Alle

SQL ontwikkelaarJO17228
Rol: SQL ontwikkelaar
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Odijk
Start: 27-05-2019
Duur: 6 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 16 uren per uur
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform

Opdrachtomschrijving
Voor onze eindklant zoeken wij een SQL Ontwikkelaar.
Herbouw van de landelijke database kinderporno, met als doel het optimaal delen van informatie uit historische onderzoeken. Naast de herbouw zal overdracht van de oplossing naar beheer moeten plaatsvinden. De gerealiseerde oplossing zal daarom goed gedocumenteerd moeten worden.

Jouw rol als SQL Ontwikkelaar
Eenheden, 11 in totaal, verrichten onderzoek op het gebied van kinderporno (KP) m.b.v. de applicatie VIZX. Daaraan gekoppeld, bestaat een landelijke database. Deze database voldoet niet meer aan de eisen die door de KP recherche hieraan worden gesteld. Het herbouwen van deze applicatie is om die reden noodzakelijk.
-Herbouw van bestaande oplossing
-Overdracht van gerealiseerde oplossing naar beheer
-Je zal samenwerken met verschillende stakeholders op het gebied van KP onderzoek en daarnaast met specialisten in de ontwikkel- en beheerafdelingen binnen de dienst ICT van de Politie.

Wat breng je mee als SQL Ontwikkelaar?
-Je hebt in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar werkervaring als SQL Ontwikkelaar in een grote organisatie (>1000 medewerkers)
-Je hebt in de afgelopen vijf jaar minimaal 3 jaar ervaring met Microsoft SQL Server versie 2008 of hoger.
-Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met het schrijven van T-SQL procedures
-Wensen
-Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het ontwerpen van datamodellen en het implementeren van datamodellen op basis van een relationele database
-Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met OS-scripting zoals PowerShell, CMD of gelijkwaardig
-Je hebt ervaring met forensische classificatie software VizX2

Reageren
Heb je interesse in deze rol als SQL Ontwikkelaar? Reageer dan met je CV in Word, uurtarief in euro's en een korte gerichte motivatie in het Nederlands, kortom een onderbouwd en niet te ontwijken voorstel!
Medior Systeem beheerderJO17227
Rol: Medior Systeem beheerder
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Tilburg
Start: zo snel mogelijk
Duur: 6 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Tilburg zijn wij met spoed op zoek naar een Medior Systeembeheerder.

Profiel:
De afdeling waarbinnen de gezochte kandidaat komt te werken, is verantwoordelijk voor de installatie, het technisch beheer en het continu optimaliseren en verbeteren van de ICT-werkplekomgeving en digitale omgeving van onze opdrachtgever. De afdeling draagt bij aan de ontwikkeling van de (toekomstige) werkplek waarbij aspecten als mobiliteit, Cloud en ?anytime-anywhere-anyhow? nadrukkelijk een plaats krijgen en zorgt dat het geboden werkplekconcept blijft aansluiten op de vraag vanuit de (interne) klanten.
Momenteel is de afdeling betrokken bij een aantal grote projecten zoals nazorg- en doorontwikkeling van een digitaliseringsprogramma, de uitrol van windows 10 en de voorbereidingen op de implementatie van Office365.

De rol:?
De kandidaat gaat het team ondersteunen bij de technische realisatie van deze projecten en de dagelijkse operationele ondersteuning van de huidige omgeving.
Gezocht profiel:
Een pragmatische denker die zich kan verplaatsen in de positie van de gebruiker. Iemand die zoekt naar mogelijkheden en probeert in samenwerking met alle betrokkenen te komen tot de meest realistische aanpak. Door ervaring beschikt hij /zij over uitgebreide kennis van werkplekconcepten en is op de hoogte van de laatste (technische) ontwikkelingen en mogelijkheden op dit vlak.
Technische kennis en ervaring:
Aantoonbare kennis- en ervaring op het gebied van relevante Microsoft-producten (Windows 10, SCCM,Active Directory, permissies, policies, AppV/packaging) en RES-Ivanti producten. Actuele certificeringen op dit vlak gelden als een nadrukkelijke pre evenals kennis en ervaring op het gebied van Apple en Linux.
Analytisch, communicatief en creatief.
Tenminste een afgeronde HBO-ICT opleiding en
Goed zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie (beiden in het Engels) voor de opdracht met daarbij eveneens een indicatie van het uurtarief.
Network Administrator JO17225
Job Summary

A successful candidate must demonstrate fundamental to intermediate level knowledge of networking technology and have superior customer service skills. This role is for someone who enjoys getting his/her hands dirty and really understanding now only the how but the why aspects of networking. The candidate must embrace new technology and feels confident to support a global network from the LAN to the WAN. The candidate must enjoy a close-knit team environment of shared responsibility.

Essential Duties/Responsibilities

-Provide first level troubleshooting and ownership of all tickets assigned to Infrastructure Team including routing, switching, wireless, security and unified communications.
-Plan and execute layer 1 through 3 setup for branch office locations.
-Research new technology advancements and conduct evaluations focused on optimizing and improving network configuration, performance, capacity, availability, and operational reliability.
-Create and maintain documents network related standard operating procedures.
-Troubleshoot network architecture related issues and makes recommendations for system fixes and enhancements.
-Make recommendations for leveraging network installations and reducing operational costs
-Manage vendors and work with the business to build BOM
-Maintain and update network management tools
-Partners with cross functional peers on both infrastructure and application solutions.
-All other duties as assigned.

Qualifications
-Excellent written and verbal communication skills
-Strong organization and planning skills
-Strong interpersonal / relationship management skills
-Work well with others in a team environment
-Self-motivated; self-starter

Education/Experience Requirements
-Bachelor?s Degree in Information Technology or related discipline or equivalent experience
-3 + years of experience in a Network Administration role in enterprise environment with geographically dispersed locations
-Specific experience with Cisco ASA, ISR, ASR, Catalyst/Nexus switches, IPS systems, ADC, Palo Alto NGFW and Riverbed Steelhead devices is desirable.
-Fundamental understanding of EIGRP, BGP, OSPF, MPLS, VPN, Ethernet, DSL, DMVPN, QoS, COS, SNMP, VoIP, VLANS, Subnetting, Supernetting, Trunking, Virtual Networking, IPS, WLAN, WAN acceleration, URL filtering, ADC, NetFlow, F5, Unified Communications, SDN, cloud service providers such as AWS, MS Azure, Google, vCloud Air and network monitoring tools
-Experience with designing and implementing global networks to support multi-site, high-availability, load-balanced infrastructure solutions (active/active)
-Cisco CCNA or related industry experience strongly desirable.

Work Environment
-Job functions will be carried out in an office, plant and data center environment.
Cloud System EngineerJO17224
Job Summary

The Cloud System Engineer - Senior Professional will monitor performance, capacity, and bandwidth utilization of operations, and deploy future architecture strategies; complete configuration management, administration, maintenance, monitoring, modification and documentation of systems operations and systems maintenance. All work will be performed within a change management process. Enterprise level experience with cloud based technologies such as IaaS, PaaS, and SaaS is required.

Essential Duties/Responsibilities
- Responsible for execution of an organization's systems global infrastructure. Includes the implementation and design of hardware and software. Monitors and optimizes the performance of systems
- Responsible for building, testing, deploying, analyzing, administering, and maintaining hardware and Windows and Linux operating systems, Citrix & RDS, and virtual components throughout all cloud environments to meet current and future business needs
- Hands-on work at the datacenters as needed to setup and maintain IT infrastructure
- Participate in on-call rotation for infrastructure support
- Install and maintain Server OS and configuration using tools automated installation like Kick start and Configuration Management tools
- Participate in project related, international site visits.

Qualifications
- Extensive hands-on experience in deploying and troubleshooting high performance systems
- Working technical knowledge of current network hardware, protocols, and Internet standards as well as excellent hardware troubleshooting. Experience in scripting, JSON, and PowerShell
- Ability to conduct research into networking and system issues with proven analytical and problem-solving abilities
- Excellent project, vendor, software licensing management experience
- Excellent technical writing and technical documentation ability
- Excellent interpersonal, communication and organizational skills with the ability to interact effectively with employees at all levels within the organization

Education/Experience Requirements
- Bachelor?s degree in Computer Science, a related field, or equivalent experience
- +7 years experience in managing and supporting Windows 2003 / 2008 / 2012 / 2016, Linux Enterprise Servers 5,6,7.x in a high availability enterprise environment
- 7+ years experience in managing and supporting a multi data center VMware virtualized environment and configuring systems for maximum performance and operating flexibility
- 3+ years of experience with Microsoft Azure, AWS, VMware vCloud Air, Office365 or equivalent cloud based IaaS, PaaS, or SaaS
- 3+ years of experience in leading and managing projects to deploy complex systems
- Preferred experience with Oracle Applications: EBS, GRC, SOA, Informatica, Hyperion, etc

Work Environment
Job functions will be carried out in an office environment.
Desktop EngineerJO17223
Job Summary

The Company is looking for a Desktop Engineer to supports the Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM). The Desktop Engineer in this role is expected to bring top notch infrastructure design, issue resolution, and communication skills to the role to deliver outstanding value to the organization. We are seeking an innovative, collaborative and decisive individual, with an exceptionally positive attitude, to provide engineering, data center and systems management expertise in this important role.

Essential Duties/Responsibilities

- Day-to-Day administration and support of the SCCM
- Active Directory Management/GPO
- Virtual server management and architecture in an enterprise environment.
- Ensuring all workstations OS & AV patching is up to date
- Imaging & Pushing of software to PC using SCCM
- Develop and support automation scripts, processes and tools
- Managing Real-Time Collaboration Tools
- Provided reporting of system inventory and patching.
- End User Computing ? RDS, VDI, Terminal servers, MDM (SCCM, Intune)
- OSD
- Software Packaging

Qualifications

- Bachelor Degree in Information Systems or related field
- Proficiency with Windows PowerShell
- 2+ years of SCCM 2012 to Current Branch
- Broad understanding of an array of technologies and their use, such as: Windows Server, Active Directory, SCCM,?Windows 10, and Office 365.
- Intune Autopilot
- Expertise using and supporting SCCM for distribution and setting task sequencing
- Excellent analytical and problem solving
- Participate in on call rotation during non-business hours for high severity issues
- Must have excellent customer service and communications skills and must be a team player. Must be able to handle multiple tasks, issues or tickets and be organized. Excellent verbal, written and interpersonal skills are a must
Senior TesterJO17222
Rol: Senior Tester
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Utrecht
Start: zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 36 - 40 uren per week
Uiterste reactie datum: 24-02-2019
tarief indicatie: marktconform
Opdracht:
De organisatie is een moderne publieke dienstverlener die haar data, kennis en adviesdiensten zoveel mogelijk online beschikbaar stelt. We helpen ondernemers starten, innoveren en ondernemen, in binnen- en buitenland. Wij doen ons werk waar de overheid een rol heeft, maar laten zoveel mogelijk over aan de markt zelf. Een moderne ICT-afdeling helpt de organisatie om hierin succesvol te zijn. Je gaat deel uitmaken van een scrumteam waarbinnen er behoefte is aan een senior tester met ervaring in testautomatisering. Dit scrumteam werkt aan het nieuwe LEI register.
Werkzaamheden:
-Het op basis van functionele documentatie identificeren en plannen van uit te voeren tests.
-Het uitvoeren van de ge?dentificeerde tests
-Rapporteren over testresultaten in de vorm van risico's
-Reviewen van specificaties
-Implementatie, onderhoud en uitbreiding van geautomatiseerde regressietesten mbv cucumber, rest assured, wiremock, fitnesse en selenium webdriver
-Op basis van bestaande testsets een analyse maken, de testsets beoordelen en verbeteren

Knock-outcriteria:
-Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO/WO opleiding genoten
-Kandidaat heeft een opleiding op het gebied van Opleiding Informatica (of vergelijkbaar) genoten?
-Kandidaat is in het bezit van Minimaal A of B is benodigd: A:ISTQB? en/of B: TMap NEXT??
-Kandidaat heeft kennis van Agile Foundation (of vergelijkbaar)?
-Kandidaat heeft kennis van Selenium Webdriver?
-Kandidaat heeft kennis van Cucumber?
-Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van Rest Assured?
-Kandidaat heeft meer dan 5 jaar aantoonbare ervaring als tester?
-Kandidaat heeft 3 jaar of meer ervaring met Selenium Webdriver?
-Kandidaat heeft 1 jaar of meer aantoonbare ervaring met XML/Soap en SQL?
-Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met Agile/DevOps/Scrum?
-Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met Cucumber (minimaal 1 jaar)?
Wensen:
-Kandidaat heeft kennis van Fitnesse?
-Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van WireMock?
-Kandidaat heeft meer dan 3 jaar aantoonbare ervaring met fitnesse?
-Kandidaat heeft 3 jaar of meer aantoonbare ervaring met het werken met complexe businessrules?
-Kandidaat heeft 1 jaar of meer aantoonbare ervaring met jira, java, gitlab, gitlab-ci?
-Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met rest assured? (Minimaal 1 jaar)
-Kandidaat heeft 1 jaar of meer aantoonbare ervaring met Wiremock?
-Kandidaat onderzoekt, herkent en begrijpt vaak de belangrijkste elementen van vraagstukken en hun onderlinge samenhang.
-Kandidaat bekijkt situaties vaak vanuit verschillende invalshoeken. Kan vaststaande interpretatiekaders loslaten, komt tot alternatieve, oorspronkelijke en vernieuwende idee?n.
-Kandidaat reageert vaak proactief door zaken in gang te zetten.
-Kandidaat is vaak nauwgezet in de uitvoering van de werkzaamheden binnen gestelde normen.
-Kandidaat handelt vaak vanuit het groepsbelang en levert samen met anderen een bijdrage aan het gemeenschappelijke resultaat en aan de relaties en sfeer in de groep.
-
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.
Projectleider AanbestedingenJO17221
Rol: Projectleider Aanbestedingen
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Woerden / Utrecht
Start: zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: 24-02-2019
tarief indicatie: marktconform
We zijn op zoek naar een IT projectleider met ervaring en kennis van aanbestedingstrajecten vanuit de rol van projectleider.

Organisatie
Binnen deze organisatie is er een afdeling IT Operations. Binnen IT Operations zijn 2 clusters t.w. Infrabeheer en IT Services. Deze clusters dragen zorg voor 24x7 beschikbaar houden van alle IT componenten en zijn verantwoordelijk voor de dienstverlening, klantondersteuning, de lifecycle, authenticatie en autorisatie. Daarnaast het leveren van rapportages voor Audit en Control en wordt er regelmatig getoetst of compliancy regels worden nageleefd.

Omschrijving opdracht
De Projectleider IT Aanbestedingen weet op een ondernemende en resultaatgerichte manier complexe projecten te laten slagen. Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden zijn daarbij onmisbaar. De Projectleider IT Aanbestedingen is bij uitstek in staat om een brug te kunnen slaan tussen business, inkoop en IT. Een groot analytisch vermogen en procesmatig inzicht maken het mogelijk om pro-actief te reageren op ontwikkelingen in verschillende projecten. De Projectmanager is sterk inhoudelijk gedreven, en heeft een gedegen actuele kennis van IT en kan (mede) in dit werkveld met passie leiding geven.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
-Het creeren van draagvlak binnen de organisatie
-Bewaken en actief managen van de raakvlakken met parallelle projecten
-Adviseren over samenstelling teams en aanspreekpunt teamleden.
-Senior niveau > 5 jaar ervaring met IT projectmanagement waarbij Europees aanbesteden onderdeel is geweest van de projecten
-Kennis KvK organisatie is een pre
-Kennis/ervaring met Rijksoverheid IT mantels
-HBO+ werkdenkniveau
-Integer, resultaatgericht, verbinder, moderator, procesgericht, analytisch, pragmatisch.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.
Senior InformatiemanagerJO17220
Rol: Senior Informatiemanager
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Utrecht
Start: Zo snel mogelijk
Duur: 6 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 24 - 36 uren per week
Uiterste reactie datum: 21-02-2019
Tarief indicatie: marktconform

Opdracht
Als Informatiemanager ben je de procesregisseur van programma?s op terrein van informatievoorziening en ben je verantwoordelijk voor het contact met organisatie partners over gegevensuitwisseling in de organisatie. Als Informatiemanager ben je verantwoordelijk voor:
-De uitvoering van het programma ?digitaliseren documentstromen? en de aansturing van het behorende projectteam. Dit vanuit de invalshoeken digitaal archief, proces en techniek (ICT). Einddoel is een gedragen, werkbare en goedgekeurde digitale archiveringsomgeving op basis waarvan een vervangingsbesluit genomen kan worden.
-Andere uitvoeringsprogramma?s op het terrein van informatievoorziening en het stelsel van basisregistraties inclusief de gegevensuitwisseling in de keten.
-Het verbinden van het MT met de Clusters en collega?s als het gaat over informatiemanagement.
Daarnaast vervult de informatiemanager de rol van kwartiermaker als het gaat om de nadere invulling van informatiemanagement en participeert in projecten waarbij Archief, ICT en verandermanagement een grote rol speelt.
Met als resultaat een kwalitatief hoogwaardige uitvoering van digitaal zaakgericht werken en digitaal archiveren.
Organisatie
De organisatie ondersteunt vijftien gemeenten en andere overheden in de regio Midden-Nederland bij de uitvoering van milieu- en omgevingstaken.?Dat doen we met een breed scala aan producten en diensten op het terrein van?o.a.?bodem, bouw- en woningtoezicht, vergunningen en meldingen,?geluid en lucht,?klimaat, energie en duurzaamheid, natuur- en milieueducatie,?ruimtelijke ordening en toezicht en handhaving. Bij ons werken 140 mensen.
Je herkent jezelf in de volgende punten
-Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar bij een gemeente, omgevingsdienst, uitvoeringsdienst of milieudienst (20 punten);
-Aantoonbare kennis en werkervaring met archivering en gemeentelijke landelijk standaarden zoals TMLO, DSP en PDC (10 punten)
-Aantoonbare kennis en werkervaring met het stelsel van basisregistraties, de uitwisseling van bijbehorende gegevens uit deze en andere bronnen in de keten, en de architectuurvisie informatievoorziening omgevingsdiensten (15 punten)
-Minimaal vijf projecten geleid als projectleider of projectmanager binnen gemeenten of omgevingsdiensten waarvan er tenminste twee projecten in samenwerking met andere gemeentelijke organisaties (20 punten);
-Aantoonbare kennis en werkervaring met het opstellen/redigeren van beleidstukken richting MT, DB, AB en toezichthouders (10 punten);
Domein
Reageren
Heb je interesse in deze opdracht bij de gemeente en deze opdracht samen met Datapool aan te vliegen? Reageer dan met je CV in Word, uurtarief in euro's en een korte gerichte motivatie in het Nederlands, kortom een onderbouwd en niet te ontwijken voorstel!

Let goed op de eisen in de vraag, wij kunnen zonder voldoen aan alle eisen NIET indienen, wees daarvan bewust. Bij twijfel, bel ons!

Als wij je hebben geselecteerd gaan we je bellen en samen de definitieve aanbieding voorbereiden. Zo zullen we ook samen het eindtarief bepalen in volledige transparantie. We ontvangen graag twee referenties bij je sollicitatie.

Heb je vragen over deze opdracht of over Datapool, aarzel niet om ons te contacten via de contactgegevens op de profielpagina of onze website.

Servicedeskmedewerker ICTJO17219
Rol: Servicedeskmedewerker ICT
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Zoetermeer
Start: Zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: 26-02-2019
Tarief indicatie: marktconform

Organisatie
De gemeente is een toekomstgerichte organisatie, waarin de mens centraal staat. ?Samenwerken, daadkracht en vertrouwen? staan daarbij hoog in het vaandel. Dat betekent dat we met het bestuur, de medewerkers, de inwoners en onze netwerkpartners werken aan het realiseren van het beste resultaat voor de stad. In onze organisatie werken we intensief samen met onze collega?s over de grenzen van afdelingen heen, en met onze externe partners in de samenleving. Een breed Managementteam, waarin alle afdelingen zijn vertegenwoordigd, stuurt de organisatie aan. Op deze manier zijn we in staat snel en flexibel te blijven inspelen op de veranderingen in de wereld en om ons heen.
Opdracht
Wij zoeken voor de Servicedesk ICT een collega met passie voor ICT. Als Skilled Servicedeskmedewerker ICT ben je altijd bezig met vernieuwing en je staat nooit stil.?Je komt graag op de werkvloer en zorgt ervoor dat collega?s hun werk goed en slim kunnen uitvoeren. Meldingen wil je na het oplossen vooral automatiseren.
Je werkt met alle lagen van de organisatie van medewerkers, leidinggevenden tot de burgemeester. Iedereen wenst een andere benadering en een oplossing op maat. De kunst zit het in het moeiteloos kunnen schakelen tussen verschillende personen, niveaus, problemen en wensen. Je vertaalt vragen naar werkbare IT-oplossingen, verplaatst je in de eindgebruiker en je bent altijd proactief.
In het vernieuwde en gerenoveerde stadhuis van de gemeente is Het Nieuwe Werken ge?ntroduceerd. Het doel is om zoveel mogelijk papierloos, plaats- en tijdonafhankelijk te werken.
Hoofdtaken:
-Je ontvangt, registreert, beoordeelt calls (klachten, wensen, informatie, verzoeken en storingen) en handelt zelf calls af;
-Je bent aanspreekpunt voor alle soorten IT vragen en zorgt voor een oplossing of stemt dit af met een specialist om gezamenlijk een passende oplossing te vinden;
-Je draagt verbeteringen aan en signaleert trends;
-Je zorgt voor goede IT instructies voor onze collega?s;
-Je levert een constructieve en innovatieve bijdrage aan de optimalisatie van de Servicedesk ICT en de producten/ diensten.
Belangrijk:
-Je staat in contact met de klant en fungeert als adviserend aanspreekpunt;
-Je maakt een snelle en correcte analyse bij het oplossen van problemen op een klantvriendelijke wijze;
-Je bent zichtbaar op de werkvloer en communicatief;
-Je bent leergierig. De techniek verandert snel, je signaleert ook zelf welke kennis en vaardigheden jij en je team te kort komen en wil vanuit je eigen interesse meer weten over nieuwe technieken;
-Je werkt in een hectische werkomgeving;
-Je bent een actieve teamspeler die resultaatgericht werkt, zelfstandig is en gevoel voor kwaliteit heeft.
-
Vereisten / knock-outcriteria
- Aantoonbare kennis en werkervaring op het gebied van geautomatiseerde gegevensverwerking;
-ITIL gecertificeerd en MCSA Windows 10 gecertificeerd.
-Aantoonbare kennis van desktop en server virtualisatie (VMWare);
-Aantoonbare kennis van Windows 10;
-Aantoonbare kennis van Windows server 2012;
-Aantoonbare kennis van Office 2016;
-Aantoonbare kennis van RES workspace;
-Aantoonbare kennis van registratietools (topdesk, planon);
-Een afgeronde ICT opleiding op minimaal MBO niveau;
-Minimaal 3 jaar aantoonbare ?werkervaring ?als Skilled Servicedeskmedewerker ICT bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar.

Reageren
Heb je interesse in deze opdracht bij de gemeente en deze opdracht samen met Datapool aan te vliegen? Reageer dan met je CV in Word, uurtarief in euro's en een korte gerichte motivatie in het Nederlands, kortom een onderbouwd en niet te ontwijken voorstel!

Let goed op de eisen in de vraag, wij kunnen zonder voldoen aan alle eisen NIET indienen, wees daarvan bewust. Bij twijfel, bel ons!

Als wij je hebben geselecteerd gaan we je bellen en samen de definitieve aanbieding voorbereiden. Zo zullen we ook samen het eindtarief bepalen in volledige transparantie. We ontvangen graag twee referenties bij je sollicitatie.

Heb je vragen over deze opdracht of over Datapool, aarzel niet om ons te contacten via de contactgegevens op de profielpagina of onze website.
Senior Java ontwikkelaarJO17217
Rol: Java ontwikkelaar
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Utrecht/ Odijk
Start: 27-05-2019
Duur: 8 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 36 uren per uur
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform

Opdracht omschrijving
De afdeling Ontwikkeling van de Dienst ICT vertaalt gewenste IV (Informatie Voorziening) functionaliteiten in robuuste en gecertificeerde ICT-oplossingen. Zij zorgt voor het onderhoud en de doorontwikkeling van het bestaande applicatieportfolio en voor het ontwikkelen en verwerven van nieuwe ICT-oplossingen. De afdeling ontwikkeling ontwikkelt o.a. applicaties op basis van samen met de business opgestelde requirements.

De organisatie streeft ernaar om met de inzet van hulpmiddelen zoals de smartphone en tablet uiteindelijk plaats onafhankelijk werken mogelijk te maken. Bij de organisatie is daartoe het programma Mobiel Werken ingericht. Dit programma richt zich in eerste instantie op het beschikbaar stellen van mobiele hulpmiddelen voor een aantal veel voorkomende basishandelingen in het werk, omdat juist daar het grootste rendement te verwachten valt. Binnen het programma wordt een mobiele app ontwikkeld t.b.v. het ondersteunen van het primaire proces.

Doelstelling
Binnen het scrumteam levert de Senior Software Ontwikkelaar als teamlid een bijdrage aan het tot stand komen van de sprintplanning en de realisatie van de in de planning afgesproken producten.

Verantwoordelijkheden
Als Senior Ontwikkelaar voer je activiteiten uit, binnen het systemteam, die bijdragen aan het verbeteren van de Handhaving- en/of Opsporingsapplicaties en speel je een belangrijke rol binnen een scrumteam met het inrichten van CI/CD (Continuous Integration/Continuous Delivery) en implementeren van DevOps. In staat architecturale beslissingen te nemen en deze te realiseren in de broncode van de applicaties.
Adviseren over toe te passen methoden en technieken en borgt de vastlegging en verspreiding daarvan. Vanuit de senioriteit een coachende rol richting collega's in het co?rdineren van werkzaamheden.

Vakmatige taken
-Coachen van ontwikkelaars in team;
-Sparringspartner voor ScrumMaster;
-Verbeteren van het CI/CD (Continuous Integration/Continuous Delivery) proces;
-Verbeteren van test automatiseringsframework;
-Verder ontwikkelen/verbeteren DevOps proces;

Eisen
HBO werk en denk niveau.
Minimaal 5 jaar ervaring als Senior Java ontwikkelaar;
Ervaring met scrumtrajecten;
Ervaring met Cordova, Angular en Typescript.
Ervaring binnen een DevOps team

-Competenties
-Maatschappelijke ori?ntatie
-Organisatiesensitiviteit
-Overtuigingskracht
-Coachen
-Organisatievermogen
-Klantgerichtheid
-Netwerkvaardigheid
-Systeemdenken

Ben jij vanaf mei 2019 beschikbaar en heb je interesse in deze opdracht laat dan nu je CV en telefoonnummer achter via deze site om in aanmerking te komen voor deze rol.
Senior ProjectleiderJO17216
Rol : Senior Projectleider
Locatie : nabij Amsterdam
Start : medio Maart
Duur : 6 maanden, met optie tot verlenging
Uren : 40 uur per week
Tarief : Marktconform

Opdrachtomschrijving
Onze opdrachtgever heeft de IT beheerovereenkomst met de huidige service provider verlengd. Daarmee starten ze nu een transitieprogramma waarbij aangepaste contractafspraken moeten worden geimplementeerd. De transitie bestaat uit een aantal projecten, waaronder:

- Het implementeren van de nieuwe contractafspraken;
- De insourcing van de servicedesk naar het Hoofdkantoor;
- De migratie naar Windows 10 (werkplekken, randapparatuur, applicaties).

Voor deze drie projecten zoeken we de Senior Projectleider. De focus bij deze projecten ligt op het realiseren van de gestelde doelen voor de nieuwe contractdatum met een minimale impact voor de dagelijkse operatie. Uiteraard is een goede afstemming met de regiehouder van de transitie, de service provider, het juist en tijdig betrekken van de interne organisatie via de agile teams en afstemming met leveranciers en overige stakeholders daarin erg belangrijk.

Kenmerken en eisen functie/persoon
- Proactieve communicator;
- Ervaring met agile werken, begrijpen dat werk altijd via de sprint planningen loopt;
- Ervaring met implementeren /aanpassen van contractuele en procesmatige afspraken met outsourcing partner bij contractverlenging;
- Ervaring met het re-insourcen van de servicedesk;
- Ervaring met het implementeren van Windows 7 naar Windows 10 (en het ?wassen? van applicaties om te voldoen aan Windows 10) in organisatie met minimaal 1.000 medewerkers en werkplekken;
- Bereidheid om ook op andere locaties te werken;
- Je bent innovatief;
- Je werkt zowel samen met de projectleider van de service provider als de transitiemanager waaraan je rapporteert en je stelt je voor beiden dan ook graag als sparringpartner op.

Interesse?
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je per direct of op korte termijn beschikbaar? Reageer dan direct. Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte (op deze rol toegespitste) motivatie (beiden in het Nederlands) met daarbij eveneens een indicatie van het uurtarief. Vermeld daarnaast ook reeds geplande vakanties en of cursusdagen indien van toepassing!
Fullstack Developer (.Net/Angular)JO17215
Rol: Sr. Fullstack Developer (.Net/Angular)
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: Zo snel mogelijk
Duur: 3 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam zoeken wij een enthousiaste en ervaren (Nederlandse of Engelstalige ) Full Stack Developer (met nadruk op back-end) en die medeverantwoordelijk wordt voor het ontwerpen en ontwikkelen van web-apps binnen een van de programma s binnen onze opdrachtgever. Het betreft een uitdagend en innovatief programma waarin een volledig nieuwe digital banking en superior Wealth Management propositie opgeleverd dient te worden voor de klanten van de opdrachtgever.


Rol:
Binnen onze opdrachtgever is men met een aantal scrum teams actief in het bouwen van innovatieve (App) oplossing voor zowel de in- als externe klant. Zowel front-end als integratie wordt cloud-based gebouwd met de nieuwste ontwikkeltalen, zodat men over volledig schaalbare omgevingen beschikt die geautomatiseerde Continuous Integration / Continuous Delivery mogelijk maakt.

Voor een van de teams zoekt de opdrachtgever een Full Stack Developer die vooral uitblinkt in het maken van ijzersterke API?s met behulp van .NET Core. De gezochte developer wordt onderdeel van een uitstekend samenwerkend team dat een zeer grote autonomie kent en een grote verantwoordelijkheid heeft over alle mooie dingen die gebouwd en opgeleverd worden. Het team heeft een goedlopende CI/CD pijplijn en levert meerdere keren per dag op naar productie. Belangrijk is dat de gezochte kandidaat een teamspeler is met uitgebreide technische kennis die dit team nog beter maakt.

Kennis en ervaring:
- HBO/WO werk- en denkniveau
- Ruime werkervaring als full stack developer (.NET/Angular)
- Ruime ervaring met het ontwikkelen van RESTful API?s
- Ervaring met .NET Core en Angular 2-7 is een vereiste
- Ruime ervaring met het Agile werken in Scrum teams
- Je bent bekend met Continuous Delivery & Test Automation
- Je bent nauwkeurig, hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en schuwt het niet verschillende taken binnen een Development Team op te pakken (testing, UX, Ops)

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je per direct of op korte termijn beschikbaar? Reageer dan direct. Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte (op deze rol toegespitste) motivatie (beiden in het Nederlands) met daarbij eveneens een indicatie van het uurtarief. Vermeld daarnaast ook reeds geplande vakanties en of cursusdagen indien van toepassing!
Project manager IT InfraJO17214
Rol: Project Manager IT Infrastructure
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Rotterdam
Start: zo snel mogelijk
Duur: 6 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Rotterdam zijn wij met spoed op zoek naar een ervaren IT Infra Project Manager.
Vanwege het internationale karakter van de opdrachtgever, is de profieltekst in het Engels opgesteld.
Our customer is facing the challenge of a significant IT-landscape change. The landscape of infrastructure and systems have to be transitioned to a next level to ensure to be ready for the future. To enable this transition we are looking for a Project Manager IT-infrastructure.
For the position of Project Manager IT-infrastructure we are looking for a candidate with the following skills:

Desired candidate is:
?Responsible for implementing a redesigned IT-infrastructure;
?Working together with Infrastructure architects, IT-department and? IT-management to determine best possible transition strategy;
?Translates transition strategy into project plans;
?Executes transition project plans;
?Covers implementation of independent network, security, cloud, AD, messaging, service level agreements,? service management;
?Leads implementation teams;
?Is member of integrated transition program team and reports to program manager.

For the position of Project Manager IT-infrastructure we are looking for a candidate with the following profile:

?Bachelor/Master degree;
?15+ years of Infrastructure Project Management experience in a commercial cross-cultural enterprise environment;
?Leader and team player;
?Collaboration and teaming skills;
?Pragmatic and solution driven;
?Empathic;
?Strong communication skills at all levels;
?Fluent in both Dutch and English.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie (beiden in het Engels) voor de opdracht met daarbij eveneens een indicatie van het uurtarief.
Senior DevOps EngineerJO17211
Rol: Senior DevOps Engineer
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: Zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 36 uren per week
Uiterste reactie datum: Zo snel mogelijk
Tarief indicatie: marktconform

Senior DevOps Engineer
Om het team Devops Engineers te completeren zoeken we een Senior DevOps Engineer. De devOps engineers verzorgen de infra op basis van infrastructure automation, continuous integration en continuous delivery. De DevOps engineers hebben verantwoordelijkheden op technisch vlak, houden zich bezig met deployment en diverse taken rondom incident en problem management. Zij zorgen ervoor dat de systemen technisch voldoen, getest worden en gemonitord worden, in productie gaan en ook blijven werken, en dat eventuele problemen met systemen opgelost worden.

Werkzaamheden
Als Senior DevOps Engineer ga je je bezighouden met:
-Het verzorgen van de infra van DataPunt op basis van infrastructure automation, continuous integration en continuous delivery.
-Ontwikkelen enin gebruik nemen van systemen die technisch voldoen aan de eisen en wensen (Docker en Git).
-Beheren van webservers (VPS, DNS, SSL, security, monitoring);
-Testen en monitoren van de technieken waarop de systemen draaien.
-Incident en probleemmanagement.
-Toepassen van Linux, NGINX, PostgreSQL, Python, PHP;
-Werken op basis van agile/scrum.

De opdrachtgever(s)?
In Amsterdam wordt sinds drie jaar gewerkt aan een nieuwe infrastructuur voor het ontsluiten en gebruiken van databronnen binnen en buiten de gemeentelijke organisatie. Deze infrastructuur is de stedelijke voorziening voor toegang tot databronnen op een gestandaardiseerde en veilige manier en draagt de naam DataPunt.

Amsterdam City Data (data.amsterdam.nl) is de zichtbare interface die gegevens die ontsloten zijn via DataPunt op een gebruiksvriendelijke wijze presenteert. Onderdeel van DataPunt is ook een uitgebreide catalogus van de beschikbare databronnen en een analyseomgeving die het mogelijk maakt om met behulp van moderne methoden onderzoek en analyse uit te voeren. Een groot aantal databronnen is ook als REST API beschikbaar. Daarnaast worden ook toepassingen ontwikkeld waarmee binnen en buiten de gemeente informatie wordt verwerkt en ingezet in operationele processen.

Wat bren je mee?
- Je hebt HBO?werk- en denkniveau, aantoonbaar diploma of middels werkervaring
-Je hebt minimaal?10 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 12?jaar) met netwerkbeheer en beveiliging
-Je hebt minimaal?10 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 12?jaar) met Linux systeembeheer
-Je hebt in de afgelopen?twee jaren?aantoonbare ervaring met de volgende producten:
-Ansible;
-Docker;
-Kubernetes;
-ElasticStack.
-Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare kennis van en ervaring?met DevOps, Continuous Integration en Continuous Delivery in een Agile/Scrum omgeving.
-Je hebt aantoonbare ervaring met opslag en beveiligen van privacy-gevoelige informatie.
-Je hebt aantoonbare ervaring met Python.
-Je hebt aantoonbare kennis van?Geoservices en REST APIs, Jenkins en Gitlab, PostgreSQL.

Wat bieden we je?
-Een unieke werkplek binnen de overheid waar je een grote bijdrage levert aan de toegankelijkheid van (privacy gevoelige) gegevens;
-Een open cultuur, waarin er kritisch naar eigen werk wordt gekeken. Er heerst een gezonde druk op kwaliteit en voorgang, en er is ruimte om te onderzoeken hoe 'het beter kan'.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.

.Net ontwikkelaarJO17210
Rol: .Net web ontwikkelaar
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Regio Utrecht
Start: 1 maart 2019
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform

Ben jij een .Net ontwikkelaar en heb je interesse in web en online? Lees dan snel verder en reageer direct!

Beschrijving opdracht:
- Je ontwikkelt web applicaties en websites met .Net. De code die je ontwikkelt volgt de interactie ontwerpen van de UX designer en integreert op een juiste manier de visuals van de Visual Designer en de HTML, CSS en Javascript code van de Frontend Developer. Je ontwerpt, programmeert en implementeert back-end toepassingen.
- testen, beheren en verbeteren van bestaande toepassingen
- koppelen van externe systemen en webservices aan onze websites
- ondersteunen bij de livegang van een nieuwe functionaliteit
- bewaken van kwaliteit van geprogrammeerde code met code reviews
- proactief meedenken over schaalbare verbeteringen
- Je begrijpt de business wensen en vertaalt deze naar een technisch ontwerp

Eisen
-Je hebt een HBO diploma richting Informatica
- Je hebt ervaring in de functie van .Net ontwikkelaar binnen we- en online voor organisaties met meer - dan 250 medewerkers
- Je hebt ervaring met het werken in Scrum/Devops teams
- Je hebt ervaring met het verbinden van applicaties met SOAP en REST en het opzetten van Api?s
- Je hebt ervaring met SDL Tridion
- Je hebt ervaring met de tool Gitlab
- Je hebt ervaring met Unit testen/ Integratie testen en bent bekend met End2End testen

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.
Informatie AnalistJO17208
Rol: Informatie Analist
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Regio Utrecht
Start: 26-02-2019
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: 15-02-2019
tarief indicatie: min 75,- max 90,- euro (incl. reis- en verblijfkosten en excl. btw)

Voor onze klant uit Utrecht zijn wij op zoek naar een Informatie Analist.
Omschrijving opdracht
De professional zal op tijdelijke basis als informatieanalist werkzaam zijn aan een diversiteit van services en applicaties die een cruciale component in de ketens zijn.

Wat ga je doen?
- Inventariseert systeemwensen en -eisen bij de gebruikers, zowel bij systeemwijzigingen als nieuw te ontwikkelen systemen.
-Vertaalt business wensen en eisen naar value streams en weet deze streams te vertalen naar de vereiste, te ontwikkelen of aan te passen technische componenten.
-Analyseert de benodigde en aanwezige informatievoorziening en vertaalt deze naar systeemspecificaties.
-Ontwerpt functionele specificaties en begeleidt ontwikkelaars bij hun werkzaamheden; toetst deze op volledigheid e.d.
-Maakt deel uit van een DevOps-team.
-Doet voorstellen ter verbetering en draagt ICT-oplossingen aan voor business-vraagstukken.

Wij vragen
Een Informatie-analist die in staat is om business wensen te vertalen naar value streams. Daarnaast de doorvertaling kan doen naar fuctionele- en technische specificaties. Realisatie vind daarna onder begeleiding van jou plaats in het team. Refinement sessies zijn jouw manier om kennis over te brengen aan het team zodat er efficicient kan worden ontwikkeld.

Knockout eisen
-Is de afgeronde opleiding van de kandidaat minimaal HBO/WO?
-Is het hiervoor genoemde opleidingsniveau een opleiding op het gebied van Informatica (of vergelijkbaar)?
-Is de door u aangeboden kandidaat in het bezit van certificering op gebied van informatie analyse?
-Hoeveel jaren ervaring heeft de kandidaat als ICT informatie analist (minimaal 5 jaar of meer)?
-Heeft de kandidaat ervaring met met Agile/Devops?
-Hoeveel jaar ervaring heeft de kandidaat met het gestandaardiseerd opstellen van requirements door middel van modellen als UML, BPMN, Archimate?
-Hoeveel jaar ervaring heeft de kandidaat met ervaring met Enterprise Architectuur?
-Heeft de kandidaat aantoonbaar ervaring met met basis registraties?
-De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het specificeren van services, Service-Oriented Architecture (SOA)?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.
Oracle / MySQL specialistJO17202
Rol: Oracle & MySQL Database specialist
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: in overleg
Duur: 12 maanden met optie op verlenging
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
tarief indicatie: max. 80,- per uur (exc. BTW, all in)

Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam, een financi?le instelling, zoeken wij een Oracle & MySQL database specialist.

Onze opdrachtgever is een internationaal opererend bedrijf.
Momenteel zoekt men een ervaren Oracle MySQL Database specialist met onderstaande technische bagage en persoonlijke eigenschappen.
Een no nonsens persoonlijkheid met kennis van zaken. De ICT omgeving bij de opdrachtgever laat zich omschrijven als innovatief met up-to-date technieken die men gebruikt.

Gezocht wordt naar een kandidaat die naast de gevraagde technische skills, in staat is een brug te kunnen slaan tussen de Business en ICT. Iemand die op basis van functionele wensen die hij/zij krijgt vanuit een project, in staat is de technische vertaling te maken en deze vervolgens ook te implementeren. Iemand dus die zich met gemak verplaatst in de inhoudelijke / functionele context, en van nature gemakkelijk communiceert in zowel Engels (voertaal) en Nederlands. Het DBA team bestaat (met inbegrip van de gezochte kandidaat) uit 4 personen overigens. Op verzoek zal af en toe zakelijk gereisd moeten worden binnen Europa (Duitsland en Frankrijk). In de regel zal dit eenmaal maandelijks het geval zijn waarbij gedurende enkele dagen werkzaamheden en overleg zal plaatsvinden per maand (onkosten hiervoor worden vanzelfsprekend vergoed).

Kennis en ervaring:
-3 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol
-Gedegen kennis van Oracle 12c, 18c en Oracle Cloud Control
-Kennis en ervaring met MySQL
-Basis Linux kennis
-Engels in woord en geschrift
-MsSQL 2012 & 2014 geldt als pre
-DataWareHouse kennis geldt als pre
-OBIEE (geldt als pre)

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je per direct of op korte termijn beschikbaar? Reageer dan direct. Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte (op deze rol toegespitste) motivatie (beiden mogen in het Nederlands of in het Engels) met daarbij eveneens een indicatie van het uurtarief. Vermeld daarnaast ook reeds geplande vakanties en of cursusdagen indien van toepassing!
ContractmanagerJO17197
Rol: Contractmanager (per direct)
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Regio Amsterdam
Start: zo snel mogelijk
Duur: 3+ maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform

Omschrijving
De Contract Manager is verantwoordelijk voor het beheren van afgesloten contracten en het onderhouden van de leveranciersrelatie vanuit een kopers perspectief. Hij/zij is verantwoordelijk voor een optimale samenstelling van de IT-sourcingstrategie en IT-leveranciers. Hij/zij registreert, beheert en monitort het gebruik van eigen IT-activa, zoals hardware en/of software licenties gedurende hun levenscyclus vanuit een economisch perspectief en adviseert de Manager over vendor (portfolio) management.

Verantwoordelijkheden
Contractmanagement
- Inkoopproces
- Adviseert de Business en het MT IT bij het formuleren van de eisen waaraan de te contracteren producten en diensten moeten voldoen.
- Adviseert inkoop over de contractvoorwaarden die van belang zijn om een goede en beheerste uitvoering van het contract mogelijk te maken.

- Contractbeheer
- Ontwikkelt en onderhoudt beleid, normen, processen, systemen en metingen die de organisatie in staat stellen om het proces effectief en effici?nt uit te voeren.
- Bewaakt de uitvoering van contracten vanuit een inkoop (klant) perspectief en verzekert dat contracten correct worden uitgevoerd en nageleefd en neemt actie bij afwijkingen.
- Brengt financi?le en commerci?le risico?s in kaart en neemt tijdige maatregelen om deze risico?s te mitigeren.
- Monitort het leveringsproces om te verifi?ren dat de producten en/of diensten volgens de afgesproken tarieven, leveringsvoorwaarden en KPI?s worden uitgevoerd en introduceert een effici?nte contract administratie.
- Evalueert de prestaties van leveranciers en handelt leveranciers escalaties en klachten af gezien vanuit een contractueel perspectief.
- Levert input voor projecten gezien vanuit contractuele voorwaarden en/of verplichtingen ten aanzien van het in gebruik nemen van nieuwe of gewijzigde diensten.
- Ontwikkelt en onderhoudt documentatie ter ondersteuning van effici?nt contract management.

- AssetManagement
- Ontwikkelt en onderhoudt het asset beleid, normen, processen, systemen en metingen die de organisatie in staat stelt om het asset portfolio met betrekking tot risico's, kosten, compliance en business performance doelstellingen te beheren.
- Onderhoudt een IT-asset administratie en ontwikkelt een asset planning.
- Houdt toezicht op het asset portfolio en werkt met alle afdelingen die betrokken zijn bij de aanschaf, implementatie, beheer en onkostendeclaraties van IT-assets.

- Vendor Management
- Relatiebeheer
- Ontwikkelt, evalueert en rationaliseert het integrale portfolio van leveranciers, producten en/of diensten en projecten.
- Ontwikkelt en onderhoudt beleid en sourcingstrategie ten aanzien van leveranciers om toegevoegde waarde van IT-diensten vast te stellen.
- Ontwikkelt condities voor samenwerking en/of partnerships, leveranciersovereenkomsten en leveringsprocessen.
- Stelt richtlijnen op voor relatie management ten aanzien van interacties tussen stakeholders in de organisatie.
- Bouwt en onderhoudt de relatie met IT-leveranciers en stakeholders op het niveau van tactisch management om een correcte levering van producten en/of diensten te verzekeren die aansluit bij het contract en de verwachtingen.

- Advisering vendor portfolio management
- Rapporteert de strategische prestaties aan het MT-IT en stakeholders in de organisatie ten aanzien van kwaliteit, dienstverlening en financi?n.
- Adviseert de Manager IT Infrastructure op het gebied van vendor portfolio management.
Benodigde kennis en ervaring
- Afgeronde WO-opleiding (Bedrijfskunde of Bestuurlijke informatiekunde of Bedrijfseconomie)
- 3 - 5 jaar ervaring in service management of vendor & contractmanagement
- Expert kennis van het leveranciers en contract management vakgebied
- Relevante ervaring in een internationale omgeving
- Sterke communicatieve vaardigheden
- Beheerst de Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling

Competenties
- Klantgerichtheid
- Resultaatgerichtheid
- Kwaliteitsgerichtheid
- Samenwerken
- Initiatief
- Marktgericht
- Aanpassingsvermogen
- Onderhandelen
- Contracteren
- Conceptueel denken
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.
Business ConsultantJO17196
Rol: Business Consultant
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: s -Hertogenbosch
Start: zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform
Voor onze opdrachtgever in s - Hertogenbosch zijn wij op zoek naar een Business Consultant Purchase to Pay software oplossingen.

Als Business Consultant voor Purchase to Pay software oplossingen, snap je de techniek maar maak je het verschil door je kennis van financi?le en inkoop processen.

De functie
Jij komt als Business Consultant te werken binnen Office Services. Office Services is verantwoordelijk voor alle business software oplossingen van de opdrachtgever op het vlak van Document Management. Deze software zorgt ervoor dat intensieve bedrijfsprocessen worden ondersteund zodat de klant effici?nter en gemakkelijker kan werken. Als Business Consultant bent je verantwoordelijk voor de analyse, ontwerp, configuratie, implementatie en support van deze software oplossingen. Je doet dit uiteraard niet alleen en komt te werken binnen een team met 25 collega s. Nu zijn wij specifiek opzoek naar meerdere collega?s voor ??n van de meest uitdagende software pakketten: Purchase To Pay. Onder Purchase To Pay verstaan we o.a. Inkoop Management en Factuurverwerkingsoplossingen doormiddel van het portfolio van Basware en Kofax. Dit is uitdagend omdat naast je technisch kennis ook gesprekspartner bent voor de klant aangaande inkoop en financiele proces optimalisatie.

Je bent verantwoordelijk voor:
- Pre-sales trajecten, waarbij je vanuit jouw expertise de sales organisatie ondersteunt;
- Het vertalen van de eisen en wensen van de klant naar een concrete oplossing;
- Het leveren van specifieke (technische en functionele) kennis;
- Het uitvoeren van requirement- functionele- en technische analyses. De resultaten beschrijf je in een requirementsspecificatie en solution ontwerp;
- De coordinatie en realisatie van de oplossing bij de klant en dit binnen afgesproken tijd, budget en scope op te leveren.
- Het onderhouden van zowel contact met de leveranciers als de interne sales organisatie.
- Het oplossen van incidenten/ change requests bij klanten teneinde de continu?teit van het klantenproces te borgen en de klanttevredenheid te realiseren.

Het profiel
- Je beschikt minimaal over een hbo-diploma. Bijvoorbeeld richting Informatie Management, (Technische) Bedrijfskunde en Informatica;
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring vanuit een vergelijkbare functie;
- Kennis van financiele systemen zoals SAP (FICO/ MM), Dynamics (365), ORACLE of een andere vergelijkbare module is een eis;
- Kennis van Basware Inkoop en Factuurverwerkingsmodules is een pre;
- Je hebt ervaring met software configuraties en interface functionaliteiten;
- Je bent analytisch, communicatief vaardig, commercieel ingesteld, oplossingsgericht en werkt planmatig en gestructureerd.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.


Data Integratie SpecialistJO17169
Rol: Data Integration Specialist
Type inzet: Vast Dienstverband (Detavast is een mogelijkheid)
Locatie: Utrecht
Start: ASAP
Uren per week: 40 uren per week

Heb jij een passie voor het oplossen van integratie-puzzels en het doorgronden van complexe datastromen? Bij deze opdrachtgever in de Retail krijg je de kans om jezelf te ontplooien en richting te geven, vooral in het domein van Integratie, (Cloud) Datawarehousing en Customer Analytics!

Zonder goed werkende IT-systemen kunnen de consumenten niet afrekenen, werkt het voorraadsysteem niet en is er geen werkende webshop. Ook binnen dit bedrijf heeft IT dus een enorme impact en gaan de innovaties op het gebied van e-commerce erg snel. De IT afdeling beheert alle systemen die op het hoofdkantoor en in alle stores gebruikt worden. Daarbij werken ze veel samen met leveranciers bij het ontwikkelen en updaten van systemen en software. Als Data Integratie Specialist werk je aan vijf grote projecten en aan tiental kleine projecten van het voorspellen van klantdata tot het vernieuwen van het PIM systeem.

Wat je van de job als Integration Specialist kan verwachten?
- Je geeft richting en begeleidt als technisch geweten ontwikkeltrajecten zoals de integratie van nieuwe applicaties op het gebied van Retail Analytics en de aansluiting van Marketplaces.
- Je zorgt ervoor dat onze architectuur verder wordt vormgegeven en onze systemen aan elkaar gekoppeld worden tot een logisch samenhangend geheel.
- Je ontsluit gegevens uit verschillende interne en externe gegevensbronnen, en begeleid het ontwerp en de realisatie van ETL-processen, zoals data mapping, data translations en data transformations.
- Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van gegevensverzameling en gegevensuitwisseling en adviseert het IT-management op het gebied van dataprocessen, datakwaliteit en metadata;
- Je draagt zorg voor de kennisoverdracht naar de beheer-afdeling, en assisteert deze collega?s bij correctief en preventief beheer.

Wat we van jou verwachten?
Je hebt een afgeronde Hbo-opleiding richting IT en minimaal 3 jaar werkervaring als bijvoorbeeld Technical Data Specialist of Integratie-specialist binnen een commerci?le en resultaatgerichte organisatie. In deze functie ben je bezig geweest met integratie-vraagstukken, datamodellering en ETL. Innovatie is jouw keyword; je bent leergierig en continu op zoek naar verbetering en vernieuwing! Je hebt technische kennis van integratietechnologie, bij voorkeur Talend of een vergelijkbare tool, bent bekend met SOA- en ESB-architecturen, en hebt ervaring met protocollen als SOAP en REST.
Je bent technisch en analytisch sterk onderlegd en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Een uitstekende kennis van Engelste taal is een must, kennis van Nederlands is een pre.

Jij staat iedere dag voor ons klaar om actief deel te nemen aan IT innovaties! Wij zorgen er voor dat jij de beste versie van jezelf kunt worden.

Dat betekent voor jou;
- Onderdeel zijn van een gedreven, professioneel en hecht IT team dat in de kern van de organisatie staat en serieus wordt genomen. Je krijgt in deze rol als Integration Specialist veel verantwoordelijkheid, de kans om met vernieuwende technologie te werken en ?cht impact te hebben op bedrijfsprocessen.
- Continu leren en ontwikkelen, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk. Vanuit onze Academy bieden we bijvoorbeeld alle opleidings- en trainingsmogelijkheden die jij nodig hebt om bij ons te excelleren.
- En uiteraard kun je ook rekenen op een goed salaris dat past bij jouw kennis, opleiding en ervaring.

Sta jij open om deze uitdagende job als Data Integration Specialist bij deze opdrachtgever in de Retail te vervullen? Reageer dan direct en we nemen contact met je op!
Consultant Microsoft Data EngineerJO17133
Rol: Consultant Microsoft Data Engineer
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Zaltbommel
Start: Zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Salaris indicatie: marktconform

De organisatie
Het toffe van werken bij deze organisatie is dat je je in een omgeving bevindt die snel gaat. Razend snel. Ze bevinden zich in de wereld van IT, ze groeien door acquisities, ze bouwen startups, ze sponsoren gave projecten zoals het Solar Team en gaan volle bak mee in de innovaties van deze tijd. Het bedrijf combineert de voordelen van een grote organisatie met het hechte team gevoel van kleinere business units, waarin hard werken, teamspirit, sport en fun centraal staan. Juist door de grootte van de organisatie, de verschillende units met eigen focusgebieden én het grote netwerk, is er veel ruimte voor ontwikkeling.

Wat je doet?
Onze Microsoft Data Engineer (BI) consultants weten de invulling van de informatiebehoeftes van onze klanten naar een hoger level te brengen. Ze zien in het woud van spreadsheets en rapportages snel de behoefte en zorgen voor structuur en kwaliteit in de informatiebehoefte, met behulp van de tooling in de Microsoft BI (Cloud) stack. Hierin werk je met de nieuwste platformen zoals Microsoft Azure. Je bent verantwoordelijk voor de informatieanalyse, het technische en functionele ontwerp, de daadwerkelijke ontwikkeling van de ETL procedures en het datawarehouse en de gehele implementatie bij onze klanten. Naast jouw technische input heb je ook een belangrijke rol op functioneel niveau, hierbij werk je nauw samen met onze klanten, architecten en BI consultants. Tevens speel je een belangrijke rol in de ondersteuning van eindgebruikers. In deze functie heb je volop de mogelijkheid om je te ontwikkelen en uiteindelijk door te groeien naar een functie als Architect.

Wat vragen wij van jou?
Je hebt minimaal een succesvol afgeronde HBO-opleiding en minimaal 3 jaar werkervaring binnen Business Intelligence als Data-Engineer. Uiteraard heb je goede communicatieve vaardigheden en een hoog klant- en kwaliteitsbewustzijn. Je beschikt over expertise in datawarehousing, dimensioneel modelleren, ETL en business intelligence. Tevens ben je ervaren met methodieken zoals Kimball en/of Data Vault. Daarnaast heb je interesses in Cloud oplossingen zoals Azure SQL Datawarehouse, Azure Data Factory en Data Lake Analytics. Je bent ervaren met technologieën als SSIS en SSAS en bij voorkeur SSRS en Power BI. Door je achtergrond ben je in staat om over de grenzen van de strikte applicatie ontwikkeling heen te kijken en ook aangrenzende gebieden als business analyse en infrastructuur in je werkzaamheden te betrekken.

Wat bieden wij jou?
  • Een hecht team van professionele BI & Data Science specialisten.
  • Leuke dingen doen zoals: hackatons, ontspannende & sportieve events,
    LAN-party, gezellige teamuitjes.
  • Uitdagende en gave projecten.
  • Werken met de nieuwste tooling op het Microsoft platform.
  • Diepe en brede vakkennis van collega’s. We houden regelmatig kennissen
    inspiratiesessies om deze kennis met elkaar te delen.
  • Persoonlijke begeleiding en ontwikkeling. We hebben geen standaard
    opleidingsbudgetten. We kijken met iedere individuele collega samen
    wat het beste traject kan zijn en investeren daar graag in.
  • Een mooi salaris.
  • Auto van de zaak, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen.

Wat als ik deze baan graag wil?
Ben jij de Projectleider waar wij naar op zoek zijn? We nodigen je graag uit om te
solliciteren via de “Reageer button”. Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie.
Projectleider Business IntelligenceJO17131
Rol: Projectleider Business Intelligence
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Zaltbommel
Start: Zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Salaris indicatie: marktconform

De organisatie
Het toffe van werken bij deze organisatie is dat je je in een omgeving bevindt die snel gaat. Razend snel. Ze bevinden zich in de wereld van IT, ze groeien door acquisities, ze bouwen startups, ze sponsoren gave projecten zoals het Solar Team en gaan volle bak mee in de innovaties van deze tijd. Het bedrijf combineert de voordelen van een grote organisatie met het hechte team gevoel van kleinere business units, waarin hard werken, teamspirit, sport en fun centraal staan. Juist door de grootte van de organisatie, de verschillende units met eigen focusgebieden én het grote netwerk, is er veel ruimte voor ontwikkeling.

Wat je doet?
Als ervaren projectleider ben je de spil tussen onze klanten en het team van
consultants en draag je zorg voor succesvolle implementaties. Je bent vroeg in het
sales proces betrokken, zodat het project vanaf het begin goed wordt opgezet. Je
beheert de planning en het budget én stemt allerlei zaken met onze klanten af door
middel van goed stakeholder management. Een succesvol BI traject kenmerkt zich
namelijk door een goed partnership tussen ons team en de klant. BI projecten zijn
veelal uitdagend en aan verandering onderhevig, jouw expertise en doortastendheid
zijn daarom van groot belang.

Wat vragen wij van jou?
  • Je bent toe aan een volgende stap binnen BI. Daarom vragen wij minimaal 5 jaar
    werkervaring binnen BI trajecten. Daarnaast heb je aantoonbaar de rol vervuld van
    lead / meewerkend voorman of -vrouw binnen BI projecten. In een volgende stap
    zie je jezelf (nog) meer als projectleider van BI projecten acteren.
  • Informatica/Bedrijfskundige kennis op HBO of WO niveau of een andere relevante
    studierichting aansluitend op deze rol.
  • Overtuigingskracht om een klant bij de hand te nemen, coördinerende,
    communicatieve en organisatorische vaardigheden. Je bent gewend om in een agile
    werkomgeving te werken.

Wat bieden wij jou?
  • Een hecht team van professionele BI & Data Science specialisten.
  • Uitdagende en gave projecten.
  • Leuke fun activiteiten zoals: hackatons, ontspannende & sportieve events en
    gezellige teamuitjes.
  • Persoonlijke begeleiding en ontwikkeling. We hebben geen standaard
    opleidingsbudgetten. We kijken met iedere individuele collega samen wat het
    beste traject kan zijn en investeren daar graag in.
  • Een mooi salaris.
  • Auto van de zaak, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen.

Wat als ik deze baan graag wil?
Ben jij de Projectleider waar wij naar op zoek zijn? We nodigen je graag uit om te solliciteren via de “Reageer button”.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie.
Netwerk specialist - deta-vastJO17124
Rol: Netwerk specialist (Deta-vast)
Type inzet: Deta-vast / Werving & Selectie
Locatie: Amsterdam
Start: zo snel mogelijk
Uren per week: 36 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
Salaris indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers, een financiële dienstverlener, zoeken wij op basis van deta-vast inzet of middels werving & selectie een netwerk specialist.

De organisatie en afdeling:
Bij deze opdrachtgever kiest de juiste kandidaat voor het beste van twee werelden: Veelzijdigheid, een brede rol met veel verantwoordelijkheden en vrijheid maar dat alles wel binnen een state of the art Enterprise omgeving.
Het team is onderdeel van IT Operations en bestaat uit zeven personen.
Het team is verantwoordelijk voor het netwerk en voor de telefonie van de gehele organisatie (zo’n 2200 FTE). In deze rol, houdt de gezochte kandidaat zich bezig met Wifi, Load balancing Routing/switching (LAN/WAN),Proxy, IPAM/DNS/DHCP, Firewalls, Externe koppelingen en IPT oplossingen.
De functie
Als netwerk specialist bij onze opdrachtgever ben je verantwoordelijk voor de uitwerking, oplevering en het beheer van de netwerk infrastructuur.
De gezochte specialist kan een vertaalslag maken van de wensen van de business naar concrete oplossingen. Iemand die een bijdrage wil leveren aan het naar een hoger niveau brengen van de infrastructuur van de opdrachtgever.
De gezochte kandidaat heeft de ambitie om als expert gezien te worden op het gebied van netwerken. Hij / zij beheert het netwerk in de volle breedte en adviseert op het gebied van upgrades, beveiliging en uitbreiding. Bij netwerkproblemen neemt de netwerk specialist het voortouw en zorgt dat de problemen snel en adequaat worden opgelost. Contact vindt plaats met eindgebruikers, IT-collega’s en leveranciers.
Kennis en ervaring:
een afgeronde ICT opleiding op minimaal MBO 4 niveau, beschikkend over een HBO werk- en denkniveau.
Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als netwerkbeheerder waarbij specifieke kennis is opgedaan van Cisco routing/switching en firewalls.


Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie toegespitst op deze rol. Tot slot zien wij ook graag een indicatie van het gewenste salaris tegemoet.


Business ConsultantJO17116
Rol: Business Consultant
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Amsterdam
Start: Zo snel mogelijk
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
Salaris indicatie: marktconform

Ben jij de business consultant met ervaring en passie voor de verbetering en digitalisering van onze steden? Zijn data science, Artificial Intelligence en Big data voor jou geen geheim? Sta je graag tussen ons data science en salesteam in? En wil je werken aan het laten groeien van de startup in Amsterdam? Dan zoeken wij jou!

De Organisatie
Je rol is binnen de startup van een toonaangevende organisatie die werkt aan het verbeteren van stedelijke uitdagingen door middel van het maken en implementeren van data gedreven oplossingen. Oftewel, het zijn data scientists en engineers die de stad een beetje mooier, duurzamer, veiliger en beter bereikbaar willen maken. De klanten zitten in de stad; mobiliteit, energie en het publieke domein. Ze werken continu gepassioneerd aan diverse projecten. We houden van data, zijn creatief in onze oplossingen, zijn nieuwsgierig en proberen elke dag het beste uit onszelf te halen. De startup bestaat nog net geen jaar en is afgelopen maanden gegroeid naar een goed team. Hier is nog een belangrijke openstaande rol van Business Consultant. Degene die weet wat de klanten vragen, bezig is met innovatie het kan vertalen naar proposities en oplossingen en de verbinder is tussen klant, sales en data science team. Heb je ervaring en een netwerk in deze markt, ben je creatief en ondernemend en is data gedreven innovatie je passie? Graag nodigen we je uit voor een kop koffie!


Wat je gaat doen
  • Je bent samen met de accountmanager actief bij klanten om hen te inspireren over urban science en hun uitdagingen te vertalen naar data gedreven oplossingen. Hiervoor organiseer je inspiratiesessies, innovatiesprints en workshops;
  • Je spot innovaties en ontwikkelingen in de markt en vertaalt dit naar proposities en oplossingen;
  • Je brainstormt regelmatig met sales en het data science team over de innovaties die zij zien en de toepassing hiervan;
  • Je bouwt mee aan ons ecosysteem met partners zoals universiteiten, tech partners, domein experts en collega units;
  • Je bent vaak betrokken in de pre-sales fase, maar helpt klanten ook in hun doorontwikkeling;
  • Je bent verantwoordelijk voor de verdere groei van de proposities in onze markten;

Jouw kwaliteiten
  • Wij, onze klanten en partners zitten vol met ideeën en hebben hulp nodig bij innovatie, maar jij maakt ideeën concreet naar oplossingen en aanpakken;
  • Je bent ondernemend, creatief en initiatiefrijk een kei in het meekrijgen van mensen met jouw ideeën.
  • Je vindt het leuk om tussen sales en het data science team in te staan en bent een verbinder;
  • Je hebt ervaring en een actief netwerk in minimaal één van onze focus marketen, mobiliteit, energie of het publieke domein
  • Jouw passie is digitalisering en het verbeteren van de stedelijke gebieden. De passie straal je uit naar klanten, partners en collega’s;
  • Je krijgt makkelijk aansluiting met mensen op verschillende organisatieniveaus ’s en hebt hier ervaring mee;
  • Het is een internationaal tech bedrijf. Je hebt dus goede Nederlandse en Engelse communicatieve vaardigheden.


Waarom deze job
Het toffe van werken bij deze organisatie is dat je je in een omgeving bevindt die snel gaat. Razend snel. Ze bevinden zich in de wereld van IT, ze groeien door acquisities, ze bouwen startups, ze sponsoren gave projecten zoals het Solar Team en gaan volle bak mee in de innovaties van deze tijd. Het bedrijf combineert de voordelen van een grote organisatie met het hechte team gevoel van kleinere business units, waarin hard werken, teamspirit, sport en fun centraal staan. Juist door de grootte van de organisatie, de verschillende units met eigen focusgebieden én het grote netwerk, is er veel ruimte voor ontwikkeling.

Wat bieden wij jou?
  • Een uitdaging om mee te bouwen aan de groei van de startup;
  • Een mogelijkheid om bij te dragen aan het verbeteren van onze stedelijke gebieden;
  • Ruimte en allerlei mogelijkheden om je persoonlijk ambities te verwezenlijken;
  • Een top werklocatie in Amsterdam;
  • Leuke, gepassioneerde collega’s waarbij je je meteen onderdeel voelt van het team;
  • Veel ruimte voor je ideeën, plannen en uiteraard je persoonlijke balans;
  • Goede arbeidsvoorwaarden met een mooi salaris, auto, 25 vakantiedagen en een premievrij pensioen.

Wat als ik deze baan graag wil?
Ben jij de Business Consultant waar wij naar op zoek zijn? We nodigen je graag uit om te solliciteren.
Solliciteren kan via de ‘Reageer’ button.Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie.
Tactisch Inkoper ICT (vast dienstverband)JO17114
Rol: Tactisch Inkoper ICT
Type inzet: Vast diensteverband / Werving & Selectie
Locatie: Regio Utrecht
Start: zo snel mogelijk
Uren per week: 38 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm.
Salaris indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers, zoeken wij (voor een vast dienst verband) een tactisch Inkoper ICT.

Voor een dynamische en groeiende organisatie actief in heel Nederland zoeken wij de juiste kandidaat. Om de business van deze interessante organisatie optimaal te ondersteunen, zoeken wij een pragmatische en stevige persoonlijkheid, die verantwoordelijk is voor de inkoop van ICT. Iemand die kritisch is en stakeholders kan managen.

De functie
Binnen de organisatie is de gezochte kandidaat voor alle bedrijfsonderdelen het aanspreekpunt voor het inkopen van ICT. Dit is een breed aandachtsgebied. Het contracteren van standaard software en hardware behoort tot dit domein, afgewisseld met complexe inkopen voor innovaties en bedrijfsspecifieke maatwerkoplossingen.
Hij of zij werkt samen met direct betrokken andere disciplines, zoals afdeling ICT, juridische zaken, corporate security en indien relevant met mensen binnen andere divisies van de moedermaatschappij.
De gezochte inkoper weet daarin goed de belangen van alle stakeholders zorgvuldig te bewaken en mensen met elkaar in verbinding te brengen om tot het gewenste resultaat te komen. Hij /zij is verantwoordelijk voor het gehele proces van interne intake tot en met de opdrachtverstrekking aan de leverancier. Afstemming over ICT onderwerpen, zowel binnen de eigen organsatie als met leveranciers, is een dagelijks onderdeel van deze rol. De gezochte kandidaat vindt het leuk om met technische mensen te overleggen en hij/zij weet de ICT wens te vertalen in een passend contract.
Momenteel spelen er een aantal ontwikkeling binnen de organisatie die een verdere groei als resultaat zullen hebben. Deze groei zal de dynamiek van de Inkoper ICT nog uitdagender maken. Het professionaliseren van de ICT inkoop is hierin randvoorwaardelijk. De bijdrage van de gezochte kandidaat is hierin bepalend.

Kennis en ervaring
Om deze functie succesvol in te vullen beschikt de ideale kandidaat over de navolgende kennis en ervaring:
-afgeronde HBO-opleiding (juridisch, ICT, Nevi).
-Werkervaring als Inkoper ICT is een pré.
De kandidaat herkent zich in de volgende kenmerken en competenties:
-Enthousiast en gedreven persoonlijkheid
-aanwezige wil om kennis te vergroten en verder te willen specialiseren binnen het inkoop en ICT vakgebied in een dynamische en commerciële organisatie. 
-pragmatisch, communicatief vaardig, taalkundig, nauwkeurig, proactief, toegankelijk en makkelijk in de omgang.
-Beheerst de Engelse taal goed om ook contracten in het Engels te kunnen sluiten.
-Stevige persoonlijkheid, met veel eigen initiatief en de durf om met een kritische blik naar zaken te kijken.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor deze rol.



Jr. ConsultantJO17101
Rol: (Jr.) Consultant
Type inzet: Werving & Selectie
Locatie: Regio Utrecht
Start: zsm
Uren per week: 40
Duur van de inzet: Vast dienst verband
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: Salarisindicatie €2.200,-- tot €3.000,- (afhankelijk van leeftijd en ervaring)

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een [junior] consultant, een brugfunctie tussen beleidsmakers en onderzoekers enerzijds en (ICT) specialisten anderzijds.

Onze opdrachtgever is een innovatieve dienstverlener die zich bezighoudt met het bieden van oplossingen aan een interessante klantenkring op het gebied van privacy gevoelige data.
Concreet levert de zij (ICT gerelateerde) oplossingen door middel van het ontsluiten en uitwisselen van data.

De data wordt middels encryptie en decryptie aangeleverd aan met name de diverse ministeries, de gezondheidszorg, het onderwijs, justitie en andere publieke sectoren.

Een vooruitstrevende en dynamische organisatie die onafhankelijk databewerking en data onderzoek doet.

Hoe ziet de rol eruit?
Je zult met name actief zijn op het gebied van sales, advies, analyse, relatiebeheer en projectmanagement. Meer concreet kun je denken aan de navolgende activiteiten:
? Intake van aanvragen van potentiële klanten en vertalen naar concrete oplossingen;
? Overleg met opdrachtgever over de aanpak van een complex privacy vraagstuk;
? Analyse van privacy maatregelen (PIA) in relatie tot wetgeving;
? Ondersteunen van een collega bij / of het zelfstandig opstellen van een offerte, bewerkersovereenkomst of contract;
? Opstellen van een functioneel ontwerp van de inzet van één van onze software oplossingen, in overleg met de software engineer;
? Uitvoeren van test- en analysewerkzaamheden;
? Onderhouden van klantcontacten;
? Ondersteunen van senior adviseurs;

Ideale kandidaat voor deze rol:
  • Herkent zich in de volgende kenmerken en eigenschappen:
  • In een klein team tot je recht komt;
  • Communicatief vaardig bent;
  • Een HBO+ opleiding hebt afgerond;
  • Affiniteit hebt met privacy recht en/of IT
  • Je niet voor verantwoordelijkheden wegloopt
  • Initiatief durft te nemen
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit hebt en flexibel bent
  • Creatieve en innovatieve input durft te geven voor doorontwikkeling van onze diensten
  • En je niet bang bent om je humor onder stoelen of banken te steken!


Wat biedt de opdrachtgever?
? Leuke collega’s;
? Fulltime functie;
? Maatschappelijk relevante werkzaamheden;
? Ruimte voor eigen ontwikkeling en studiemogelijkheden;
? Uitdagende opdrachten;
? Reiskostenvergoeding; Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
BI ConsultantJO17025
Rol: BI Consultant
Type inzet: Vast Dienstverband
Locatie: Regio Den Bosch
Start: In overleg
Uren per week: 40 uren p.w.
Wat je doet?
Onze Microsoft BI consultants weten de invulling van de informatiebehoeftes van onze klanten naar een hoger level te brengen. Ze zien in het woud van spreadsheets en rapportages snel de behoefte en zorgen voor structuur en kwaliteit in de informatiebehoefte, met behulp van de tooling in de Microsoft BI (Cloud) stack. Hierin werk je met de nieuwste platformen zoals Microsoft Azure. Je bent verantwoordelijk voor de informatieanalyse, het technische en functionele ontwerp, de daadwerkelijke ontwikkeling van de ETL procedures en het datawarehouse en de gehele implementatie bij onze klanten. Naast jouw technische input heb je ook een belangrijke rol op functioneel niveau, hierbij werk je nauw samen met onze klanten, architecten en BI consultants. Tevens speel je een belangrijke rol in de ondersteuning van eindgebruikers. In deze functie heb je volop de mogelijkheid om je te ontwikkelen en uiteindelijk door te groeien naar een functie als Architect.
Wat vragen wij van jou?
Je hebt minimaal een succesvol afgeronde HBO-opleiding en minimaal 3 jaar werkervaring binnen Business Intelligence als Data-Engineer. Uiteraard heb je goede communicatieve vaardigheden en een hoog klant- en kwaliteitsbewustzijn. Je beschikt over expertise in datawarehousing, dimensioneel modelleren, ETL en business intelligence. Tevens ben je ervaren met methodieken zoals Kimball en/of Data Vault. Daarnaast heb je interesses in Cloud oplossingen zoals Azure SQL Datawarehouse, Azure Data Factory en Data Lake Analytics. Je bent ervaren met technologieën als SSIS en SSAS en bij voorkeur SSRS en Power BI. Door je achtergrond ben je in staat om over de grenzen van de strikte applicatie ontwikkeling heen te kijken en ook aangrenzende gebieden als business analyse en infrastructuur in je werkzaamheden te betrekken.
Wat bieden wij jou?
  • Een hecht team van professionele BI & Data Science specialisten.
  • Leuke dingen doen zoals: hackatons, ontspannende & sportieve events, LAN-party, gezellige teamuitjes.
  • Uitdagende en gave projecten .
  • Werken met de nieuwste tooling op het Microsoft platform.
  • Diepe en brede vakkennis van collega’s. We houden regelmatig kennis- en inspiratiesessies om deze kennis met elkaar te delen.
  • Persoonlijke begeleiding en ontwikkeling. We hebben geen standaard opleidingsbudgetten. We kijken met iedere individuele collega samen wat het beste traject kan zijn en investeren daar graag in.
  • Een mooi salaris.
  • Auto van de zaak, smartphone en laptop.
  • 25 vakantiedagen.