Alle

Testmanager1709-021
Rol: Test Manager ESB implementatie
Type inzet: Detachering
Locatie: Rotterdam
Start: zsm
Uren per week: 36 uren p.w.
Duur van de inzet: 6 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform
Opmerking: Helaas mogen wij voor deze rol geen ZZP’er aanbieden.

Voor een van onze opdrachtgevers in Rotterdam zoeken wij (met spoed) een ervaren Test Manager.

Test Manager voor ESB implementatie.
Het project:

Huidige situatie (IST):
Binnen de opdrachtgever zijn er 19 systemen waarin financiële feiten worden vastgelegd. De systemen moeten deze feiten geheel of gedeeltelijk leveren aan het centrale financiële systeem.
Deze feiten worden nu, via point to point interfaces, aan het centrale financiële systeem geleverd.

Gewenste situatie (SOLL):
De huidige interfaces moeten allemaal via de Enterprise Service Bus worden geïmplementeerd.
De rol:
Als test manager ben je verantwoordelijk voor:
-De test en acceptatie omgeving als het gaat om de testen.
-Het managen van het test team en alle test processen.
-De samenwerking met de functioneel verantwoordelijken van de 19 systemen die gekoppeld moeten worden, als het gaat om testen.
-Tegenspeler zijn van de project manager.
-Het advies van het test team verdedigen binnen de stuurgroep.
-Het schrijven van het master testplan.
-Het ondersteunen van de test analisten.

Gezochte profiel:
Voor een test manager verwachten wij iemand met de volgende kennis en ervaring:
-Met het organiseren en uitwerken van een Product Risico Analyse.
-Ten minste 4 jaar ervaring in het test domein.
-Ten minste 2 jaar ervaring als test manager voor integrale oplossingen binnen grote organisaties.
-Begrijpen hoe je services test.
-Het is een pre als je weet hoe je service testen automatiseert met SoapUI.
-Je vindt het niet erg vinden om een deel van het testwerk zelf uit te voeren.


Overige kennis en ervaring voor deze rol (knock-out criteria):
-Afgeronde HBO Bedrijfskundige Informatica (of universitair)
-Afgeronde trainingen:
oTestframe;
oRisk Based Testing
oATS Test Specificatie
oTMAP introduction
oTraining op het gebied van test coördinatie
-Minimaal 6 jaar ervaring in rol van testmanager
-Minimaal 2 jaar ervaring opgedaan in financiële dienstverlening
-Minimaal 4 jaar ervaring opgedaan binnen automotive
-Beschikt over kennis op het gebied van Test process Scorecard
-Beschikt over basis kennis Unix
-Beschikt over kennis en ervaring op het gebied van Scrum / Agile/RUP/SDM en DSDM
-Beschikt over kennis van MySQL
-Beschikt over kennis van XML + XML SPY
-Beschikt over kennis van Oracle
-Ervaring opgedaan met Exploratory testing
-Beschikt over kennis van Citrix


Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Techn. appl. beheerder1709-020
Rol: Technisch Applicatie Beheerder
Type inzet: Detachering
Locatie: Omgeving Utrecht
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 3 mnd +
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij opzoek naar een Technisch Applicatie Beheerder
De werkzaamheden bestaan uit het dagelijks controleren van mutaties. Waar de helpdesk er niet uitkomt zullen incidenten opgelost dienen te worden.
Wat wordt er verwacht
- Technisch Application Managmenet
- Sharepoint Application Management
- BizTak Management
- Mircosoft SQL server managment
- Incident handeling

Qua bizTalk zoeken ze geen expert, maar wel is belangrijk dat verwerkingen gecontroleerd kunnen worden en herstellen waneeer noddzakelijk. Er zijn collega's om te helpen, maar de kandidaat moet dus niet onbekend zijn met BizTAlk.
Applicatie beheerder1709-019
Rol: ERP Applicatie beheerder (Infor LN)
Type inzet: Detachering
Locatie: Omgeving Utrecht
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 3 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Utrecht zoeken wij (met spoed) een Applicatiebeheerder voor het dagelijks beheer van het Infor LN ERP platform

De opdrachtgever zoekt een ervaren Applicatiebeheerder die in staat is projecten zelfstandig tot een goed einde te brengen. De gezochte professional heeft daarnaast ervaring met het ontwikkelen en implementeren van mobiele apps, die de bedrijfsvoering van de opdrachtgever ondersteunen.

Gezochte kandidaat:
Jij hebt een flexibele , proactieve houding en bent communicatief vaardig. Je bent iemand die meedenkt met collega’s en de business. Je hebt een helicopterview en kijkt verder dan je eigen takenpakket. Vindt het leuk om partijen aan te sturen en te verbinden, waarvoor je je klantgerichte, open houding inzet. Je werkt gestructureerd, procesmatig, beschikt over analytisch denkvermogen en hebt oog voor kwaliteit. Bent daarnaast ook nog in staat om projectmatig te werken.

Benodigde specifieke kennis en ervaring voor deze rol:
Kennis van en ervaring met het applicatief beheren van een ERP systeem, gebaseerd op Oracle/ Microsoft SQL. Als pré zou hierbij gelden als de ervaring opgedaan was in Infor LN (of BaaN) in cominatie met MS Sql.
Een afgeronde HBO opleiding ziet de opdrachtgever verder als must-have.

Doel van de rol
Als Applicatiebeheerder zorg je dat jouw applicaties het bedrijfsproces optimaal ondersteunen. Je inventariseert en vertaalt de behoeften van de business naar functionele specificaties en voert de regie over het ontwerpen, bouwen en testen. Je zorgt voor het implementeren van wijzigingen inclusief het aanpassen van documentatie en het overdragen van kennis aan de gebruikersorganisatie.

Daarnaast behandel je vragen, klachten en verbetervoorstellen van gebruikers.
Je bent een expert binnen jouw domein met diepgaande kennis van de applicaties en de daarbij behorende bedrijfsprocessen. Je kunt denken in (keten)processen rond operatie, (financiële) administratie en logistiek en bent in staat deze te vertalen naar praktische toepassingen.

Verantwoordelijkheden:
-Ervaring met ERP is een pre, bij voorkeur met Infor LN of BaaN
-Verantwoordelijk voor de incidentafhandeling voor de applicaties die zijn toegewezen.
-Ervaring met het specificeren en prioriteren van wijzigingsverzoeken en afstemmen ervan met een brede groep stakeholders en (kern) gebruikers.
-Testtrajecten begeleiden; uittesten van nieuwe releases van applicaties, het opstellen van kaders voor de toepassing en het geven van ondersteuning en advisering van de gebruikers.
-Vertalen van business requirements naar User stories.
-Werkervaring met een ITSM-systeem of incident beheer systeem in een beheer organisatie is een vereiste.
-Aansturen van leveranciers die o.a. verantwoordelijk zijn voor het applicatie- en technisch beheer en het organiseren van change en release management.
-Kennis en ervaring MS SQL Server is een must.
-Kennis van Agile-Scrum is een grote pre

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Applicatie beheerder1709-018
Rol: Applicatie beheerder Mendix platform
Type inzet: Detachering
Locatie: Omgeving Utrecht
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 3 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Utrecht zoeken wij (met spoed) een Applicatiebeheerder voor het dagelijks beheer van het Mendix platform

De opdrachtgever zoekt een ervaren Applicatiebeheerder die in staat is projecten zelfstandig tot een goed einde te brengen. De gezochte professional heeft daarnaast ervaring met het ontwikkelen en implementeren van mobiele apps, die de bedrijfsvoering van de opdrachtgever ondersteunen.

Gezochte kandidaat:
Jij hebt een flexibele , proactieve houding en bent communicatief vaardig. Je bent iemand die meedenkt met collega’s en de business. Je hebt een helicopterview en kijkt verder dan je eigen takenpakket. Vindt het leuk om partijen aan te sturen en te verbinden, waarvoor je je klantgerichte, open houding inzet. Je werkt gestructureerd, procesmatig, beschikt over analytisch denkvermogen en hebt oog voor kwaliteit. Bent daarnaast ook nog in staat om projectmatig te werken.

Benodigde specifieke kennis en ervaring voor deze rol:
Kennis van en ervaring met Workflow, bij voorkeur Mendix en MS SQL Server gelden als pré in dit verband. Je hebt inhoudelijke en technische kennis van EDI en EDI Interfacing. Een afgeronde HBO opleiding ziet de opdrachtgever verder als must-have.


Doel van de rol
Als Applicatiebeheerder zorg je dat jouw applicaties het bedrijfsproces optimaal ondersteunen. Je inventariseert en vertaalt de behoeften van de business naar functionele specificaties en voert de regie over het ontwerpen, bouwen en testen. Je zorgt voor het implementeren van wijzigingen inclusief het aanpassen van documentatie en het overdragen van kennis aan de gebruikersorganisatie.

Daarnaast behandel je vragen, klachten en verbetervoorstellen van gebruikers.
Je bent een expert binnen jouw domein met diepgaande kennis van de applicaties en de daarbij behorende bedrijfsprocessen. Je kunt denken in (keten)processen rond operatie, (financiële) administratie en logistiek en bent in staat deze te vertalen naar praktische toepassingen.

Verantwoordelijkheden:
-Verantwoordelijk voor de incidentafhandeling voor de applicaties die zijn toegewezen.
-Ervaring met het specificeren en prioriteren van wijzigingsverzoeken en afstemmen ervan met een brede groep stakeholders en (kern) gebruikers.
-Testtrajecten begeleiden; uittesten van nieuwe releases van applicaties, het opstellen van kaders voor de toepassing en het geven van ondersteuning en advisering van de gebruikers.
-Vertalen van business requirements naar User stories.
-Werkervaring met een ITSM-systeem of incident beheer systeem in een beheer organisatie is een vereiste.
-Aansturen van leveranciers die o.a. verantwoordelijk zijn voor het applicatie- en technisch beheer en het organiseren van change en release management.
-Kennis en ervaring MS SQL Server is een must.
-Kennis van Agile-Scrum ontwikkeltechniek en het Mendix platform is een grote pre
-Inhoudelijke kennis van EDI en EDI interfacing.
-Ervaring met ERP is een pre.

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Implementatie manager / Change manager1709-017
Rol: ITIL implementatie / change manager
Type inzet: Detachering
Locatie: Omgeving Rotterdam
Start: zsm
Uren per week: 32 uren p.w.
Duur van de inzet: 6 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: 15/9 – 09.00 uur
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Rotterdam zoeken wij (met spoed) een ervaren ITIL implementatiemanager.

Opdrachtgever heeft het afgelopen jaar fors geïnvesteerd in ITIL-processen (Change, Incident en Problem). Deze processen zijn beschreven en goedgekeurd en de belangrijkste structuren zijn neergezet. Nu moet alleen nog iedereen gaan werken op deze manier. Opdrachtgever zoekt een implementatie/verander manager met uitgebreide kennis en ervaring met het implementeren van processen in een beheer organisatie.

Verantwoordelijkheid: Het implementeren van het Change-, Incident-, en Problem proces.

TAKEN:
- Het doorvoeren van de processen door de gehele organisatie (adoptie/borging/etc)
- Het structureel beleggen van de rollen die bij deze processen horen incl. creëren van draagvlak hiervoor
- Het borgen van de processen in de organisatie in de breedste zin;
Wij zoeken naar een gedreven persoon met de volgende kwalificaties:
- Afgeronde HBO opleiding
- Ruime ervaring met service-, proces-, kwaliteits-, verander-, en project management
- Je hebt vergelijkbare opdrachten uitgevoerd in de afgelopen 5 jaar
- Je bent ITIL gecertificeerd en beschikt over uitgebreide kennis en ervaring met ITIL processen
- Je hebt ervaring met het in gang zetten van cultuurverandering
- Je communiceert op verschillende niveaus
- Sterke affiniteit met ICT
- Resultaat gedreven, beschikt over een uitstekend empathisch vermogen, je bent integer, betrouwbaar en een doorzetter.

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Test specialist / Coach1709-016
Rol: Testspecialist (met coachende vaardigheden)
Type inzet: Detachering
Locatie: Rotterdam
Start: zsm
Uren per week: 36 uren p.w.
Duur van de inzet: 3 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: 23/9 – 17.00 uur
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Rotterdam, zoeken wij een ervaren testspecialist met coachende vaardigheden.

De functie
De testexpert brengt de werkelijke testkennis in in het project en begeleidt, faciliteert en helpt de key-users en beheerders (de testers) vanuit een ruime ervaring met TMap.
De kandidaat denkt mee in de testaanpak, handelt conform afspraken en geeft tijdig aan als er afwijkingen in zicht komen. Ondersteunt in het komen tot de juiste testgevallen, voert bevindingenbeheer en neemt eventueel de administratieve taak hiervan over om de testers te ontlasten.

Vereisten:
-Afgeronde HBO opleiding
-Minimaal 3 jaar ervaring in de rol van Test analist opgedaan in de navolgende disciplines:
oFAT
oIntegratie testen
oKeten testen
oExploratory testen
oOpstellen van testgevallen
-TMAP gecertificeerd
-ITIL gecertificeerd
-Ervaring opgedaan in eerdere coachende en adviserende rollen
-Ervaring opgedaan in uitvoer van werkzaamheden in een project
-Kennis van en ervaring met
oHTML
oXML
oSQL
oWorkforce
oOracle
oDatawarehouse
oInterfacebus

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Informatie analist1709-015
Rol: Informatie Analist
Type inzet: Detachering
Locatie: Regio Utrecht
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 12 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Utrecht, zoeken wij een ervaren Informatie Analist.

Onze opdrachtgever voert een digitaliseringsstrategie waarbij het leveren van informatieproducten aan de markt centraal staat. Het snel kunnen ontwikkelen van nieuwe (en waar nodig maatwerk-) producten is daarbij randvoorwaardelijk. Daarom is het nodig om veranderingen door te voeren in het ICT-landschap. Deze veranderingen worden onder architectuur doorgevoerd.

Voor de nabije toekomst voorzien we in een omnichannel benadering. Zo is het mogelijk om iedere gewenste functionaliteit in 1 of meerdere kanalen aan te bieden. De processen zijn in staat om te kunnen wisselen naar een ander kanaal op het moment dat dit nodig is. De gebruiker heeft een éénduidige ervaring over de verschillende kanalen heen. Het technologisch platform voorziet hierin.

De Informatie Analist zal binnen dit programma op tijdelijke basis informatieonderzoeken doen waarbij de informatiebehoeften of systeemvereisten worden geformuleerd, rekening houdend met de organisatorische, economische en juridische consequenties.

Rol en verantwoordelijkehden:
-Stelt op basis van het programma van eisen een functioneel ontwerp op.
-Doet voorstellen over het oplossen van functionele problemen.
-Inventariseert systeemwensen en -eisen bij de gebruikers, zowel bij systeemwijzigingen als nieuw te ontwikkelen systemen.
-Ontwerpt services voor het ontsluiten van gegevens van het Handelsregister.
-Bepaalt strategieën voor conversies en migraties van bedrijfsprocessen.
-Analyseert de benodigde en aanwezige informatievoorziening en vertaalt deze naar systeemspecificaties.
-Ontwerpt functionele specificaties en ontwerpstandaards en begeleidt ontwikkelaars bij hun werkzaamheden; toetst deze op volledigheid e.d.
-Begeleidt de implementatie van het systeem bij de gebruikers.
-Werkt nauw samen met enterprise architecten, business analisten, informatiemanagers, business owner, programmamanager, business product managers, IT-analisten en IT-architecten
-Doet voorstellen ter verbetering en draagt ICT-oplossingen aan voor business-vraagstukken.

Wat vragen wij?
-Een afgeronde WO opleiding in de richting Informatica
-IREB-CPRE gecertificeerd
-minimaal 5 jaar ervaring als Informatie Analist
-Kennis en ervaring met Agile en Devops
-Kennis en ervaring met UML, BPMN, Archimate
-Kennis en ervaring met omnichannel trajecten

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Proces manager1709-014
Rol: Procesmanager
Type inzet: Detachering
Locatie: Arnhem
Start: zsm.
Duur van de inzet: zeker tot 1-1-2018 met optie
tarief indicatie: Marktconform
Profiel:
onze klant is op zoek naar een Procesmanager met kennis van en ervaring met implementatie van ITIL v3/2011 processen.
Kandidaat moet tevens een pragmatische procesmanager zijn die processen zoals Incident-, Problem-, Change-, Service request fulfillment en Asset & Configmanagement kan managen.
De implementatie ervaring moet zowel gericht zijn op draagvlak creëren met proces betrokkenen om om te kunnen gaan met politieke situaties zowel binnen ICT als met onze klanten
en het omgaan met een relatief onvolwassen proces organisatie. Dus communicatief vaardig, sensitief, maar wel heel resultaat gericht.
Ervaring binnen een overheidsinstantie is een grote pre.
Functioneel beheerder1709-013
Rol: Functioneel beheerder
Type inzet: Detachering
Locatie: Regio Rotterdam
Start: zsm.
Uren per week: 36 uren p.w.
Duur van de inzet: 1 mnd indicatief met optie
Uiterste reactie datum: 15/9 12.00 uur
tarief indicatie: Marktconform
Voor het inrichten van het functioneel beheer voor een bedrijfsspecifieke applicatie (ERP) is onze opdrachtgever op zoek naar een ervaren functioneel beheerder die (o.a.) de navolgende zaken als taken en verantwoordelijkheid zal krijgen:
  • Het functioneel beheer gaat inrichten.
  • De documentatie maakt en op orde brengt.
  • Advies geeft over de inrichting.
  • Rapporten maakt
  • Testplannen maakt, testen uitvoert en (laat) uitvoeren.
  • Zorgt dat aan de randvoorwaarden wordt voldaan om dit systeem in beheer te laten nemen.
    Het functioneel beheer overdraagt aan het bestaande functioneel beheer team.


Kennis en ervaring:
-Minimaal 5 jaar ervaring in vergelijkbare rol
-Ervaring met werken onder archtectuur
-Ervaring in Agile / Scrum
-Ervaring met ITIL
-In bezit van BiSL certificering
-Bekend met CVS
Voor deze aanvraag geldt helaas dat er geen ZZP’ers aangeboden mogen worden.Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Business consultant / Technisch consultant1709-012
Rol: Technical Business Consultant
Type inzet: Deta-vast / Werving & selectie
Locatie: Regio Rotterdam
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 3 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform
Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Rotterdam zoeken wij een ervaren, pragmatische en ambitieuze Technical business Consultant voor een vast dienst verband bij deze interessante en succesvolle groeiende organisatie.
Onze opdrachtgever zoekt een ervaren Technical Business Consultant die zijn sporen verdiend heeft in de IT en graag opereert op het gebied van technologie, strategie en management.Als Technical Business Consultant inventariseer je de klantwensen en vertaalt deze naar de juiste technologische oplossingen. Binnen integrale projecten ontwikkel je de vereiste functionaliteit, stel je de technische ontwerpen op en ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en implementatie bij de klant. Je bent in staat klantsituaties goed in kaart te brengen en je kunt de perfecte vertaalslag maken van de klantwens naar de techniek. Je kijkt verder dan de klantvraag, maar biedt door middel van een gedegen analyse en financiële onderbouwing de best passende technologische oplossing voor de klant.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de keuze van de platformen welke ingezet worden. Je voert de regie vanuit technisch perspectief en je coacht de aan jou toegewezen leden van het projectteam waarmee je de opdracht uitvoert. Je draagt daarin actief bij aan de kennisontwikkeling van jezelf en jouw collega’s, je bent een inspirator richting de collega’s.

De combinatie van mens, techniek en (data-)intelligentie maakt het mogelijk om voortdurend de dienstverlening van de opdrachtgever anders te organiseren, voortdurend nieuwe en betere oplossingen te creëren en aan te bieden aan individu, organisatie en maatschappij. Vanuit jouw rol ontwikkel en implementeer je nieuwe technologische concepten binnen de organisatie ten behoeve van nieuwe dienstverlening of als aanvulling op de bestaande dienstverlening.

Functie eisen
Je hebt een technische achtergrond en vanuit jouw ervaring en expertise ben je in staat om op technisch en strategisch niveau de klant van adviezen te voorzien.
  • Een afgeronde HBO/ WO opleiding op het gebied van ICT.
  • 5 tot 10 jaar werkervaring in de ICT, waarvan de laatste jaren als Technisch Consultant.
  • Een gedegen technische achtergrond
    Competenties:
  • Klantgericht
  • Communicatief vaardig
  • Analytisch en een conceptueel denker
  • Een verbindende factor binnen je team
  • Resultaatgericht
  • Lef
    Visie / integraal denken
    Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we de beschikbaarheid datum en het gewenste salaris en/of uurtarief (ivm deta-vast constructie) daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Ontwikkelaar1709-011
Rol: Java developer
Type inzet: Detachering
Locatie: Amsterdam
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 3 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam, zoeken wij een ervaren Java Developer voor een interessante opdracht bij deze internationale organisatie. Vanwege het internationale karakter van de opdrachtgever is het profiel in het Engels opgesteld.

At this customer you can be the search engine expert for creating and extending web services used by the organisation for geocoding and searching addresses and points of interests. Given the broadness of the free text search domain, you will be encouraged to investigate and implement algorithms improving performance and results accuracy. As every member of the customer’s development team you will influence design decisions, architecture and choice of tooling used by the team. Working with a wide diversity of technologies including Cloud Computing (AWS), Java, Apache Lucene, Git, Maven, shell scripts, etc., will offer you the opportunity to continuously broaden your skillset and keep on learning new skills.

Activities and tasks
* Create the server-side systems that handle logic for multiple web services used by millions of users
* Create, extend and handle the tool chain for map data pre-processing
* Design architecture ideas that may improve the present product
* Write efficient and maintainable code, whilst meeting the agreed requirements

Experience required
* You’re a wizard with Java
* You have experience with Agile
* Knowledge of Linux, CI (Jenkins), AWS, Maven or Git is a plus

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we de beschikbaarheid datum en het gewenste uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Business architect1709-010
Rol: Project Architect
Type inzet: Detachering
Locatie: Regio Utrecht
Start: 1 november.
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 12 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze klanten zoeken wij een ervaren Project Architect.

De opdrachtgever voert een digitaliseringsstrategie waarbij het leveren van informatieproducten aan de markt centraal staat. Het snel kunnen ontwikkelen van nieuwe (en waar nodig maatwerk-)producten is daarbij randvoorwaardelijk. Daarom is het nodig om veranderingen door te voeren in het ICT-landschap. Deze veranderingen worden onder architectuur doorgevoerd. Voor de nabije toekomst voorziet men in een omnichannel benadering. Zo is het mogelijk om iedere gewenste functionaliteit in 1 of meerdere kanalen aan te bieden. De processen zijn in staat om te kunnen wisselen naar een ander kanaal op het moment dat dit nodig is. De gebruiker heeft een éénduidige ervaring over de verschillende kanalen heen. Het technologisch platform voorziet hierin. De kandidaat zal binnen dit programma op tijdelijke basis als project architect werkzaam zijn.

Rol
Je geeft vorm aan een slimme en samenhangende business-, data- en applicatiearchitectuur voor de klantomgeving. Je werkt nauw samen met projectmanagers, analisten, ontwikkelaars en collega-architecten. Je haalt actief informatie op, stemt deze met verschillende stakeholders af en weet deze om te zetten in een gedragen oplossing. Je kunt makkelijk schakelen tussen meerdere thema's en weet doelgericht en vasthoudend naar resultaten toe te werken. Je weet concepten en standaarden te documenteren en te presenteren. Je hebt ervaring met en visie op management van business processen (BPM), werkprocessen (WFM), data en business logica (BRM). De kandidaat zorgt voor goede en toegankelijke documentering van de werkzaamheden en voor borging van de kennis bij de betrokken medewerkers. Tijdens en uiterlijk voor beëindiging van de opdracht zorgt de kandidaat voor een gestructureerde overdracht van het opgeleverde werk.

Kennis en ervaring:
Kennis;
* Minimaal 5 jaar ervaring in de functie van project architect.
* HBO/WO werk- en denkniveau
* kennis van de NORA
* Kennis van en een visie op de laatste stand van techniek

Ervaring
* ruime ervaring met opstellen domein- en referentie-architectuur
* ruime ervaring in het opstellen van PSA
* Ervaring met en inhoudelijk expertise op het gebied van service-ontwerp en integratietechnologie
* Ervaring met omnichannel projecten

Kwaliteit
* Goede communicatievaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
* een doortastende persoonlijkheid
* kernwoorden zijn: initiatiefrijk, kwaliteitsgericht, klantgericht, samenwerken, proactief en resultaatgericht

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Ux designer1709-009
Rol: User experience (UX) designer
Type inzet: Detachering
Locatie: Regio Utrecht
Start: 1 november.
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 12 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform

Voor een van onze klanten zoeken wij een ervaren User Experience (UX) Designer.

Onze klant voert een digitaliseringsstrategie waarbij het leveren van informatieproducten aan de markt centraal staat. Het snel kunnen ontwikkelen van nieuwe (en waar nodig maatwerk-)producten is daarbij rand voorwaardelijk. Daarom is het nodig om veranderingen door te voeren in het ICT-landschap. Deze veranderingen worden onder architectuur doorgevoerd. Het programma draagt zorg voor toekomstvastheid. Online en web zijn belangrijke pijlers en gezien het grote belang van online vindt een groot deel van de onlineontwikkeling plaats binnen de organisatie zelf. Binnen het programma werken ze aan een generiek platform voor aansluiting van userinterfaces. Als User eXperience Designer help je mee aan het vormgeven van dit platform voor omnichannel.

Wat ga je doen?
Je helpt mee aan het vormgeven van een generiek platform voor aansluting van user interfaces. Je zorgt voor interactie designs en user interface designs die inspireren, user engangement verhogen en de gebruiker intuïtief en effectief hun taak laten uitvoeren. Je bent goed in het bedenken van vormconcepten die je vertaalt naar de website, app, social media kanalen, nieuwsbrieven en andere digitale middelen. Je weet wat er komt kijken bij de ontwikkeling van complexe websites en applicaties.
De kandidaat zorgt voor goede en toegankelijke documentering van de werkzaamheden en voor borging van de kennis bij de betrokken medewerkers. Tijdens en uiterlijk voor beëindiging van de opdracht zorgt de kandidaat voor een gestructureerde overdracht van het opgeleverde werk.

Wat vragen wij?
Benodigde kennis
o Een opleiding op (minimaal) HBO-niveau;
o Je kent je blogs, platforms en conferenties
o Je beheerst de gangbare tools en technieken

Benodigde ervaring
o Minimaal 5 jaar ervaring in de functie van User eXperience Designer in complexe organisaties;
o Ervaring met ontwerpen voor bedrijf kritische / high-traffic websites, responsive design, liefst ook met prototyping tools;
o Kennis en ervaring met gebruikersonderzoek en -testen en kan feedback van klanten en de data achter de website goed interpreteren.
o Ervaring met omnichannel projecten

Overige kwaliteiten
o Goede communicatievaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
o Een doortastende persoonlijkheid;
o Kernwoorden zijn: initiatiefrijk, kwaliteitsgericht, klantgericht, samenwerken, proactief en resultaatgericht.

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Helpdesk medewerker1709-008
Rol: IT supportdesk medewerker
Type inzet: Deta-vast (12 mnd)
Locatie: Regio Utrecht
Start: zsm.
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 12 mnd deta-vast
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Euro. 30,- (excl BTW, incl Woon- werkverkeer)

Voor een opdrachtgever in de regio Utrecht zijn wij met spoed op zoek naar IT supportdesk medewerker voor een inzet op basis van deta-vast gedurende 12 maanden waarna de medewerker bij de opdrachtgever in vaste dienst zal treden.


Medewerker IT Helpdesk

Opleiding: MBO/HBO
Vereisten: Itil en agile (gecertificeerd)
Ms office
Ruime IT Helpdesk ervaring (4jaar)

Het IT supportdeks team bestaat uit zo’n 10 mensen.

Werkzaamheden in de rol van IT Supporrdeks medewerker
Handelt volgens afgesproken SLA’s vragen, verzoeken en klachten af. Verleent eerstelijns ondersteuning op het gebied van IT- en facilitaire dienstverlening voor collega’s, klanten van de opdrachtgever en ondersteunt projecten, zodat gebruikers en klanten zo snel mogelijk antwoorden en/ of oplossingen krijgen.

Taken
-Neemt incidentmeldingen, leveringsverzoeken, problemen en vragen in ontvangst en registreert deze in de registratie applicatie.
-Lost zo mogelijk zelfstandig de incidenten en problemen op. Zet de overige incidenten en problemen door naar de juiste afdeling of bij complexe problemen naar externe specialisten.
-Achterhaalt de klant specifieke wensen met bijbehorende dienstverlening en past de stijl en inhoud van de hulpverlening op deze klant aan.
-Bewaakt de voortgang van de incidentafhandeling en controleert de kwaliteit van de geleverde oplossing (van de tweede en derdelijns meldingen).
-Instrueert en adviseert gebruikers inzake het gebruik, de inzet en het onderhoud van computers, business applicaties en kantoorautomatisering.
-Toetst autorisatieverzoeken aan de kaders en voert deze door.
-Signaleert trends in vragen en klachten van klanten en van geboden oplossingen en bedient zich van vakkennis om deze te kunnen oplossen.
-Stelt gebruikershandleidingen, FAQ en Known errors op en breidt deze waar nodig uit.
-Configureert ICT-producten gebruiksklaar zodat deze gereed zijn voor uitlevering.
-Monitort en analyseert relevante (interne en externe) ontwikkelingen op het eigen aandachtsgebied en doet voorstellen voor wijzigingen/verbeteringen ten behoeve van continuïteit en optimaal beheer op de lange termijn.


Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Database administrator1709-007
Rol: DBA (DB2)
Type inzet: Deta-vast constructie
Locatie: Regio Utrecht
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 12 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform

Voor een opdrachtgever in de regio Utrecht zijn wij met spoed op zoek naar een Database Administrator voor een DB2 omgeving. De opdrachtgever heeft de wens uitgesproken om de DBA’er na een periode van een jaar een vaste aanstelling aan te bieden. Deze aanvraag geldt derhalve als een Deta-vast aanvraag.

Als DBA ben je onderdeel van de IT afdeling. Je werkt zelfstandig en in teamverband aan vernieuwende projecten, waarbij je een hoge kwaliteit nastreeft en oplossingsgericht bent.
Als DBA bij de opdracghtgever ligt er een interessante en mooie klus voor je. Je hebt een uitdagende en afwisselende functie waarin je zorg draagt voor het beheer van databases, (meta) gegevens en gegevensmodellen en je analyseert en onderzoekt storingen in het functioneren van de databases. Je verhelpt verstoringen, ontwerpt en onderhoudt strategieën om storingen te voorkomen en onderhoudt en beheert de structuur en capaciteit van de databases.
Daarnaast plan je reorganisaties, upgrades en patches van de databases en voert deze tevens uit. Je ondersteunt de interne medewerkers van ICT om het functioneren van de databases en applicaties te optimaliseren. Je draagt zorg voor het projectmanagement met betrekking tot opstarten en voortgang van project gerelateerde DBA-activiteiten.
Tot slot adviseer je als DBA het ICT management omtrent eisen en wijzigingen met betrekking tot het netwerk, de computerconfiguratie, licentiegebruik, hardware capaciteit en applicatiesoftware. Dit alles met de focus op een optimale performance van de databases.

Kennis/ervaring
-HBO / WO met een ICT afstudeerrichting
-Kennis en ervaring met database ontwerp.
-Database platform DB2 10.5 on LUW en hoger
-Implementatie, beheer en onderhoud van DB2 sql replicatie
-Implementatie, beheer en onderhoud van DB2 HADR
-Monitoring van databases
-Performance analyse/tuning in een OLTP SQL omgeving
-Ruime kennis en ervaring met backup, restore, recovery en failover
-Kennis en ervaring met migraties naar volgende versies
-Shell scripting (korn, bash)
-Database kennis PostgreSQL
-Ruime kennis en ervaring met AIX 7 en linux (centOS 7 - intel)
-Kennis en ervaring van AIX TSM is een pré
-kennis en ervaring met docker is een pré
-Kennis en ervaring van Oracle is een pré
-Kennis van Java is een pré


Certificering
-DB2 administrator versie 10.1 op LUW

Competenties
-Documenteren
-Teamplayer
-Gevraagd en ongevraagd advies gevend aan ontwikkelaars en architecten
-Ondersteunend aan licentiemanager.
Ervaring
-AIX operatingsystem (KO = Knock out criterium)
-DB2 troubleshooting on AIX (KO)
-DB2 SQL replication; implementing, changing & scripting (KO)
-Implementing/Maintaining DB2 HADR environments (KO)
-DB2 in PowerHA/HACMP and manual failover (KO)
-Implementing/Maintaining DB2 LDAP (KO)
-Advising Middleware Architects about which DB2 license should be used where and when to minimize the license cost for DB2 products
-Advising Middleware Architects about how to standardize DB2 in a dynamically changing infrastructure for minimal down time
-Consolidating/migrating DB2 instances/databases
-Migrating/Updating DB2 software (KO)
-Coaching junior level DBA’s
-Performance tuning in OLTP and DSS environments (>10Tb) (KO)
-Extensive knowledge about backup/restore
-Werken in DevOps, Agile en Continuous Deployment omgevingen (KO)

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief en ivm de deta-vast constructie ook een indicatie van het gewenste bruto maand salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Software architect1708-027
Role: Software architect [Angular/ Active Directory Application LDAP and Identity specialist]
Location: Den Bosch (& partly from home location)
Start: End September beginning of October
Hours per week: between 8 and 40 (in consultation with professional)
Period: several weeks

Our customer is currently building a new application used for its global organization.
For this purpose the customer seeks external expertise for the authorization process design within the application.
The required candidate will assist in the development project, hereby specifically acting as technical consultant between the enterprise architect and the software architect, but also (if and when the situation request) is able to pragmatically help out in coding activities (Angular2) in creating an application LDAP and Role based access authorization model. The desired solution will consist of Active Directory, Lightweight Directory Services for authorization matrix role based access functionality. Ideally the required candidate will have gathered experience in both Java / Angualr surroundings, but also with Active Directory, preferably in similar scoped projects. The coordination and controlling activities are to be carried out by the sought professional.
Communication (spoken and written) is in English. The up-to-date resume and motivation are therefor requested in English as well.

Technical scope
The application consist of Cosmos, GMC and a orchestration frontend written in Angular 2 , Java and is running on a windows Platform with SQL 2016.
The intention is to install the application being able as a stand alone setup or as an enterprise setup in combination with Active directory and Active directory federation services. So the initial Idea was to use AD LDS (active directory lightweight directory service) but other alternatives providing similar result and functionality are also possible.
Emphasis on external experience focusses on the area of setting up the LDAP schema, password synchronization, authentication and authorization in the application. This both from an infrastructure perspective, as wel as coding the right connectors in the application.

Additional tasks and duties:
  • Assist Application and infrastructure architect in choosing the right setup
  • Help in the design for both situations (standalone-Enterprise)
  • Advise and possibly develop the necessary code in the application
  • Setup the authorization matrix, develop the LDAP schema, connectors and synchronization of systems
  • Help to create procedures for operational management
  • Hands on help with creating the solution.
    “Doing the right things, and doing things right”: a pragmatic approach on delivering a quality solution.

    Candidates recognizing themselves in the required professional described above are kindly requested to send us their resume along with a brief motivation (both in English) and the desired hourly tariff. Planned courses and holidays are also to be mentioned in the response.
    Questions and further information can be obtained through mail: info@datapool.nl