Alle

Senior ServicedeskmedewerkerJO17319
Rol: Senior Servicedeskmedewerker
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Schiedam, Vlaardingen en Maassluis
Start: zo snel mogelijk
Duur: 6 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Tarief indicatie: marktconform

Binnen het team ICT Beleid en Beheer is er als onderdeel van de 1e lijnsondersteuning, per direct, een vacature voor de functie van Senior Servicedeskmedewerker Voor 36 uur per week voor de periode van 6 maanden met optie op verlenging.

Het domein Bedrijfsvoering
Het domein bedrijfsvoering bestaat uit de volgende teams: ICT Beleid en Beheer, Facilitaire
Dienstverlening, Juridische Zaken en Bestuursondersteuning, Financiën en control, Administratie
Bedrijfsvoering, Belastingen en Personeel en Organisatie. Het domein houdt zich bezig met
gemeentebrede ondersteuning op het gebied van bedrijfsvoering.

Het team ICT Beleid en beheer
Het team ICT Beleid en beheer bestaat uit 29 medewerkers die zich o.a. bezighouden met ICT beheer 1e en 2e lijn), systeem- en netwerkbeheer, informatiebeleid en -architectuur, projectmanagement, en technisch en functioneel applicatie- en gegevensbeheer. De ICT Servicedesk is op zoek naar versterking.

Taken Servicedeskmedewerker
- Het fungeren als eerste aanspreekpunt voor gebruikers en het geven van direct on-line ondersteuning;
- Het doorgeleiden van meldingen en wijzigingsverzoeken naar 2e en 3e lijn;
- Het accuraat registreren van gebruikersproblemen in het servicedesksysteem (Topdesk) en het actueel houden van de status hiervan;
- Het op de hoogte houden van de gebruiker over de voortgang van de afhandeling van het gesignaleerde probleem;
- Het verhuizen en /of installeren van (nieuwe) apparatuur op de werkplek;
- Het verzorgen van uitleenservice voor laptops en overige apparatuur;
- Het mede opstellen opstellen en onderhouden van gebruikshandleidingen en instructiemateriaal;
- Documentatie aanleveren voor de kennisbank.
- Werkzaamheden worden uitgevoerd op meerdere locaties in Schiedam, Vlaardingen en Maassluis.

Profiel:
- Kennis en ervaring met het beheer van diverse hardware (desktops, laptops, mobiele devices).
- Bij voorkeur kennis van Windows 7 en 10, VMWAre, MS Office 2010,Apple devices en Exchange.
- Relevante werkervaring op een ICT servicedesk (1e lijn).
- Affiniteit met logistieke en administratieve procedures.
- Vaardigheid in het opstellen van gebruikshandleidingen en instructiemateriaal.
- Een collegiale en klantgerichte instelling en flexibele inzetbaarheid.
- Beschikken over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- In staat zelfstandig en oplossingsgericht te werken.
- Positieve instelling en een flinke dosis enthousiasme.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.
Product OwnerJO17318
Rol: Product Owner
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Den Haag
Start: per direct
Duur: 6 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: 21 juni 2019
tarief indicatie: marktconform

Wij zijn per direct op zoek naar een Product Owner die mede verantwoordelijk wordt voor het behalen van de doelen van een multidisciplinaire, datagedreven business team.

Je bent een kei in het opstellen van een visie voor het technische product, deze realiseren en continu verbeteren. Dit doe je door samen met de business teams een backlog van benodigde functionaliteiten op te stellen en te prioriteren. Daarbij ben je pragmatisch en klantgericht. Je bent de rechterhand van de director en mede verantwoordelijk voor de productontwikkeling.
Als product owner ben je verantwoordelijk voor de coördinatie met de DevOps teamlead, waarbij je zorg draagt voor de development roadmap en business vereisten vertaalt naar high level business user stories. Daarnaast handel je de klantimpact af bij incidenten. Je geeft transparantie over je werkzaamheden aan de rest van het team en de organisatie.

Belangrijkste taken:

– Behalen van doelen van het business team (samen met het team).
– Ontwikkelen van het product (samen met Director).
– Vertalen van klantbehoeftes naar techniek.
– Opstellen van high level business user stories.
– Prioriteren van functionaliteiten, gebaseerd op klantbehoeftes en input vanuit de business.
– Inschatten van benodigde tijd, kosten en impact van het implementeren van de backlog.
– Coördineren van de vertaling van backlog naar de verschillende development roadmaps met DevOps teamleads.
– Bieden van transparantie en het bijhouden van kosten, tijd en scope van de developments.
– Goedkeuren van opgeleverde functionaliteiten.

Als persoon ben je:

Pragmatisch en klantgericht. Je wordt enthousiast van technologie en de mogelijkheden die dit brengt. Deze weet je moeiteloos te vertalen naar (klant) functionaliteiten en maakt sterke business trade-offs en prioriteringen. Daarnaast ben je een echt teamspeler die gemakkelijk met business schakelt om mogelijkheden te identificeren en deze weet te vertalen naar begrijpelijke vragen voor DevOps teams (specifiek business analisten).
Je brengt gedegen ervaring in een soortgelijke functie met je mee en aangezien deze functie nieuw is binnen onze organisatie, moet je in staat zijn om dit op te kunnen zetten.

Jouw kennis van Scrum is onontbeerlijk, omdat wij daar als business door jou in meegenomen moeten worden. Je bent in staat om de harmonie te bewaren en mensen met je mee te krijgen door jouw oprechte enthousiasme. Je bent analytisch vaardig, beschikt over de juiste business sense en je bent zowel hands on als onafhankelijk in je rol.

Vereisten:

– Bachelor of Master opleiding in business en IT.
– Scrum Product Owner certificaat.
– 3-5 jaar ervaring in een digitale omgeving, tussen business en IT (bijv. als business analist, product owner of UX specialist).
– 3-5 jaar ervaring met digitale commerciële platformen en/ of projecten.
– Ervaring met Agile & Scrum werkwijze.
– Ervaring met datagedreven werkwijze.
– Ervaring met multidisciplinaire werkwijze
Senior DevOps EngineerJO17317
Rol: Senior DevOps Engineer
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: 28-06-2019
tarief indicatie: marktconform

Opdrachtomschrijving
Onderzoek, Informatie en Statistiek (OIS) van de gemeente Amsterdam zoekt voor haar programma DataPunt een Senior DevOps Engineer. Een collega met passie voor de stad Amsterdam. Die OIS versterkt bij onze opgave om met informatie, kennis en wijsheid te helpen de stad beter te begrijpen om gefundeerde keuzes te kunnen maken.

DataPunt is dé smart-city-data-infrastructuur van Amsterdam. De teams van DataPunt helpen gegevens over de stad vindbaar en toegankelijk te maken voor verdere verwerking door medewerkers van de gemeente, publiek en dataprofessionals. Denk aan slimme verkeersroutes dankzij onderzoek met behulp van tijdelijke kentekencamera's, met machine learning meldingen openbare ruimte doorgeleiden of data-analyse om de kortste afstanden tot afval containers te berekenen.

De data-infrastructuur DataPunt biedt mogelijkheden voor o.a. (big) data-analyse in een beveiligde omgeving, business intelligence, beleidsonderzoek en predictive analytics. Dit wordt gerealiseerd door data-professionals die met vernieuwende open source technologie en een Agile/Scrum (DevOps, Continuous Delivery) werkwijze werken aan de doorontwikkeling van DataPunt.

DataPunt
DataPunt bestaat uit 73 professionals die werken in 8 teams. Elk team heeft een eigen focus zoals het ontsluiten van basisgegevens, privacy en security, projecten in opdracht, en service en delivery.
Onze professionals werken met vernieuwende open source technologie en een agile/scrum (DevOps, continuous delivery) werkwijze aan de doorontwikkeling van DataPunt. Bescherming van persoonsgegevens en informatiebeveiliging zijn verankerd in onze werkwijze.
Binnen het DataPunt werken we met de allernieuwste technieken. Bovendien onderzoeken we continu of we de juiste technieken gebruiken. Door kritisch naar ons eigen werk te kijken, houden we elkaar scherp. Samen willen we écht waarde toevoegen. Er heerst dan ook een gezonde druk op voortgang en kwaliteit.

Technieken
DataPunt ontsluit data via ReSTful APIs, met microservices die in Docker containers draaien. De data API's zijn geschreven in Python, met behulp van frameworks als Django en Flask. De security services zijn geschreven in Golang en Python met aiohttp. Voor dataopslag gebruiken we vooral Postgres en Elasticsearch. Onze CI stack bestaat uit Jenkins en Ansible, en wij deployen continu naar productie.
Onze Front-end ontwikkelaars coderen in Angular, React en Vue.js. Doelstellingen voor alle teams zijn 100% coverage, evenals secure programming.

Senior Devops Engineer DataPunt
Om het DataPunt team DevOps Engineers te completeren zoeken we een Senior Devops Engineer. De DevOps engineers verzorgen de infra van DataPunt op basis van infrastructure automation, continuous integration en continuous delivery. De DevOps engineers hebben verantwoordelijkheden op technisch vlak, houden zich bezig met deployment en diverse taken rondom incident en problemmanagement. Zij zorgen ervoor dat de systemen technisch voldoen, getest worden en gemonitord worden, in productie gaan en ook blijven werken, en dat eventuele problemen met systemen opgelost worden. De werkwijze is agile/scrum en continuous delivery.

Werkzaamheden
- Het verzorgen van de infra van DataPunt op basis van infrastructure automation, continuous integration en continuous delivery;
- Ontwikkelen en in gebruik nemen van systemen die technisch voldoen aan de eisen en wensen (Docker en Git);
- Beheren van webservers (VPS, DNS, SSL, security, monitoring);
- Testen en monitoren van de technieken waarop de systemen draaien;
- Incident en probleemmanagement;
- Toepassen van Linux, NGINX, PostgreSQL, Python, PHP;
- Scrum Master taken voor Team Basis.

Eisen
- De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau. Het werk- en denkniveau dient aangetoond te worden door middel van een diploma en/of werkervaring
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 10 jaar aantoonbare recente ervaring met netwerkbeheer en beveiliging en Linux systeembeheer.
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 4 jaar aantoonbare recente ervaring opgedaan van en ervaring met Devops, Continuous integration en Continuous delivery.
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 5 jaar) met Ansible, Docker en/of Openstack of vergelijkbaar
- Minimaal 4 jaar ervaring als gecertificeerd Scrum Master in een grote, complexe organisatie

Wensen
- Aantoonbare kennis van Geoservices en REST APIs, Jenkins en Gitlab, PostgreSQL (25%)
- Aantoonbare ervaring met opslag en beveiligen van privacygevoelige informatie (25%)
- Aantoonbare ervaring met Scrum en Python (50%)


Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.

Technisch applicatiebeheerderJO17316
Rol: Technisch applicatiebeheerder
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: Medio Juli / Begin augustus
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 6 mnd indicatief met optie op verdere verlenging
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam zijn wij op zoek naar een: Technisch applicatiebeheerder.

Deze rol wordt op het kantoor in Amsterdam van deze internationaal opererende organisatie uitgevoerd.
Gezien dit internationale karakter van de organisatie waarbij de voertaal Engels is, is hieronder het profiel in het Engels beschreven.

Technical Application engineer

Working within the Applications Services department your main role will be to maintain and manage the application in the trading chain and some corporate systems.
As an Application engineer your main responsibility is that applications in your specialist field, function according to the (internal) client wishes (key: availability, stability and performance) as reflected in Service Level Agreements.
The position involves technical and functional trouble shooting, projects onboarding and liaising with (internal) end-users.
You are a team-player, often taking initiatives and have the necessary drive.
Key activities for this role:
-(Technical and Functional) Application maintenance in multiple environments (DTAP)
-Monitoring the availability and performance of the applications in the trading chain
-Provide 1st and 2nd line support (include trouble shooting) for the applicationsin the trading chain
-Escalation contact as the spider in the web between business, user, the other IT teams and suppliers
-Propose innovation and recommend enhancements where appropriate
-Keep the configuration database (CMDB) and documentation up to date
-Adhere to the standard way of working (policies)
-Being available for stand-by shifts outside office hours. Main focus of these shifts is solving priority one cases, large (scheduled) maintenance projects and implementations
-Supporting of (technical) acceptation tests
-Provide technical advice (specifications) where necessary (e.g. technical application design)
-Active participation in development projects

It is essential that the candidate has:
-Bachelor level proven by experience or education
-A minimum of 3 years’ experience in a comparable technical/functional maintenance role
-Good technical skills and experience of the majority of the Microsoft Server product suite Linux Debian), Red hat and internet technologies
-Good technical understanding of the majority of the following: MsSQL, MySQL, Oracle, VMware, firewalls, networks, TCP/IP, SMTP, xml, ftp, csv, webservices, apache, server hosting
-Experience with service-oriented architecture and application management frameworks (ASL, ITIL) is a pre
-Understanding of exchanges and/or financial processes is a pre (e.g. IT at dealing rooms)
-Strong analytical and problem-solving capabilities- Flexible, result driven, process aware, accurate, motivated, pro-active, self-critical and customer focused
-Eager to learn and to step out of your comfort zone
-Good oral and written communication skills in English

Candidates recognizing themselves in the profile above, are invited to send in their resume along with a brief motivation regarding this particular role (both in English). In addition we would like to request to mention the hourly tariff as well as holidays planned.
Programma managerJO17315
Rol: Programmamanager innovatie dienstverlening
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Utrecht
Start: 19-08-2019
Duur: 6 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 28-32 uren per uur
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform

We zoeken een Programmamanager innovatie dienstverlening voor Politie Nederland. De programma manager stimuleert innovatie voor Politie in verbinding. Dit doet de programmamanager door het opzetten van gestructureerde innovatieaanpak en het begeleiden en aanjagen van innovatie.

Vakmatige taken
- Het inrichten van funnel fasen met per fase een beschrijving van doel, activiteiten, deliverables, de tijd, het budget, de templates, de KPI’s etc.
- Het Opstellen van stage gate criteria
- Het testen en valideren van de funnel.
- Het koppelen van budget aan de funnel fasen.
- Het inrichten van overleg- en besluitvormingsstructuur

De wijze waarop burgers contact met elkaar en organisaties onderhouden verandert als gevolg van maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. De jongeren van nu zijn de volwassenen van straks. Dit zijn in belangrijke mate digital natives: burgers die zijn opgegroeid met digitale technologie in het dagelijks leven. De digitalisering van de samenleving biedt kansen om nieuwe verbindingen tussen burger en politie te creëren. Politie in Verbinding vereist een digitale transitie. Dit wil zeggen dat het niet zozeer gaat om het digitaliseren van bestaande werkwijzen, maar om een transformatie in de manier van werken waarin digitale technologieën een dominante rol spelen. Om de digitale transitie vorm te geven, is een innovatiestrategie nodig.

Daarbij hanteren wij de volgende uitgangspunten:
- Betrokken burgers en partners
- Georganiseerd innovatieproces
- Gericht experimenteren
- Begeleide opschaling
- Gestuurde samenhang
- Oog voor technologie adoptie
Er worden reeds experimenten uitgevoerd met kunstmatige intelligentie, chatbots, do-it-yourself policing. Om deze innovaties goed te begeleiden en om voor te zorgen dat nieuwe innovaties worden geïnitieerd en begeleid dient er een gestructureerd innovatieproces te worden opgezet in de politie organisatie.

Functie-eisen
- In de afgelopen 3 jaar minimaal 2 jaar werkervaring in het stimuleren en begeleiden van innovaties in uitvoeringsorganisaties zowel publiek als privaat. 
- Minimaal 3 jaar werkervaring met veranderprocessen in de dienstverlening aan burgers of consumenten (zowel publiek als privaat).
- In de afgelopen 3 jaar minimaal 2 jaar ervaring met het coachen van hoogopgeleide professionals binnen het vakgebied innovatie. 

Wensen
- In de afgelopen 5 jaar minimaal een jaar ervaring met het effectief organiseren van complexe processen in ketenverband en het op een innovatieve wijze realiseren van veranderingen die nodig zijn om de organisatie qua werkwijze aan te passen.(zwaarwegend)
- In de afgelopen vijf jaar minimaal een jaar ervaring als programmamanager in multi-media (beeld en geluid) projecten en het digitaliseren van papieren stukken.(zwaarwegend)
- Minimaal een afgeronde WO-opleiding.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie op de opdracht.
Functioneel Beheerder AFASJO17314
Rol: Functioneel Beheerder AFAS
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: 26-06-2019
tarief indicatie: marktconform

Functieomschrijving
Functioneel beheerder Personeels- en Salarisadministratie

Centraal in de doorontwikkeling van het P&O domein staat het streven naar een betere (digitale) dienstverlening en efficiënter werken in een flexibele organisatie. Voor een flexibele organisatie is het noodzakelijk dat de gemeente goed ondersteund wordt met haar personeel- en salarissysteem. Het nieuwe systeem dient een stabiel, sterk en robuust kloppend hart te zijn dat goed koppelbaar is met de andere applicaties die door P&O gebruikt worden om te komen tot een innovatieve HR- functie die ondersteuning biedt aan een flexibele organisatie.

Binnen een van de projecten is er behoefte aan Functioneel Beheer capaciteit. Dit project betreft de implementatie van het nieuwe personeels-en salarissysteem. Uit oogpunt van risicobeheersing, kostenbesparingen en ontwikkeling van de HR-functie is het noodzakelijk om per 1 januari 2020 de systemen te hebben geïmplementeerd.

Het te implementeren systeem betreft een SaaS van de leverancier AFAS. Waarbij geldt dat het technisch- en applicatie-beheer door de leverancier zal worden uitgevoerd en het functioneel beheer door de gemeente Amsterdam.

Werkzaamheden
Uitvoeren van functioneel beheer taken binnen een projectorganisatie.

Eis – Werkervaring
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2  jaar of meer ervaring als functioneel beheerder.
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 4 jaar of meer ervaring met AFAS Profit.
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring met personeelsprocessen en salarisprocessen.
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het (functioneel) beheer van interfaces/koppelingen.
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het testen van AFAS Profit.
- De aangeboden Kandidaat heeft ervaring met projecten binnen een grote gemeente 10.000+ medewerkers.
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring met de CAR-UWO/NRGA.
- Aangeboden kandidaat heeft ervaring met het testen van migraties.
- Aangeboden kandidaat heeft ervaring met het inrichten van looncomponenten.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.
Projectleider ICTJO17313
Rol: Projectleider
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: 15-07-2019
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: 25-06-2019
tarief indicatie: marktconform

Opdrachtomschrijving
Voor een grote eindklant in Amsterdam is Datapool op zoek naar een Projectleider ICT. De start van dit project is vanaf 15 juli en eindigt 15 juli 2020. De opdracht is voor 36 uur per week te vervullen en kent een totale inhuurduur van 2 jaar.

Je bent werkzaam binnen de afdeling Projecten en verantwoordelijk voor het realiseren van grote projecten op het gebied van serviceverlening / ICT, binnen tijd, budget en conform de acceptatiecriteria van de opdrachtgever. De functie wordt gekenmerkt door het voorbereiden en begeleiden van projecten van grote omvang en/of complexiteit.
De afdeling projecten bestaat uit projectleiders, -managers, programmamanagers, architecten en project management officers. Het team rapporteert aan de manager van de afdeling.

Werkzaamheden
- afstemmen, tijdens de implementatie van projecten, met betrokken partijen
- zorg dragen voor de adequate bezetting van het projectteam
- aansturen van middelgrote en grote projectteams
- (mede) uitvoeren van (delen van) het project
- schakelen tussen verschillende niveaus in de organisatie en daarbij  interne en externe partijen aansturen
- realiseren van de uitvoering van het projectplan, alsmede zorg dragen voor periodieke rapportages over voortgang, uitputting van middelen en beslismomenten
- bewaken en bevorderen van de samenhang tussen verschillende met elkaar verbonden projecten
- opstellen van een eindverslag met verantwoording voor gebruikte tijd en middelen
- eindverantwoordelijk zijn voor het opleveren van projecten en programma's binnen de gestelde richtlijnen
- toetsen van de opgeleverde projectresultaten aan het projectplan en, na het bereiken van de gewenste projectdoelstellingen, overdragen van relevante kennis en documenten aan de PMO en Team Projecten
- doen van voorstellen tot processen productverbetering o.b.v. lessons learned

De gemeente Amsterdam wil optimale dienstverlening leveren aan Amsterdammers, publieke organisaties en bedrijven. Daarvoor is een duurzame, betrouwbare en veilige ICT-infrastructuur nodig. ICT verzorgt dit, samen met haar partners.
Medewerkers van de gemeente Amsterdam gebruiken de ICT-infrastructuur om hun dagelijkse werk te doen. De gemeentelijke ICT-infrastructuur bestaat onder andere uit een netwerk met datacenters, maar ook uit bijvoorbeeld computers, telefoons en Wi-Fi. Dit alles wordt beheerd door ICT. Zij verzorgen ook de inkoop van nieuwe voorzieningen voor de ICT-infrastructuur.
Naast het verzorgen van de ICT-infrastructuur die medewerkers gebruiken, ondersteunt de afdeling ICT ook bij het optimaal vastleggen en ontsluiten van informatie binnen de gemeente. Met die informatie kan de gemeente Amsterdam haar interne processen goed inrichten, zodat optimale dienstverlening geleverd kan worden aan Amsterdammers, publieke organisaties en ondernemers.

Functie-eisen
- HBO werk- en denkniveau. Dit werk- en denkniveau is in ieder geval opgedaan door relevante werkervaring binnen ICT-organisaties.
- Prince2 Practitioner of IPMA level C gecertificeerd.
- In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar ervaring opgedaan met het managen van ICT-projecten met budgetten van €100k - €500k. 
- Minimaal de afgelopen 5 jaar ervaring opgedaan met: infrastructuur omgevingen; digitale dienstverlening.
- In de laatste 10 jaar tenminste 6 jaar ervaring opgedaan met het realiseren van technische- en organisatiewijzigingen.
- In de laatste 10 jaar tenminste 6 jaar ervaring met projectleiding binnen ICT in politiek gevoelige omgevingen.

Wensen
- Werkervaring opgedaan binnen een G4 gemeente.
- Werkervaring met Agile, Scrum, Jira en/of Kanban.
- Werkervaring met het implementatie of Lifecycle management (LCM) van (gemeentelijke) applicaties.
- Ervaring met SaaS-oplossingen en sourcing.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.
Mobile DeveloperJO17312
Rol: Mobile Developer
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: Zo snel mogelijk
Duur: 6 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Tarief indicatie: marktconform

Voor een van onze internationale opdrachtgevers (eindklant) in Amsterdam, zoeken wij Mobile Developer. Vanwege het internationale karakter van de organisatie, staat het profiel beschreven in het Engels.

Om deze reden zal het Cv en de motivatie in het Engels aangeboden dienen te worden voor deze opdrachtgever.

Job Description: React Native Mobile Developer (mid or senior)

The Driver Apps product unit develops iOS and Android mobile app products for drivers – all based on TomTom’s navigation technologies. The team is on a mission to redefine what navigation means by providing insanely accurate technology and benefiting from growing community input. Strong engineering and UX teams collaborate on the conception and delivery of innovative new features, dealing with cloud- and voice-enabled features powered by the latest speech recognition and machine learning toolkits. On this team, you’ll use lightweight agile processes and cutting-edge mobile tooling to help the world move forward better.

We strongly follow market led and evidence-based product development. The unit is an integrated team with PMs, UX, Marketing, Data scientist and of course development, all working on the same objective. We lean strongly on user validation, high fidelity prototyping and analytics to guide our decisions.
It’s a very international team of about 30 people with about 18 nationalities

The candidate will be working on prototype features on the Android version of the app. He/she is responsible developing prototype features in the main Speed Cam app with feature toggle to be able to switch and off prototype features.

Hard skills:
Android App Development.
React Native (Redux, Redux Saga, Flow)

Experience:
Worked in mobile app development at least 3 years. Already know React Native or willing pick React Native ASAP.

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie (zoals aangegeven beiden in het Engels). Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Palo Alto Network engineerJO17311
Rol: Medior / Sr. Palo Alto Network engineer
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 3 mnd (indicatief met optie op verdere verlenging)
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam, actief in de financiële sector, zoeken wij een Medior / Senior Palo Alto Network engineer voor een interessante en uitdagende brede rol binnen deze organisatie.

Invulling kan en mag zowel op tijdelijke basis als ook op basis van deta-vast (waarbij na een van tevoren overeengekomen periode de kandidaat in dienst treedt bij de opdrachtgever). Onze opdrachtgever is een professionele, moderne en dynamische organisatie actief in de financiele sector, waarbij de afdeling netwerkbeheer een belangrijke rol speelt.
Als medior /senior networkengineer beschik je over een aantal jaren werkervaring bij middelgrote tot grote bedrijven.

De gezochte kandidaat werkt nauw samen in teamverband en is verantwoordelijk voor het beheer, de bouw en mutaties van de gehele netwerk infra structuur van de organisatie. Onderhoud en beheer en monitoring van netwerken, veiligheid en beschikbaarheid van het netwerk en de systemen (Palo Alto firewalls, Cisco, WIFI; Lan, Wan) zijn de voornaamste speerpunten binnen de afdeling. Het netwerk zal technisch optimaal en veilig moeten functioneren, diverse netwerkonderdelen en de onderlinge samenhang moet 7 x 24 uur geborgd worden. Voornaamste ervaring die de opdrachtgever zoekt in deze rol, heeft te maken met de aantoonbare ervaring op het vlak van Palo Alto firewalls. Kandidaten die hiermee geen ervaring hebben opgedaan komen helaas niet in aanmerking voor deze rol.

Taken en verantwoordelijkheden zijn deze rol:
  • Het constant verbeteren en optimaliseren van de netwerkomgeving
  • Het trouble shooten van incidenten en problemen die zich voordoen (2e en 3e lijns)
  • Het nauwgezet volgen van nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden binnen het vakgebied
  • Constante focus en aandacht hebben op de security aspecten binnen de netwerkomgeving
  • Opstellen en bijhouden van technische (beheer) documentatie

Gevraagde kennis en ervaring:
  • Minimaal MBO 4 [met HBO werk- en denkniveau]
  • Vakgerichte certificering of bereid dit te behalen minimaal op niveau: CCNA.
  • Prince 2 (Pre)
  • ITIL (Pre)
  • Aantoonbare werkervaring ervaring op gebied van Netwerkinfrastructuur /Palo Alto Firewalls/ Security / Routing / Switching / Loadbalancing / Firewall / WiFi / NAC / bug fixing / updates / nieuwe releases
  • Product kennis Palo Alto Firewalls / A10 / Bluecoat / Aruba / Cisco
  • Ervaring met netwerk diensten zoals DNS, DHCP, NTP, etc.
  • Kennis van systeem platformen zoals Windows en Unix
  • Goede kennis van kantoor applicaties zoals Word, Excel, Visio, etc.

Competenties:
  • oplossingsgericht
  • creatief in bedenken van oplossingen
  • analytisch vermogen
  • Flexibele werkhouding (geen 9 tot 5 mentaliteit)

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie. Van kandidaten die mogelijk geïnteresseerd zijn in de genoemde detavast mogelijkheid vernemen wij dat ook graag.
Med/ Sr. Frontend developer (W&S)JO17289
Rol: Frontend developer
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Utrecht
Start: zo snel mogelijk
Duur: vast dienst verband
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Utrecht zijn wij voor een vast dienst op zoek naar een Frontend developer.

Ben je een frontend ontwikkelaar met een aantal jaren werkervaring en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Onze opdrachtgever zoekt voor een vaste rol binnen hun dynamische omgeving van zo’n 20 man naar de juiste frontend-ontwikkelaar ter versterking van dit team!

In deze rol zul je samen met collega’s (mede) verantwoordelijk zijn voor het opzetten, configureren en ontwikkelen van mooie digitale projecten voor de klanten van onze opdrachtgever. Je ontwikkelt de frontend voor websites en apps en integreert deze met interne systemen voor de opdrachtgevers. De teams werken volgens scrum methodiek

De ideale kandidaat herkent zich in onderstaande kennis, ervaring en competenties:

-Uitgebreide kennis van HTML5 & CSS3 & Javascript
-Bekend met CSS-pre-processors zoals SASS en Bootstrap
-Minimaal 4 jaar bewezen ervaring in het ontwikkelen / thema van Frontend, bij voorkeur in Drupal
-Sterke affiniteit/ervaring met responsieve, mobiele & content-first benadering
-Oog voor detail en creatieve ideeën voor interactieontwerp
-Ervaring en kennis van Adobe Suite
-Gedegen kennis van UX / UI
-Kennis van Git en Continuous Integration-tools
-Ervaring met het debuggen van code met behulp van PHP-debuggers (xdebug) of een browserdebugger zoals Chrome (devtools)
-Je beschikt over overtuigingskracht
-Klant- en resultaatgericht
-Je kunt coachend leiderschap bieden
-Je bent proactief, denkt mee met het bedrijf en met de klant
-Je bent in staat om goede analyses te maken en keuzes duidelijk aan klanten uit te leggen
-Ervaring in het werken volgens scrummethodologie


Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) op zoek naar een nieuwe en leuke uitdaging? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor deze vaste positie met daarbij eveneens een indicatie van het gewenste salaris

Drupal Developer (W&S)JO17270
Rol: Web devloper (drupal / PHP)
Type inzet: Werving & selectie
Locatie: Regio Utrecht
Start: zo snel mogelijk
Duur: vast dienstverband
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
Salaris indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Utrecht zijn wij op zoek naar een web developer voor een vast dienst verband bij deze dynamische en succesvolle online organisatie.

Ben jij een web ontwikkelaar met veel Drupal-ervaring en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging?

Onze opdrachtgever is een wereldwijde leverancier van diensten op het gebied van technologie, gespecialiseerd in het ontwerpen, ontwikkelen en integreren van open source oplossingen. Wereldwijd heeft de organisatie 10 kantoren en meer dan 350 werknemers en biedt het diensten aan verschillende klanten, van start-ups tot enterprises, overheidsinstellingen en non-profitorganisaties. In Nederland is het kantoor gevestigd in Utrecht, waar wordt gewerkt in een professionele en informele omgeving met focus op klant, kwaliteit en persoonlijke groei.

In deze functie zullen jij en je collega’s uitdagende projecten ontwikkelen, configureren en implementeren voor de diverse klanten van de opdrachtgever. Je ontwikkelt websites en apps en integreert deze met interne systemen van de klanten. Als onderdeel van het team gebruik je scrum-principes voor een succesvolle project oplevering.

Wie zoekt de opdrachtgever?
  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Bachelor in computerwetenschappen, computertechnologie of een vergelijkbare opleiding
  • Je hebt 5+ jaar ervaring met Drupal en aangepaste Drupal-moduleontwikkeling en PHP
  • Je beschikt over meer dan drie jaar ervaring met de integratie van web-services en koppelingen met API's van derden
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je bent leergierig
  • Je kunt overtuigen, je hebt oog voor de klant en je bent resultaatgericht
  • Je kunt coachend leiderschap bieden
  • Je bent proactief, denkt mee met het bedrijf en met de klant
  • Je bent in staat om goede analyses te maken en keuzes duidelijk aan klanten uit te leggen
  • Je hebt ervaring met scrummethodologie
  • Continuous Delivery en Continous Intergration hebben geen geheimen meer voor jou

Wat biedt de opdrachtgever jou?
  • Een uitstekend salaris
  • Een MacBook Pro-laptop
  • Veel ruimte voor uw ideeën
  • Een werkomgeving waarin veel aandacht is voor kwaliteit en plezier op het werk.
  • Het principe dat structurele overuren niet goed zijn. Niet voor jou, niet voor het bedrijf en niet voor de klanten. Goede communicatie en goed management maken dit mogelijk.
  • 10% van jouw werktijd om te investeren in kennis en innovatie
  • Een inspirerende locatie in Utrecht met verschillende creatieve bedrijven in het gebouw; gemakkelijk bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer
  • 25 vakantiedagen per jaar
  • Internationale kansen voor de korte en lange termijn

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel sta jij open voor een nadere kennismaking met deze interessante , dynamische en succesvolle organisatie ? Reageer dan direct!
Jouw reactie ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie met daarbij eveneens een indicatie van jouw gewenste salaris.
EDM DeveloperJO17269
Rol: EDM Developer
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Amsterdam
Start: zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform

Investment Data & Analytics
The team has the ambition to become the investment information hub for this company. As part of the business organization we collect, manage and distribute data from a multitude of sources. Our mission is to deliver the most reliable, relevant and correct information possible to our consumers, varying from risk or portfolio managers, to traders and market analysts. Several teams in our department work on a centralized data architecture that is the backbone for our infrastructure.

Job description
We’re looking for EDM developers and analysts with two or more years of experience to join our team. Together with other analysts, EDM specialists and Data architecture developers you’ll work in one of our scrum teams. In close collaboration with your product owner and information consumers you’ll work on projects and story’s that extend our data landscape or improve the quality of our information. The team is responsible for development, delivery and maintenance of their products, that are critical in our day to day operations.
Passion for delivery, paired with great attention to detail and accuracy are skills necessary to be successful at company.

Your profile
A candidate for this role is equipped with excellent analytical capabilities and is a real team players. In addition to strong technical skills in EDM along with excellent written and verbal communication skills, the candidate must have an understanding of the trade lifecycle and risk management as well as experience working with multiple asset classes including equities, fixed income, cash traded products, listed derivatives and OTC derivatives covering equity, debt, credit or commodities.
- Familiarity with investment data and process in general
- Two or more years of experience in development with Markit EDM
- Proficiency in SQL and the use of SQL Server
- Ability to resolve problems and defects
- Ability to work with internal consumers to deliver the best product
- Experience in data warehousing (design or development) is a big plus
Identity & Access Management specialist (One Identity)JO17247
Rol: Identity & Access Management specialist (One Identity)
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Utrecht
Start: zo snel mogelijk
Duur: 6 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 16 -40 uren p.w. (in overleg)
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Utrecht, zoeken wij een aantal Identity & Access Management specialisten met aantoonbare ervaring met One Identity. Opdrachtgever, bedient een aantal opdrachtgevers op het gebied van IAM.

Ter ondersteuning van een aantal projecten wordt nu gezocht naar professionals die beschikken over aantoonbare kennis e ervaring met de oplossing(en) die One Identity biedt op dit vlak. Certificering geldt als een belangrijke pre. Gezocht wordt naar kandidaten die zowel technisch (Configuratie) als ook functioneel (requirements vergaren) in staat zijn hun rol te pakken in een aantal aansprekende en uitdagende projecten bij deze opdrachtgever.

Werkzaamheden en activiteiten voor de gezochte professional zijn met name het configureren van de oplossing; het uitwerken van de user stories; etc. Daarnaast zal, afhankelijk van de kennis en ervaring, ook het opzetten van nieuwe klantomgevingen op basis van de gekozen oplossing deel uitmaken van het takenpakket.

Opdrachtgever werkt op basis van Scrum / Agile en is hierdoor mede in staat het werk zodanig op te delen dat de activiteiten ook uitgevoerd kunnen worden buiten de reguliere werktijden.

Hierdoor zouden ook professionals die reeds in opdracht zitten mogelijkheid hebben hun bijdrage te leveren aan de activiteiten van de opdrachtgever. Het merendeel van de werkzaamheden kan daarnaast remote worden uitgevoerd.

Kennis en ervaring:
- Minimaal HBO werk- en denk niveau
- Aantoonbare kennis van One Identity (certificering vereist)
- Ervaring in werken volgens Agile / SCRUM
- Ervaring met JIRA
- Nederlands en Engels in woord en geschrift geldt als randvoorwaarde

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht met daarbij eveneens een indicatie van het uurtarief.
Consultant Microsoft Data EngineerJO17133
Rol: Consultant Microsoft Data Engineer
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Zaltbommel
Start: Zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Salaris indicatie: marktconform

De organisatie
Het toffe van werken bij deze organisatie is dat je je in een omgeving bevindt die snel gaat. Razend snel. Ze bevinden zich in de wereld van IT, ze groeien door acquisities, ze bouwen startups, ze sponsoren gave projecten zoals het Solar Team en gaan volle bak mee in de innovaties van deze tijd. Het bedrijf combineert de voordelen van een grote organisatie met het hechte team gevoel van kleinere business units, waarin hard werken, teamspirit, sport en fun centraal staan. Juist door de grootte van de organisatie, de verschillende units met eigen focusgebieden én het grote netwerk, is er veel ruimte voor ontwikkeling.

Wat je doet?
Onze Microsoft Data Engineer (BI) consultants weten de invulling van de informatiebehoeftes van onze klanten naar een hoger level te brengen. Ze zien in het woud van spreadsheets en rapportages snel de behoefte en zorgen voor structuur en kwaliteit in de informatiebehoefte, met behulp van de tooling in de Microsoft BI (Cloud) stack. Hierin werk je met de nieuwste platformen zoals Microsoft Azure. Je bent verantwoordelijk voor de informatieanalyse, het technische en functionele ontwerp, de daadwerkelijke ontwikkeling van de ETL procedures en het datawarehouse en de gehele implementatie bij onze klanten. Naast jouw technische input heb je ook een belangrijke rol op functioneel niveau, hierbij werk je nauw samen met onze klanten, architecten en BI consultants. Tevens speel je een belangrijke rol in de ondersteuning van eindgebruikers. In deze functie heb je volop de mogelijkheid om je te ontwikkelen en uiteindelijk door te groeien naar een functie als Architect.

Wat vragen wij van jou?
Je hebt minimaal een succesvol afgeronde HBO-opleiding en minimaal 3 jaar werkervaring binnen Business Intelligence als Data-Engineer. Uiteraard heb je goede communicatieve vaardigheden en een hoog klant- en kwaliteitsbewustzijn. Je beschikt over expertise in datawarehousing, dimensioneel modelleren, ETL en business intelligence. Tevens ben je ervaren met methodieken zoals Kimball en/of Data Vault. Daarnaast heb je interesses in Cloud oplossingen zoals Azure SQL Datawarehouse, Azure Data Factory en Data Lake Analytics. Je bent ervaren met technologieën als SSIS en SSAS en bij voorkeur SSRS en Power BI. Door je achtergrond ben je in staat om over de grenzen van de strikte applicatie ontwikkeling heen te kijken en ook aangrenzende gebieden als business analyse en infrastructuur in je werkzaamheden te betrekken.

Wat bieden wij jou?
  • Een hecht team van professionele BI & Data Science specialisten.
  • Leuke dingen doen zoals: hackatons, ontspannende & sportieve events,
    LAN-party, gezellige teamuitjes.
  • Uitdagende en gave projecten.
  • Werken met de nieuwste tooling op het Microsoft platform.
  • Diepe en brede vakkennis van collega’s. We houden regelmatig kennissen
    inspiratiesessies om deze kennis met elkaar te delen.
  • Persoonlijke begeleiding en ontwikkeling. We hebben geen standaard
    opleidingsbudgetten. We kijken met iedere individuele collega samen
    wat het beste traject kan zijn en investeren daar graag in.
  • Een mooi salaris.
  • Auto van de zaak, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen.

Wat als ik deze baan graag wil?
Ben jij de Projectleider waar wij naar op zoek zijn? We nodigen je graag uit om te
solliciteren via de “Reageer button”. Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie.
Projectleider Business IntelligenceJO17131
Rol: Projectleider Business Intelligence
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Zaltbommel
Start: Zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Salaris indicatie: marktconform

De organisatie
Het toffe van werken bij deze organisatie is dat je je in een omgeving bevindt die snel gaat. Razend snel. Ze bevinden zich in de wereld van IT, ze groeien door acquisities, ze bouwen startups, ze sponsoren gave projecten zoals het Solar Team en gaan volle bak mee in de innovaties van deze tijd. Het bedrijf combineert de voordelen van een grote organisatie met het hechte team gevoel van kleinere business units, waarin hard werken, teamspirit, sport en fun centraal staan. Juist door de grootte van de organisatie, de verschillende units met eigen focusgebieden én het grote netwerk, is er veel ruimte voor ontwikkeling.

Wat je doet?
Als ervaren projectleider ben je de spil tussen onze klanten en het team van
consultants en draag je zorg voor succesvolle implementaties. Je bent vroeg in het
sales proces betrokken, zodat het project vanaf het begin goed wordt opgezet. Je
beheert de planning en het budget én stemt allerlei zaken met onze klanten af door
middel van goed stakeholder management. Een succesvol BI traject kenmerkt zich
namelijk door een goed partnership tussen ons team en de klant. BI projecten zijn
veelal uitdagend en aan verandering onderhevig, jouw expertise en doortastendheid
zijn daarom van groot belang.

Wat vragen wij van jou?
  • Je bent toe aan een volgende stap binnen BI. Daarom vragen wij minimaal 5 jaar
    werkervaring binnen BI trajecten. Daarnaast heb je aantoonbaar de rol vervuld van
    lead / meewerkend voorman of -vrouw binnen BI projecten. In een volgende stap
    zie je jezelf (nog) meer als projectleider van BI projecten acteren.
  • Informatica/Bedrijfskundige kennis op HBO of WO niveau of een andere relevante
    studierichting aansluitend op deze rol.
  • Overtuigingskracht om een klant bij de hand te nemen, coördinerende,
    communicatieve en organisatorische vaardigheden. Je bent gewend om in een agile
    werkomgeving te werken.

Wat bieden wij jou?
  • Een hecht team van professionele BI & Data Science specialisten.
  • Uitdagende en gave projecten.
  • Leuke fun activiteiten zoals: hackatons, ontspannende & sportieve events en
    gezellige teamuitjes.
  • Persoonlijke begeleiding en ontwikkeling. We hebben geen standaard
    opleidingsbudgetten. We kijken met iedere individuele collega samen wat het
    beste traject kan zijn en investeren daar graag in.
  • Een mooi salaris.
  • Auto van de zaak, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen.

Wat als ik deze baan graag wil?
Ben jij de Projectleider waar wij naar op zoek zijn? We nodigen je graag uit om te solliciteren via de “Reageer button”.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie.
Business ConsultantJO17116
Rol: Business Consultant
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Amsterdam
Start: Zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Salaris indicatie: marktconform

Ben jij de business consultant met ervaring en passie voor de verbetering en digitalisering van onze steden? Zijn data science, Artificial Intelligence en Big data voor jou geen geheim? Sta je graag tussen ons data science en salesteam in? En wil je werken aan het laten groeien van de startup in Amsterdam? Dan zoeken wij jou!

De Organisatie
Je rol is binnen de startup van een toonaangevende organisatie die werkt aan het verbeteren van stedelijke uitdagingen door middel van het maken en implementeren van data gedreven oplossingen. Oftewel, het zijn data scientists en engineers die de stad een beetje mooier, duurzamer, veiliger en beter bereikbaar willen maken. De klanten zitten in de stad; mobiliteit, energie en het publieke domein. Ze werken continu gepassioneerd aan diverse projecten. We houden van data, zijn creatief in onze oplossingen, zijn nieuwsgierig en proberen elke dag het beste uit onszelf te halen. De startup bestaat nog net geen jaar en is afgelopen maanden gegroeid naar een goed team. Hier is nog een belangrijke openstaande rol van Business Consultant. Degene die weet wat de klanten vragen, bezig is met innovatie het kan vertalen naar proposities en oplossingen en de verbinder is tussen klant, sales en data science team. Heb je ervaring en een netwerk in deze markt, ben je creatief en ondernemend en is data gedreven innovatie je passie? Graag nodigen we je uit voor een kop koffie!


Wat je gaat doen
  • Je bent samen met de accountmanager actief bij klanten om hen te inspireren over urban science en hun uitdagingen te vertalen naar data gedreven oplossingen. Hiervoor organiseer je inspiratiesessies, innovatiesprints en workshops;
  • Je spot innovaties en ontwikkelingen in de markt en vertaalt dit naar proposities en oplossingen;
  • Je brainstormt regelmatig met sales en het data science team over de innovaties die zij zien en de toepassing hiervan;
  • Je bouwt mee aan ons ecosysteem met partners zoals universiteiten, tech partners, domein experts en collega units;
  • Je bent vaak betrokken in de pre-sales fase, maar helpt klanten ook in hun doorontwikkeling;
  • Je bent verantwoordelijk voor de verdere groei van de proposities in onze markten;

Jouw kwaliteiten
  • Wij, onze klanten en partners zitten vol met ideeën en hebben hulp nodig bij innovatie, maar jij maakt ideeën concreet naar oplossingen en aanpakken;
  • Je bent ondernemend, creatief en initiatiefrijk een kei in het meekrijgen van mensen met jouw ideeën.
  • Je vindt het leuk om tussen sales en het data science team in te staan en bent een verbinder;
  • Je hebt ervaring en een actief netwerk in minimaal één van onze focus marketen, mobiliteit, energie of het publieke domein
  • Jouw passie is digitalisering en het verbeteren van de stedelijke gebieden. De passie straal je uit naar klanten, partners en collega’s;
  • Je krijgt makkelijk aansluiting met mensen op verschillende organisatieniveaus ’s en hebt hier ervaring mee;
  • Het is een internationaal tech bedrijf. Je hebt dus goede Nederlandse en Engelse communicatieve vaardigheden.


Waarom deze job
Het toffe van werken bij deze organisatie is dat je je in een omgeving bevindt die snel gaat. Razend snel. Ze bevinden zich in de wereld van IT, ze groeien door acquisities, ze bouwen startups, ze sponsoren gave projecten zoals het Solar Team en gaan volle bak mee in de innovaties van deze tijd. Het bedrijf combineert de voordelen van een grote organisatie met het hechte team gevoel van kleinere business units, waarin hard werken, teamspirit, sport en fun centraal staan. Juist door de grootte van de organisatie, de verschillende units met eigen focusgebieden én het grote netwerk, is er veel ruimte voor ontwikkeling.

Wat bieden wij jou?
  • Een uitdaging om mee te bouwen aan de groei van de startup;
  • Een mogelijkheid om bij te dragen aan het verbeteren van onze stedelijke gebieden;
  • Ruimte en allerlei mogelijkheden om je persoonlijk ambities te verwezenlijken;
  • Een top werklocatie in Amsterdam;
  • Leuke, gepassioneerde collega’s waarbij je je meteen onderdeel voelt van het team;
  • Veel ruimte voor je ideeën, plannen en uiteraard je persoonlijke balans;
  • Goede arbeidsvoorwaarden met een mooi salaris, auto, 25 vakantiedagen en een premievrij pensioen.

Wat als ik deze baan graag wil?
Ben jij de Business Consultant waar wij naar op zoek zijn? We nodigen je graag uit om te solliciteren.
Solliciteren kan via de ‘Reageer’ button.Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie.
BI ConsultantJO17025
Rol: BI Consultant
Type inzet: Vast Dienstverband
Locatie: Regio Den Bosch
Start: In overleg
Uren per week: 40 uren p.w.
Wat je doet?
Onze Microsoft BI consultants weten de invulling van de informatiebehoeftes van onze klanten naar een hoger level te brengen. Ze zien in het woud van spreadsheets en rapportages snel de behoefte en zorgen voor structuur en kwaliteit in de informatiebehoefte, met behulp van de tooling in de Microsoft BI (Cloud) stack. Hierin werk je met de nieuwste platformen zoals Microsoft Azure. Je bent verantwoordelijk voor de informatieanalyse, het technische en functionele ontwerp, de daadwerkelijke ontwikkeling van de ETL procedures en het datawarehouse en de gehele implementatie bij onze klanten. Naast jouw technische input heb je ook een belangrijke rol op functioneel niveau, hierbij werk je nauw samen met onze klanten, architecten en BI consultants. Tevens speel je een belangrijke rol in de ondersteuning van eindgebruikers. In deze functie heb je volop de mogelijkheid om je te ontwikkelen en uiteindelijk door te groeien naar een functie als Architect.
Wat vragen wij van jou?
Je hebt minimaal een succesvol afgeronde HBO-opleiding en minimaal 3 jaar werkervaring binnen Business Intelligence als Data-Engineer. Uiteraard heb je goede communicatieve vaardigheden en een hoog klant- en kwaliteitsbewustzijn. Je beschikt over expertise in datawarehousing, dimensioneel modelleren, ETL en business intelligence. Tevens ben je ervaren met methodieken zoals Kimball en/of Data Vault. Daarnaast heb je interesses in Cloud oplossingen zoals Azure SQL Datawarehouse, Azure Data Factory en Data Lake Analytics. Je bent ervaren met technologieën als SSIS en SSAS en bij voorkeur SSRS en Power BI. Door je achtergrond ben je in staat om over de grenzen van de strikte applicatie ontwikkeling heen te kijken en ook aangrenzende gebieden als business analyse en infrastructuur in je werkzaamheden te betrekken.
Wat bieden wij jou?
  • Een hecht team van professionele BI & Data Science specialisten.
  • Leuke dingen doen zoals: hackatons, ontspannende & sportieve events, LAN-party, gezellige teamuitjes.
  • Uitdagende en gave projecten .
  • Werken met de nieuwste tooling op het Microsoft platform.
  • Diepe en brede vakkennis van collega’s. We houden regelmatig kennis- en inspiratiesessies om deze kennis met elkaar te delen.
  • Persoonlijke begeleiding en ontwikkeling. We hebben geen standaard opleidingsbudgetten. We kijken met iedere individuele collega samen wat het beste traject kan zijn en investeren daar graag in.
  • Een mooi salaris.
  • Auto van de zaak, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen.