktconform

Opdrachtomschrijving
Voor de gemeente Leidschendam-Voorburg zoeken wij een Business Intelligent Specialist die de gemeente gaat meenemen als kartrekker in het BI-domein.

Wat ga je doen als Business Intelligent Specialist?
De gemeente Leidschendam-Voorburg staat aan het begin van haar ontwikkeling op het gebied van business intelligence. Jij bent de specialist die hen op sleeptouw neemt in de verdere professionalisering van het data management beleid. Je kunt overtuigen, neemt initiatief en bent resultaatgericht.

Als business intelligence specialist heb je zowel een coördinerende als een inhoudelijke rol. Je analyseert als informatie analist waar data vandaan moet komen, stelt datamodellen en rapportontwerpen op. Je zorgt dat de verschillende stukken werk in de juiste volgorde worden uitgevoerd. Ook test je opgeleverde functionaliteit en begeleid je acceptatietesten bij de business. Als coördinator ben je voor de organisatie aanspreekpunt voor alle BI-gerelateerde zaken. Je bespreekt wensen vanuit de organisatie in een vroeg stadium, adviseert hierin en zorgt voor de juiste prioriteiten in samenspraak met de organisatie. Ook adviseer je proactief de organisatie over waar informatie kan helpen in de bedrijfsvoering.

Naast aanspreekpunt voor de organisatie heb je de verantwoordelijkheid voor de planning, resource management en aansturing van externe partijen die de gemeente ondersteunen in de uitvoering. Hierin vervul je zelf dan de inhoudelijke rol door de informatie analyse uit te voeren. Als Business Intelligence Specialist speel jij in op de wensen en eisen van de organisatie. Het is hiervoor van belang dat je de bedrijfsprocessen, communicatielijnen, de informatiestromen en informatiesystemen goed begrijpt en helpt de organisatie bij het inzichtelijk maken en grafisch presenteren van haar data.

In de nabije toekomst wordt mogelijk een junior BI-specialist aangetrokken. De verwachting is van jou dat je deze junior specialist coacht in zijn of haar ontwikkeling naar een volwaardig BI-specialist. Doelstelling is dat hij/ zij in de toekomst in staat is zelfstandig in staat is bovengenoemde taken uit te voeren.

Wat breng je mee als Business Intelligent Specialist?
Eisen
  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding
  • 2 referenties opgenomen in het CV
    Wensen
  • Minimaal afgeronde HBO bachelor-opleiding, richting ICT, Business IT & Management, (Bedrijfskundige) Informatica of Technische Bedrijfskunde (20 pt)
  • Minimaal 3 jaar ervaring als Business Analist (20 pt)
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een sturende rol op Business Intelligence projecten in de afgelopen 3 jaar (20 pt)
  • Kennis en werkervaring met datawarehousing en databasemanagement (o.a. SQL) (20 pt)
  • Werkervaring met de BI applicaties Oracle en SAP HR (10 pt)


Toelichting op de eisen en wensen
Bij niet voldoen aan één van de eisen, kan er geen definitieve offerte worden ingestuurd, er is sprake van een digitale en geautomatiseerde selectie. De wensen worden beoordeeld met een puntensysteem. Hoe meer punten hoe groter de kans op een interview. CV's en offertes indienen langs geautomatiseerde aankoopsystemen kost veel tijd, kan lastig zijn en vergt enige skills om de selectiecriteria te doorgronden. Wij helpen je met een scorende offerte!
Reageren
Heb je interesse in deze opdracht bij de gemeente Leidschendam-Voorburg en deze opdracht samen met Datapool aan te vliegen? Reageer dan met je CV in Word, uurtarief in euro's en een korte gerichte motivatie in het Nederlands, kortom een onderbouwd en niet te ontwijken voorstel! Let goed op de eisen in de vraag, wij kunnen zonder voldoen aan alle eisen NIET indienen, wees daarvan bewust. Bij twijfel, bel ons!
Als wij je hebben geselecteerd gaan we je bellen en samen de definitieve aanbieding voorbereiden. Zo zullen we ook samen het eindtarief bepalen in volledige transparantie.Heb je vragen over deze opdracht of over Datapool, aarzel niet om ons te contacten via de contactgegevens op de profielpagina of onze website.
Senior Systeembeheerder DevopsJO17156
Rol: Senior Systeembeheerder Devops
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Sluitingsdatum: 16-12-2018
Intakegesprek: 18 - 28 december 2018
tarief indicatie: 90 euro per uur

Voor een Gemeente zijn wij op zoek naar een Senior Systeembeheerder Devops.
Omschrijving opdracht:
Gemeente Amsterdam vraagt een Senior Systeembeheerder Devops. Programma Datapunt, onderdeel van Onderzoek Informatie en Statistiek (OIS) van de gemeente Amsterdam, heeft een opdracht voor een Senior Systeembeheerder Devops. We zijn op zoek naar collega's met passie voor de stad Amsterdam, innovatie, Open Source en Open Data. Bij DataPunt kun je echt een bijdrage leveren aan de ontwikkelingen in en het gebruik van data en kennis in de gemeente Amsterdam! DataPunt is dé smart-city-data-infrastructuur die helpt gegevens vindbaar en toegankelijk te maken. Met de data-infrastructuur DataPunt bieden we vindbare en bruikbare gegevens over de stad als basis voor (big) data-analyse, business intelligence, beleidsonderzoek en predictive analytics. Dit wordt gerealiseerd door data-professionals die met vernieuwende open source technologie en een Agile/Scrum (DevOps, Continuous Delivery) werkwijze werken aan de doorontwikkeling van DataPunt. DataPunt is onderdeel van Onderzoek Informatie en Statistiek (OIS). OIS heeft binnen de gemeente een onafhankelijke positie, die vergelijkbaar is met het CBS binnen de Rijksoverheid. OIS valt onder bestuurlijke verantwoordelijkheid van de burgemeester. DataPunt bestaat uit 55 professionals die werken in 7 teams. Elk team heeft een eigen focus zoals o.a. het ontsluiten van basisgegevens, privacy en security. Kwaliteit en veiligheid zijn van grote waarde bij alle teams in het ontsluiten van onze data.

Taken:
Om het DataPunt team Devops Engineers te completeren zoeken we een Senior Systeembeheerder Devops. De devops engineers verzorgen de infra van DataPunt op basis van infrastructure automation, continuous integration en continuous delivery. De Devops engineers hebben verantwoordelijkheden op technisch vlak, houden zich bezig met deployment en diverse taken rondom incident en problem management. Zij zorgen ervoor dat de systemen technisch voldoen, getest worden en gemonitord worden, in productie gaan en ook blijven werken, en dat eventuele problemen met systemen opgelost worden. De werkwijze is agile/scrum en continuous delivery.

Werkzaamheden:
- Het verzorgen van de infra van DataPunt op basis van infrastructure automation, continuous integration en continuous delivery.
- Ontwikkelen enin gebruik nemen van systemen die technisch voldoen aan de eisen en wensen (Docker en Git).
- Beheren van webservers (VPS, DNS, SSL, security, monitoring).
- Testen en monitoren van de technieken waarop de systemen draaien.
- Incident en probleemmanagement.
- Toepassen van Linux, NGINX, PostgreSQL, Python, PHP.
- Werken op basis van agile/scrum.

Gemeentelijke organisatie:
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vier clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie en Interne Dienstverlening bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken, inzamelen van huishoudelijk afval en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad.

Wat bieden we je:
  • Een unieke werkplek binnen de overheid waar je een grote bijdrage levert aan de toegankelijkheid van (privacy gevoelige) gegevens.
  • De mogelijkheid om met Open Source, Open Data en de nieuwste technieken te werken.
  • Een open cultuur, waarin er kritisch naar eigen werk wordt gekeken. Er heerst een gezonde druk op kwaliteit en voorgang, en er is ruimte om te onderzoeken hoe 'het beter kan'.

Functie eisen (knock-out criteria):
  • Je bent beschikbaar voor het interview en na gunning direct inzetbaar voor het gevraagde aantal uren.
  • Je hebt in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam.
  • Je beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 5 jaar) met netwerkbeheer en beveiliging.
  • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 7 jaar) met Linux systeembeheer.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring (opgedaan in de laatste 5 jaar) met met Devops, Continuous integration en Continuous delivery.
  • Je hebt in het afgelopen jaar aantoonbare ervaring met de volgende producten of vergelijkbaar: Ansible, Docker en/of Openstack.
  • Je hebt ervaring met Kubernetes.

Functie wensen (gunningscriteria):
  • Je hebt ervaring met opslag en beveiligen van privacygevoelige informatie.
  • Je hebt ervaring met Scrum.
  • Je hebt ervaring met Python.
  • Je hebt kennis van en ervaring met Geoservices en REST APIs, Jenkins en Gitlab, PostgreSQL.

Competenties:
  • Samenwerken
  • Oplossingsgericht
  • Sterke adviesvaardigheden
  • Resultaatgerichtheid
  • Verantwoordelijkheid
    Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!

Graag ontvangen wij van geschikte kandidaten een Nederlands talige cv in Word formaat Max 5 A4 , een korte motivatie, 2 referenties, het uurtarief incl. reiskosten excl. btw en eventuele geplande vakanties.
ScrummasterJO17155
Rol: Scrummaster
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: omgeving Utrecht
Start: 25-03-2019
Duur: 12 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform

Opdracht omschrijving
De sector Ontwikkeling van de Dienst ICT, onderdeel van het dienstencentrum, zorgt voor de ontwikkeling en het testen van applicaties. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd door de teams Softwareontwikkeling en TestCentrum. Het ontwikkelen van nieuwe applicaties of andere toepassingen wordt projectmatig uitgevoerd door projectmanagers/leiders van de sector Programma-, Project- en Interimmanagement en/of de scrummasters van het team Softwareontwikkeling.
De ontwikkeling vindt plaats vanuit vastgestelde architectuurkaders en standaarden die door de ontwikkelstraat worden ondersteund. 

Het team Softwareontwikkeling verzorgt de bouw en het onderhoud van informatiesystemen en applicaties.

Doelstelling
  • Als scrummaster begeleid je het agile/scrum werken. 
  • Je ondersteunt en faciliteert het Systemteam en je adviseert en begeleidt de stakeholders in het softwarevoortbrengingsproces. 
  • Met je team los je problemen op rondom een optimaal voortbrengingsproces en ondersteun je het softwareontwikkelingsmanagement met het uitdragen van het Agile-manifesto.

Verantwoordelijkheden
Als scrummaster breng je je scrumteam naar een hoger level door ze te enthousiasmeren en door je oplossend vermogen een bijdrage te leveren aan continuïteit van het team en software. Dit doe je door middel van coaching, inzicht en het Agile werken. De doorgroei naar DevOps teams zal een belangrijk onderdeel van je werkzaamheden zijn.Vakmatige taken
  • Je bent faciliterend voor team(s) in het werken volgens agile/scrum;
  • Je hebt oog voor de geleverde kwaliteit van de te leveren oplossingen en dienstverlening aan de gebruikers;
  • Je werkt nauw samen met de andere scrummasters voor een goede afstemming van planning en realisatie;
  • Je hebt werkervaring in een scaled agile omgeving;
  • Je draagt een steentje bij om het agile werken op een hoger niveau te krijgen;
  • Je daagt je team uit, bent in staat om met je kennis je team naar een hoger niveau te tillen.

Leidinggevende taken
Als scrummaster ben je het aanspreekpunt voor je team en de stuwende kracht om samen met het team het Agile werken meer vorm te geven, coaching naar T-shape medewerkers binnen je team en vormgeven van het team binnen het Productiehuis.Opleiding
  • Je hebt hbo werk- en denkniveau met bij voorkeur een afgeronde opleiding informatica of technische bedrijfskunde.
  • De kandidaat is gecertificeerd Scrummaster.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in omgang met techneuten als stakeholders, op verschillende niveau's

Wensen
  • Ruime werkervaring als Scrummaster in Scaled Agile omgeving(en).
  • Werkervaring met (het onderhouden van) ICT softwareontwikkeling/applicaties onder architectuur.
  • Werkervaring met het coachen van teams.
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met de tool Jira
  • Bij voorkeur een afgeronde erkende opleiding richting Informatica of Technische Bedrijfskunde, op minimaal Hbo niveau

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je vanaf maart 2019 beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie op de opdracht.
Technisch Medewerker/SysteembeheerJO17154
Rol: Technisch Medewerker/Systeembeheer
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: omgeving Utrecht
Start: 09-04-2019
Duur: 12 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform

Opdracht
De productlijn Datacenter Facilities is (DCF) verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer en onderhoud en een stuk vernieuwing van de landelijke datacenters inclusief de aanwezige hardwarecomponenten. Ter versterking van dit team zijn we op zoek naar een Technisch Medewerker/Systeembeheer die zowel zichzelf als de afdeling verder wil ontwikkelen.

Doelstelling
Als Technisch Medewerker/Systeembeheer Floormanagement DCF ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van het complexe technische productbeheer en -ontwikkeling van ICT-componenten en specifieke datacenter infrastructuur. Je signaleert, analyseert en verhelpt storingen binnen de datacenters en je bent in staat om de risico’s in te kunnen schatten van de handelingen en/of situaties (eigen/derden).

Daarnaast stel je procedures en documentatie op van de landelijke datacenters en zorg je ervoor dat deze up-to-date blijven. Je werkt nauw samenwerken met de lead engineer en delivery manager in de dagelijkse operatie, waarbij je ook actief meedenkt over de ontwikkeling van de diensten.

Verantwoordelijkheden
  • Functioneel aansturing voor beheerwerkzaamheden op de stroomvoorziening en koeling infrastructuur;
  • Testroutines uitvoeren op de infrastructuur binnen de datacenters en meewerken met de productontwikkelaars;
  • Je bent actief betrokken bij (interne) ICT projecten en zorg je voor de borging van resultaten in het wijzigingsbeheer en in projecten;
  • Rapporteren aan lead engineer en productlijn manager over en evalueren van de uitgevoerde werkzaamheden;
  • Coach naar de teamleden in de operatie en bevorderen van de professionaliteit van collega's;
  • Adviseren vanuit de beheerpraktijk, aanbevelingen implementeren en evalueren voor infrastructuur van de datacenters.
  • Organiseren van samenwerkingsverbanden voor gezamenlijke aanpak van beheerwerkzaamheden;
  • Je loopt op regelmatige basis consignatie (piket) diensten (24/7).

Vakmatige taken
Als systeembeheerder floormanagement kom je te werken in het team datacenter facilities. Dit team is verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer en onderhoud en een stuk vernieuwing van de landelijke datacenters en de aanwezige hardwarecomponenten. Hiervoor worden verschillende tooling technieken ingezet, zoals bijv. Scada.Je standplaats wordt Driebergen. Echter zal je ook met regelmaat verwacht worden op de andere locaties, waaronder Zwolle, Oosterhout, Rotterdam, Odijk en Soest.Eisen
  • Bij voorkeur een afgeronde erkende opleiding op minimaal Mbo 4 niveau richting ICT of Werktuigbouwkundige.
  • Werkervaring met operationeel ICT-beheer (Datacenter, defect apparatuur, aansluiten/configureren, instructies maken) e.d. waarbij 10 tot 100 meldingen tegelijk behandeld kunnen worden.
  • Werkervaring met ITIL processen;
  • Werkervaring met Tooling en technieken als totaalpakket, waaronder;
    o Gebouwbeheersysteem;
    o DCIM tooling;
    o Noodstroom technologieën;
    o Elektro- en koeltechnische installaties.
  • Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs.

Competenties
  • Probleemanalyse;
  • mondelinge presentatie;
  • organisatievermogen;
  • klantgerichtheid;
  • kwaliteitsgerichtheid;
  • leervermogen;
  • samenwerken.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je vanaf maart 2019 beschikbaar? Reageer dan direct!Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie op de opdracht.
Java ontwikkelaarJO17152
Rol: Java ontwikkelaar
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: omgeving Utrecht
Start: 18-03-2019
Duur: 12 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 36 uren per uur
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform
Wij zijn we op zoek naar een ondernemende en vakbekwame Java ontwikkelaar. De organisatie wil met innovatieve software oplossingen ondersteunen om binnen de organisatie taakgericht samen te werken en het mogelijk maken om een professionele (digitale) dialoog met alle ketenpartners aan te gaan. Jouw bijdrage is om technische verbeteringen op de bestaande integratie laag door te voeren en waar nodig mee te denken aan toekomst gerichte oplossingen.

Doelstelling
Als ontwikkelaar werk je aan een dossier/casemanagementfunctie. Hierbij werk je aan oplossingen die nieuwe functionaliteit mogelijk maken. Daarnaast staat het verkleinen van technical en architectural debt centraal. Je kunt de vertaling van software en infrastuctuur naar werkende oplossingen maken, draagt daar aan bij en neemt verantwoordelijkheid.

Verantwoordelijkheden
  • Binnen een DevOps-team ben je verantwoordelijk voor het doorvoeren van (grote) wijzigingen op de JAVA gebaseerde oplossingen;
  • Kwaliteit (in brede zin, dus bijv. ook security) is van essentieel belang voor deze werkzaamheden, verantwoordelijk eigen werk en dat van teamgenoten;
  • Je draagt bij aan nieuwe architecturele- en softwarematige oplossingen. Hierbij ben je in staat out of the box te denken, en ideeën om te zetten in werkende oplossingen (bijv. door middel van een POC);
  • Je werkt in een DevOps setting, de scope is dus niet werkende software maar werkende oplossingen;
  • Je bent bereid om in geval van bijvoorbeeld piket of releases buiten kantoortijd te werken dan wel beschikbaar te zijn voor het oplossen van calamiteiten.

Vakmatige taken
  • Ontwerpen van software oplossingen
  • Realiseren van software oplossingen
  • Integratie software en infra
  • Analyse op bestaande software (kwaliteit, hardening, etc.)

Opleiding
  • Minimaal een afgeronde erkende HBO-diploma.

Werkervaring
  • In de afgelopen 6 jaar heb je minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Java ontwikkeling;
  • In de afgelopen 5 jaar heb je minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met XML berichtenverkeer;
  • In de afgelopen 3 jaar heb je minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in een Agile/Scrum/DevOps omgeving.

Wensen
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met ebMS protocol en Axway.
  • In de afgelopen 6 jaar heb je minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het Spring framework.
  • In de afgelopen 6 jaar heb je minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Maven.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis en ervaring met Hazelcast IMDG.

Competenties
  • Probleemanalyse
  • Initiatief
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Samenwerken

Ben jij vanaf maart 2019 beschikbaar en heb je interesse in deze opdracht laat dan nu je CV en telefoonnummer achter via deze site om in aanmerking te komen voor deze rol.
Cyber Security SpecialistJO17151
Rol: Cybersecurityspecialist met netwerkspecialisme
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Driebergen
Start: Medio Maart 2019
Tot einde 2019 met optie op verlenging
Uren per week: 36 uren p.w.
Uiterste reactie datum: 08-12-2019
tarief indicatie: Marktconform

Doelstelling
Als cybersecurity analist identificeer je (langlopende) dreigingen voor de politieorganisatie; die dreigingen vertaal je naar adviezen en use cases. Je voert analyses uit van incidentmeldingen. Je helpt mee wanneer er een malwarebesmetting of systeemcompromittering is. Je assisteert bij forensisch onderzoek en voert tevens kwetsbaarheidsonderzoeken uit. Daarnaast neem je deel aan politie brede expertgroepen. 
Verantwoordelijkheden
Identificatie en analyse van incidentmeldingen;
advisisering m.b.t. netwerken.
Vakmatige taken
Jouw werkzaamheden op een rij:
Analyse van incidentmeldingen in de eerste en tweede lijn;
Opstellen en inregelen van uses cases voor netwerkbeveiliging;
Onderzoek doen naar en aanbrengen van verbeteringen op SOC-platformen;
Assisteren bij integriteitsonderzoeken op verzoek van bevoegd gezag.
Leidinggevende taken
n.v.t.
Contacten
Hoofd en coördinatoren SOC;
alle medewerkers van het SOC;
collega's van de dienst ICT.
Inzet in de lijn of project
Lijnorganisatie.
Opleiding
Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
Vereiste certificeringen: CISSP, CCSM en CCSP;
Gewenste certificeringen: CEH, CCNP, Sandblast, F5 Administrator, CCSE, CCSA, CCNA, CCNA Security en CCDA.
Werkervaring
Ervaring binnen het werkveld van het veiligheidsdomein is een eis;
ervaring binnen het werkveld van de politie is een pré;
ervaring met CyberCPR en ArcSight;
je bent helemaal thuis in relevante onderzoeksmethodes en technologieën op het gebied van cybersecurity. Ook heb je goed zicht op het huidige dreigingslandschap;
Je kent (pen)testtools en tools zoals Nessus;
Je hebt kennis van een of meer van de volgende gebieden: internettechnieken en –protocollen, de structuur van webapplicaties, UNIX-/Linux-systemen en Windows-omgevingen;
Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en Engels.
Competenties
Maatschappelijke oriëntatie;
Organisatiesensitiviteit;
Probleemanalyse;
Samenwerken;
Communicatief sterk.

Functioneel Beheerder PeoplesoftJO17150
Rol: Functioneel Beheerder Peoplesoft
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform

Wat je gaat doen
Heb jij de ambitie om de HRM systemen van deze interessante opdrachtgever optimaal te laten aansluiten aan de behoefte van de interne klanten? Vind jij het een uitdaging om wijzigingen op deze systemen foutloos door te voeren? Heb je passie om nieuwe technologieën, methodieken en concepten toe te passen? En vind jij het boeiend om jouw kennis in te zetten en uit te breiden in het grootschalige IT-landschap? Dan ben jij de functioneel beheerder die de (web)applicaties mag beheren in het ERP Competence Center.
 
Om de klanten te voorzien van goede digitale dienstverlening bouwen ze in een hoog tempo door aan het stabiliseren en waar mogelijk verbeteren van de systemen waar onze klanten gebruik van maken. Basis voor een goede dienstverlening is dat de systemen op het gebied van HRM, ICT, Facilitair Bedrijf en Finance optimaal en zonder verstoring werken. De systemen worden landelijk gebruikt ter ondersteuning van alle medewerkers (ongeveer 20.000 gebruikers).

Als functioneel beheerder is het jouw rol om bestaande functionaliteit te waarborgen en nieuwe functionaliteiten te implementeren. Dit doe je zowel voor bestaande applicaties als voor nieuwe projecten, zoals het implementeren van een Enterprise Learning Management systeem of het ontwikkelen van een grafische weergave voor stuurinformatie.

Je profiel
Kom je als functioneel beheerder bij deze opdrachtgever werken, dan kies je voor een uitdagende ICT-omgeving en voor samenwerking. Ze bieden jou de kans om ons team PeopleSoft HCM te versterken en mee te werken aan de ambities van ERP binnen de organisatie.
 
Je past als functioneel beheerder in het team als je proactief, nieuwsgierig en secuur bent, lef hebt en over een groot leervermogen beschikt. Daarnaast heb je een relevante studie- of werkachtergrond en bezit je de volgende vakvaardigheden:

  • Gedegen kennis en ervaring met functioneel beheer van PeopleSoft HCM versie 9.2;
  • Gedegen kennis en ervaring met het toepassen van PeopleTools;
  • Kennis van HR-processen;
  • Kennis van projectmanagementtechnieken en projecttooling (bijv. Prince 2);
  • Kennis en ervaring met BISL/ASL/ITIL;
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.
Consultant Microsoft Data EngineerJO17133
Rol: Consultant Microsoft Data Engineer
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Zaltbommel
Start: Zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Salaris indicatie: marktconform

De organisatie
Het toffe van werken bij deze organisatie is dat je je in een omgeving bevindt die snel gaat. Razend snel. Ze bevinden zich in de wereld van IT, ze groeien door acquisities, ze bouwen startups, ze sponsoren gave projecten zoals het Solar Team en gaan volle bak mee in de innovaties van deze tijd. Het bedrijf combineert de voordelen van een grote organisatie met het hechte team gevoel van kleinere business units, waarin hard werken, teamspirit, sport en fun centraal staan. Juist door de grootte van de organisatie, de verschillende units met eigen focusgebieden én het grote netwerk, is er veel ruimte voor ontwikkeling.

Wat je doet?
Onze Microsoft Data Engineer (BI) consultants weten de invulling van de informatiebehoeftes van onze klanten naar een hoger level te brengen. Ze zien in het woud van spreadsheets en rapportages snel de behoefte en zorgen voor structuur en kwaliteit in de informatiebehoefte, met behulp van de tooling in de Microsoft BI (Cloud) stack. Hierin werk je met de nieuwste platformen zoals Microsoft Azure. Je bent verantwoordelijk voor de informatieanalyse, het technische en functionele ontwerp, de daadwerkelijke ontwikkeling van de ETL procedures en het datawarehouse en de gehele implementatie bij onze klanten. Naast jouw technische input heb je ook een belangrijke rol op functioneel niveau, hierbij werk je nauw samen met onze klanten, architecten en BI consultants. Tevens speel je een belangrijke rol in de ondersteuning van eindgebruikers. In deze functie heb je volop de mogelijkheid om je te ontwikkelen en uiteindelijk door te groeien naar een functie als Architect.

Wat vragen wij van jou?
Je hebt minimaal een succesvol afgeronde HBO-opleiding en minimaal 3 jaar werkervaring binnen Business Intelligence als Data-Engineer. Uiteraard heb je goede communicatieve vaardigheden en een hoog klant- en kwaliteitsbewustzijn. Je beschikt over expertise in datawarehousing, dimensioneel modelleren, ETL en business intelligence. Tevens ben je ervaren met methodieken zoals Kimball en/of Data Vault. Daarnaast heb je interesses in Cloud oplossingen zoals Azure SQL Datawarehouse, Azure Data Factory en Data Lake Analytics. Je bent ervaren met technologieën als SSIS en SSAS en bij voorkeur SSRS en Power BI. Door je achtergrond ben je in staat om over de grenzen van de strikte applicatie ontwikkeling heen te kijken en ook aangrenzende gebieden als business analyse en infrastructuur in je werkzaamheden te betrekken.

Wat bieden wij jou?
  • Een hecht team van professionele BI & Data Science specialisten.
  • Leuke dingen doen zoals: hackatons, ontspannende & sportieve events,
    LAN-party, gezellige teamuitjes.
  • Uitdagende en gave projecten.
  • Werken met de nieuwste tooling op het Microsoft platform.
  • Diepe en brede vakkennis van collega’s. We houden regelmatig kennissen
    inspiratiesessies om deze kennis met elkaar te delen.
  • Persoonlijke begeleiding en ontwikkeling. We hebben geen standaard
    opleidingsbudgetten. We kijken met iedere individuele collega samen
    wat het beste traject kan zijn en investeren daar graag in.
  • Een mooi salaris.
  • Auto van de zaak, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen.

Wat als ik deze baan graag wil?
Ben jij de Projectleider waar wij naar op zoek zijn? We nodigen je graag uit om te
solliciteren via de “Reageer button”. Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie.
Projectleider Business IntelligenceJO17131
Rol: Projectleider Business Intelligence
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Zaltbommel
Start: Zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Salaris indicatie: marktconform

De organisatie
Het toffe van werken bij deze organisatie is dat je je in een omgeving bevindt die snel gaat. Razend snel. Ze bevinden zich in de wereld van IT, ze groeien door acquisities, ze bouwen startups, ze sponsoren gave projecten zoals het Solar Team en gaan volle bak mee in de innovaties van deze tijd. Het bedrijf combineert de voordelen van een grote organisatie met het hechte team gevoel van kleinere business units, waarin hard werken, teamspirit, sport en fun centraal staan. Juist door de grootte van de organisatie, de verschillende units met eigen focusgebieden én het grote netwerk, is er veel ruimte voor ontwikkeling.

Wat je doet?
Als ervaren projectleider ben je de spil tussen onze klanten en het team van
consultants en draag je zorg voor succesvolle implementaties. Je bent vroeg in het
sales proces betrokken, zodat het project vanaf het begin goed wordt opgezet. Je
beheert de planning en het budget én stemt allerlei zaken met onze klanten af door
middel van goed stakeholder management. Een succesvol BI traject kenmerkt zich
namelijk door een goed partnership tussen ons team en de klant. BI projecten zijn
veelal uitdagend en aan verandering onderhevig, jouw expertise en doortastendheid
zijn daarom van groot belang.

Wat vragen wij van jou?
  • Je bent toe aan een volgende stap binnen BI. Daarom vragen wij minimaal 5 jaar
    werkervaring binnen BI trajecten. Daarnaast heb je aantoonbaar de rol vervuld van
    lead / meewerkend voorman of -vrouw binnen BI projecten. In een volgende stap
    zie je jezelf (nog) meer als projectleider van BI projecten acteren.
  • Informatica/Bedrijfskundige kennis op HBO of WO niveau of een andere relevante
    studierichting aansluitend op deze rol.
  • Overtuigingskracht om een klant bij de hand te nemen, coördinerende,
    communicatieve en organisatorische vaardigheden. Je bent gewend om in een agile
    werkomgeving te werken.

Wat bieden wij jou?
  • Een hecht team van professionele BI & Data Science specialisten.
  • Uitdagende en gave projecten.
  • Leuke fun activiteiten zoals: hackatons, ontspannende & sportieve events en
    gezellige teamuitjes.
  • Persoonlijke begeleiding en ontwikkeling. We hebben geen standaard
    opleidingsbudgetten. We kijken met iedere individuele collega samen wat het
    beste traject kan zijn en investeren daar graag in.
  • Een mooi salaris.
  • Auto van de zaak, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen.

Wat als ik deze baan graag wil?
Ben jij de Projectleider waar wij naar op zoek zijn? We nodigen je graag uit om te solliciteren via de “Reageer button”.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie.
Netwerk specialist - deta-vastJO17124
Rol: Netwerk specialist (Deta-vast)
Type inzet: Deta-vast / Werving & Selectie
Locatie: Amsterdam
Start: zo snel mogelijk
Uren per week: 36 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
Salaris indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers, een financiële dienstverlener, zoeken wij op basis van deta-vast inzet of middels werving & selectie een netwerk specialist.

De organisatie en afdeling:
Bij deze opdrachtgever kiest de juiste kandidaat voor het beste van twee werelden: Veelzijdigheid, een brede rol met veel verantwoordelijkheden en vrijheid maar dat alles wel binnen een state of the art Enterprise omgeving.
Het team is onderdeel van IT Operations en bestaat uit zeven personen.
Het team is verantwoordelijk voor het netwerk en voor de telefonie van de gehele organisatie (zo’n 2200 FTE). In deze rol, houdt de gezochte kandidaat zich bezig met Wifi, Load balancing Routing/switching (LAN/WAN),Proxy, IPAM/DNS/DHCP, Firewalls, Externe koppelingen en IPT oplossingen.
De functie
Als netwerk specialist bij onze opdrachtgever ben je verantwoordelijk voor de uitwerking, oplevering en het beheer van de netwerk infrastructuur.
De gezochte specialist kan een vertaalslag maken van de wensen van de business naar concrete oplossingen. Iemand die een bijdrage wil leveren aan het naar een hoger niveau brengen van de infrastructuur van de opdrachtgever.
De gezochte kandidaat heeft de ambitie om als expert gezien te worden op het gebied van netwerken. Hij / zij beheert het netwerk in de volle breedte en adviseert op het gebied van upgrades, beveiliging en uitbreiding. Bij netwerkproblemen neemt de netwerk specialist het voortouw en zorgt dat de problemen snel en adequaat worden opgelost. Contact vindt plaats met eindgebruikers, IT-collega’s en leveranciers.
Kennis en ervaring:
een afgeronde ICT opleiding op minimaal MBO 4 niveau, beschikkend over een HBO werk- en denkniveau.
Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als netwerkbeheerder waarbij specifieke kennis is opgedaan van Cisco routing/switching en firewalls.


Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie toegespitst op deze rol. Tot slot zien wij ook graag een indicatie van het gewenste salaris tegemoet.


Master Data Management specialist (W&S)JO17123
Rol: Master Data Management specialist (Werving & Selectie)
Type inzet: Vast diensteverband / Werving & Selectie
Locatie: Amsterdam
Start: zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
Salaris indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers, zoeken wij (voor een vast dienst verband) een Master Data Management specialist.

De functie:
De opdrachtgever zoekt ervaren een master data management specialist die, vanuit een duidelijke visie, de opdrachtgever helpt in de opzet en implementatie van de nieuwe gecentraliseerde oplossing waarvoor de opdrachtgever gekozen heeft.
De functie behelst zowel de inhoud, het proces als ook het organisatorische perspectief.  
De gezochte kandidaat werkt nauw samen met de data eigenaren binnen de organisatie en is verder verantwoordelijk voor het vertalen van business vraagstukken naar master data management gerelateerde oplossingen. 

In deze rol komt hij / zij in aanraking met alle aspecten van master data management in zowel de online omgeving van de opdrachtgever als ook de fysieke locaties.
Van de master data management wordt verwacht dat deze continue voeling houdt op de nieuwe ontwikkelingen en komt met verbeter voorstellen ter verbetering van de kwaliteit van de masterdata in de bij de opdrachtgever gebruikte systemen.
Vanwege een duidelijke strategische keuze vanuit het management van de organisatie waarbij master data een prominente rol speelt, biedt dit een bijzonder interessante en uitdagende mogelijkheid voor de juiste kandidaat.  

Taken en verantwoordelijkheden in deze rol:
  • Verbeteren van de master data omgeving in al zijn aspecten zoals organisatie, processen en best passende IT oplossingen binnen de klantorganisatie.
  • Verzamelen van business vereisten, formuleren van voorstellen en deze vervolgens uitwerken in verbeterprogramma’s waarbij ook een bijdrage geleverd dient et worden aan de realisatie hiervan.
  • Bewaken van standaardisatie, integriteit, en interoperabiliteit en het opzetten van 'best practices', regels, richtlijnen, processen en procedures voor master data management.
  • Opzetten van master data definities en standaarden.
  • Rol van intermediair tussen de verschillende belanghebbenden binnen de klantorganisatie.
  • Geeft advies over nieuwe master data management producten en bepaalt de impact ervan voor klantorganisatie.
  • Draagt inhoudelijk bij aan de realisatie van projecten en releases
  • Verantwoordelijk voor de inhoudelijke master data aspecten (ontwerp, realisatie, etc.) tijdens projecten / releases
  • Participeert bij complexe wijzigingen in het applicatielandschap als stakeholder vanuit Master data
  • Aansturing van externe master data management partners bij de implementatie van projecten, wijzigingen, nieuwe releases etc.
  • Optimalisatie van metadata structuren.
  • Verantwoordelijk voor tijdige en volledige kwaliteitsaudits op master data in de systemen
  • Verantwoordelijk voor het master data management day to day Support
  • Ondersteunt key-users en eindgebruikers.
  • Verantwoordelijk voor het opzetten en vullen van kennismanagement voor master data management.

Gevraagde kennis en ervaring voor deze rol:
Vanwege de dynamiek die de klantorganisatie kenmerkt waarbij continue verandering en transformatie de kernwoorden zijn, is het belangrijk dat de kandidaat beschikt voor de juiste mentaliteit en instelling. De ideale kandidaat herkent zichzelf in de navolgende kwaliteiten en competenties: zelf-startend, flexibel en bereid om bij te dragen aan de (digitale) transformatie van de klantorganisatie. Bovengemiddeld HBO werk- en denkniveau.
De kandidaat beschikt over de navolgende kennis en ervaring:
  • Aantoonbaar afgeronde HBO / WO opleiding
  • Minimaal 3 jaar (project) ervaring met master data management systeem
    implementaties, bij voorkeur opgedaan in een grote dynamische master data omgeving.
  • Kennis en ervaring met geavanceerde MDM / PIM TOOLS (IBM MDM geldt als een pre).
  • Ervaring met het optimaliseren van metadata structuren.
  • Ervaring met opzetten master data definities en standaarden.
  • Affiniteit met het inrichten van documentatie, kennismanagement omgeving.


Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie toepgespitst op deze rol. Tot slot zien wij ook graag een indicatie van het gewenste salaris tegemoet.
Business ConsultantJO17116
Rol: Business Consultant
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Amsterdam
Start: Zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Salaris indicatie: marktconform

Ben jij de business consultant met ervaring en passie voor de verbetering en digitalisering van onze steden? Zijn data science, Artificial Intelligence en Big data voor jou geen geheim? Sta je graag tussen ons data science en salesteam in? En wil je werken aan het laten groeien van de startup in Amsterdam? Dan zoeken wij jou!

De Organisatie
Je rol is binnen de startup van een toonaangevende organisatie die werkt aan het verbeteren van stedelijke uitdagingen door middel van het maken en implementeren van data gedreven oplossingen. Oftewel, het zijn data scientists en engineers die de stad een beetje mooier, duurzamer, veiliger en beter bereikbaar willen maken. De klanten zitten in de stad; mobiliteit, energie en het publieke domein. Ze werken continu gepassioneerd aan diverse projecten. We houden van data, zijn creatief in onze oplossingen, zijn nieuwsgierig en proberen elke dag het beste uit onszelf te halen. De startup bestaat nog net geen jaar en is afgelopen maanden gegroeid naar een goed team. Hier is nog een belangrijke openstaande rol van Business Consultant. Degene die weet wat de klanten vragen, bezig is met innovatie het kan vertalen naar proposities en oplossingen en de verbinder is tussen klant, sales en data science team. Heb je ervaring en een netwerk in deze markt, ben je creatief en ondernemend en is data gedreven innovatie je passie? Graag nodigen we je uit voor een kop koffie!


Wat je gaat doen
  • Je bent samen met de accountmanager actief bij klanten om hen te inspireren over urban science en hun uitdagingen te vertalen naar data gedreven oplossingen. Hiervoor organiseer je inspiratiesessies, innovatiesprints en workshops;
  • Je spot innovaties en ontwikkelingen in de markt en vertaalt dit naar proposities en oplossingen;
  • Je brainstormt regelmatig met sales en het data science team over de innovaties die zij zien en de toepassing hiervan;
  • Je bouwt mee aan ons ecosysteem met partners zoals universiteiten, tech partners, domein experts en collega units;
  • Je bent vaak betrokken in de pre-sales fase, maar helpt klanten ook in hun doorontwikkeling;
  • Je bent verantwoordelijk voor de verdere groei van de proposities in onze markten;

Jouw kwaliteiten
  • Wij, onze klanten en partners zitten vol met ideeën en hebben hulp nodig bij innovatie, maar jij maakt ideeën concreet naar oplossingen en aanpakken;
  • Je bent ondernemend, creatief en initiatiefrijk een kei in het meekrijgen van mensen met jouw ideeën.
  • Je vindt het leuk om tussen sales en het data science team in te staan en bent een verbinder;
  • Je hebt ervaring en een actief netwerk in minimaal één van onze focus marketen, mobiliteit, energie of het publieke domein
  • Jouw passie is digitalisering en het verbeteren van de stedelijke gebieden. De passie straal je uit naar klanten, partners en collega’s;
  • Je krijgt makkelijk aansluiting met mensen op verschillende organisatieniveaus ’s en hebt hier ervaring mee;
  • Het is een internationaal tech bedrijf. Je hebt dus goede Nederlandse en Engelse communicatieve vaardigheden.


Waarom deze job
Het toffe van werken bij deze organisatie is dat je je in een omgeving bevindt die snel gaat. Razend snel. Ze bevinden zich in de wereld van IT, ze groeien door acquisities, ze bouwen startups, ze sponsoren gave projecten zoals het Solar Team en gaan volle bak mee in de innovaties van deze tijd. Het bedrijf combineert de voordelen van een grote organisatie met het hechte team gevoel van kleinere business units, waarin hard werken, teamspirit, sport en fun centraal staan. Juist door de grootte van de organisatie, de verschillende units met eigen focusgebieden én het grote netwerk, is er veel ruimte voor ontwikkeling.

Wat bieden wij jou?
  • Een uitdaging om mee te bouwen aan de groei van de startup;
  • Een mogelijkheid om bij te dragen aan het verbeteren van onze stedelijke gebieden;
  • Ruimte en allerlei mogelijkheden om je persoonlijk ambities te verwezenlijken;
  • Een top werklocatie in Amsterdam;
  • Leuke, gepassioneerde collega’s waarbij je je meteen onderdeel voelt van het team;
  • Veel ruimte voor je ideeën, plannen en uiteraard je persoonlijke balans;
  • Goede arbeidsvoorwaarden met een mooi salaris, auto, 25 vakantiedagen en een premievrij pensioen.

Wat als ik deze baan graag wil?
Ben jij de Business Consultant waar wij naar op zoek zijn? We nodigen je graag uit om te solliciteren.
Solliciteren kan via de ‘Reageer’ button.Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie.
Tactisch Inkoper ICT (vast dienstverband)JO17114
Rol: Tactisch Inkoper ICT
Type inzet: Vast diensteverband / Werving & Selectie
Locatie: Regio Utrecht
Start: zo snel mogelijk
Uren per week: 38 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
Salaris indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers, zoeken wij (voor een vast dienst verband) een tactisch Inkoper ICT.

Voor een dynamische en groeiende organisatie actief in heel Nederland zoeken wij de juiste kandidaat. Om de business van deze interessante organisatie optimaal te ondersteunen, zoeken wij een pragmatische en stevige persoonlijkheid, die verantwoordelijk is voor de inkoop van ICT. Iemand die kritisch is en stakeholders kan managen.

De functie
Binnen de organisatie is de gezochte kandidaat voor alle bedrijfsonderdelen het aanspreekpunt voor het inkopen van ICT. Dit is een breed aandachtsgebied. Het contracteren van standaard software en hardware behoort tot dit domein, afgewisseld met complexe inkopen voor innovaties en bedrijfsspecifieke maatwerkoplossingen.
Hij of zij werkt samen met direct betrokken andere disciplines, zoals afdeling ICT, juridische zaken, corporate security en indien relevant met mensen binnen andere divisies van de moedermaatschappij.
De gezochte inkoper weet daarin goed de belangen van alle stakeholders zorgvuldig te bewaken en mensen met elkaar in verbinding te brengen om tot het gewenste resultaat te komen. Hij /zij is verantwoordelijk voor het gehele proces van interne intake tot en met de opdrachtverstrekking aan de leverancier. Afstemming over ICT onderwerpen, zowel binnen de eigen organsatie als met leveranciers, is een dagelijks onderdeel van deze rol. De gezochte kandidaat vindt het leuk om met technische mensen te overleggen en hij/zij weet de ICT wens te vertalen in een passend contract.
Momenteel spelen er een aantal ontwikkeling binnen de organisatie die een verdere groei als resultaat zullen hebben. Deze groei zal de dynamiek van de Inkoper ICT nog uitdagender maken. Het professionaliseren van de ICT inkoop is hierin randvoorwaardelijk. De bijdrage van de gezochte kandidaat is hierin bepalend.

Kennis en ervaring
Om deze functie succesvol in te vullen beschikt de ideale kandidaat over de navolgende kennis en ervaring:
-afgeronde HBO-opleiding (juridisch, ICT, Nevi).
-Werkervaring als Inkoper ICT is een pré.
De kandidaat herkent zich in de volgende kenmerken en competenties:
-Enthousiast en gedreven persoonlijkheid
-aanwezige wil om kennis te vergroten en verder te willen specialiseren binnen het inkoop en ICT vakgebied in een dynamische en commerciële organisatie. 
-pragmatisch, communicatief vaardig, taalkundig, nauwkeurig, proactief, toegankelijk en makkelijk in de omgang.
-Beheerst de Engelse taal goed om ook contracten in het Engels te kunnen sluiten.
-Stevige persoonlijkheid, met veel eigen initiatief en de durf om met een kritische blik naar zaken te kijken.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor deze rol.



Jr. ConsultantJO17101
Rol: (Jr.) Consultant
Type inzet: Werving & Selectie
Locatie: Regio Utrecht
Start: zsm
Uren per week: 40
Duur van de inzet: Vast dienst verband
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: Salarisindicatie €2.200,-- tot €3.000,- (afhankelijk van leeftijd en ervaring)

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een [junior] consultant, een brugfunctie tussen beleidsmakers en onderzoekers enerzijds en (ICT) specialisten anderzijds.

Onze opdrachtgever is een innovatieve dienstverlener die zich bezighoudt met het bieden van oplossingen aan een interessante klantenkring op het gebied van privacy gevoelige data.
Concreet levert de zij (ICT gerelateerde) oplossingen door middel van het ontsluiten en uitwisselen van data.

De data wordt middels encryptie en decryptie aangeleverd aan met name de diverse ministeries, de gezondheidszorg, het onderwijs, justitie en andere publieke sectoren.

Een vooruitstrevende en dynamische organisatie die onafhankelijk databewerking en data onderzoek doet.

Hoe ziet de rol eruit?
Je zult met name actief zijn op het gebied van sales, advies, analyse, relatiebeheer en projectmanagement. Meer concreet kun je denken aan de navolgende activiteiten:
? Intake van aanvragen van potentiële klanten en vertalen naar concrete oplossingen;
? Overleg met opdrachtgever over de aanpak van een complex privacy vraagstuk;
? Analyse van privacy maatregelen (PIA) in relatie tot wetgeving;
? Ondersteunen van een collega bij / of het zelfstandig opstellen van een offerte, bewerkersovereenkomst of contract;
? Opstellen van een functioneel ontwerp van de inzet van één van onze software oplossingen, in overleg met de software engineer;
? Uitvoeren van test- en analysewerkzaamheden;
? Onderhouden van klantcontacten;
? Ondersteunen van senior adviseurs;

Ideale kandidaat voor deze rol:
  • Herkent zich in de volgende kenmerken en eigenschappen:
  • In een klein team tot je recht komt;
  • Communicatief vaardig bent;
  • Een HBO+ opleiding hebt afgerond;
  • Affiniteit hebt met privacy recht en/of IT
  • Je niet voor verantwoordelijkheden wegloopt
  • Initiatief durft te nemen
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit hebt en flexibel bent
  • Creatieve en innovatieve input durft te geven voor doorontwikkeling van onze diensten
  • En je niet bang bent om je humor onder stoelen of banken te steken!


Wat biedt de opdrachtgever?
? Leuke collega’s;
? Fulltime functie;
? Maatschappelijk relevante werkzaamheden;
? Ruimte voor eigen ontwikkeling en studiemogelijkheden;
? Uitdagende opdrachten;
? Reiskostenvergoeding; Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Integratie SpecialistJO17073
Rol: Integration Specialist/TAB
Type inzet: Vast Dienstverband (Detavast is een mogelijkheid)
Locatie: Utrecht
Start: ASAP
Uren per week: 40 uren p.w.


Zonder goed werkende IT-systemen kunnen onze klanten niet afrekenen, werkt ons voorraadsysteem niet en hebben we geen werkende webshop. Ook binnen ons bedrijf heeft IT dus een enorme impact. Onze IT afdeling beheert alle systemen die op ons hoofdkantoor en in alle stores gebruikt worden. Daarbij werken we veel samen met leveranciers bij het ontwikkelen en updaten van systemen en software. Bij IT-gerelateerde problemen of vragen kunnen onze collega’s ook onze helpdesk inschakelen. Of je nu wilt werken aan systeembeheer of technisch applicatiebeheer, innovaties wilt bedenken als Business Analyst of als Projectmanager nieuwe software-implementaties wilt doorvoeren; binnen de dynamische retailwereld van ons bedrijf ligt het tempo hoog en zie je direct resultaat van je werk.
Wat je van de job als Integration Specialist kan verwachten?
  • Je geeft richting en begeleidt als technisch geweten ontwikkeltrajecten zoals de integratie van nieuwe applicaties op het gebied van Retail Analytics en de aansluiting van Marketplaces.
  • Je zorgt ervoor dat onze architectuur verder wordt vormgegeven en onze systemen aan elkaar gekoppeld worden tot een logisch samenhangend geheel.
  • Je ontsluit gegevens uit verschillende interne en externe gegevensbronnen, en begeleid het ontwerp en de realisatie van ETL-processen, zoals data mapping, data translations en data transformations.
  • Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van gegevensverzameling en gegevensuitwisseling en adviseert het IT-management op het gebied van dataprocessen, datakwaliteit en metadata;
  • Je draagt zorg voor de kennisoverdracht naar de beheer-afdeling, en assisteert deze collega’s bij correctief en preventief beheer.

Wat we van jou verwachten?
Je hebt een afgeronde HBO-opleiding richting IT en minimaal 3 jaar werkervaring als bijvoorbeeld Technical Data Specialist of Integratie-specialist binnen een commerciële en resultaatgerichte organisatie. In deze functie ben je bezig geweest met integratie-vraagstukken, datamodellering en ETL. Innovatie is jouw keyword; je bent leergierig en continu op zoek naar verbetering en vernieuwing! Je hebt technische kennis van integratietechnologie, bij voorkeur Talend of een vergelijkbare tool, bent bekend met SOA- en ESB-architecturen, en hebt ervaring met protocollen als SOAP en REST.
Je bent technisch en analytisch sterk onderlegd en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Een uitstekende kennis van Engelste taal is een must, kennis van Nederlands is een pré.
 
Jij staat iedere dag voor ons klaar om actief deel te nemen aan IT innovaties! Wij zorgen er voor dat jij de beste versie van jezelf kunt worden.
Dat betekent voor jou;
  • Onderdeel zijn van een gedreven, professioneel en hecht IT team dat in de kern van onze organisatie staat en serieus wordt genomen. Je krijgt bij ons als Integration Specialist veel verantwoordelijkheid, de kans om met vernieuwende technologie te werken en écht impact te hebben op bedrijfsprocessen.
  • Continu leren en ontwikkelen, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk. Vanuit onze Academy bieden we bijvoorbeeld alle opleidings- en trainingsmogelijkheden die jij nodig hebt om bij ons te excelleren.
  • En uiteraard kun je ook rekenen op een goed salaris dat past bij jouw kennis, opleiding en ervaring.

BI ConsultantJO17025
Rol: BI Consultant
Type inzet: Vast Dienstverband
Locatie: Regio Den Bosch
Start: In overleg
Uren per week: 40 uren p.w.
Wat je doet?
Onze Microsoft BI consultants weten de invulling van de informatiebehoeftes van onze klanten naar een hoger level te brengen. Ze zien in het woud van spreadsheets en rapportages snel de behoefte en zorgen voor structuur en kwaliteit in de informatiebehoefte, met behulp van de tooling in de Microsoft BI (Cloud) stack. Hierin werk je met de nieuwste platformen zoals Microsoft Azure. Je bent verantwoordelijk voor de informatieanalyse, het technische en functionele ontwerp, de daadwerkelijke ontwikkeling van de ETL procedures en het datawarehouse en de gehele implementatie bij onze klanten. Naast jouw technische input heb je ook een belangrijke rol op functioneel niveau, hierbij werk je nauw samen met onze klanten, architecten en BI consultants. Tevens speel je een belangrijke rol in de ondersteuning van eindgebruikers. In deze functie heb je volop de mogelijkheid om je te ontwikkelen en uiteindelijk door te groeien naar een functie als Architect.
Wat vragen wij van jou?
Je hebt minimaal een succesvol afgeronde HBO-opleiding en minimaal 3 jaar werkervaring binnen Business Intelligence als Data-Engineer. Uiteraard heb je goede communicatieve vaardigheden en een hoog klant- en kwaliteitsbewustzijn. Je beschikt over expertise in datawarehousing, dimensioneel modelleren, ETL en business intelligence. Tevens ben je ervaren met methodieken zoals Kimball en/of Data Vault. Daarnaast heb je interesses in Cloud oplossingen zoals Azure SQL Datawarehouse, Azure Data Factory en Data Lake Analytics. Je bent ervaren met technologieën als SSIS en SSAS en bij voorkeur SSRS en Power BI. Door je achtergrond ben je in staat om over de grenzen van de strikte applicatie ontwikkeling heen te kijken en ook aangrenzende gebieden als business analyse en infrastructuur in je werkzaamheden te betrekken.
Wat bieden wij jou?
  • Een hecht team van professionele BI & Data Science specialisten.
  • Leuke dingen doen zoals: hackatons, ontspannende & sportieve events, LAN-party, gezellige teamuitjes.
  • Uitdagende en gave projecten .
  • Werken met de nieuwste tooling op het Microsoft platform.
  • Diepe en brede vakkennis van collega’s. We houden regelmatig kennis- en inspiratiesessies om deze kennis met elkaar te delen.
  • Persoonlijke begeleiding en ontwikkeling. We hebben geen standaard opleidingsbudgetten. We kijken met iedere individuele collega samen wat het beste traject kan zijn en investeren daar graag in.
  • Een mooi salaris.
  • Auto van de zaak, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen.