Business Consultant
Rol: Business Consultant
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: s -Hertogenbosch
Start: zo snel mogelijk
Duur: 12 maanden met optie tot verlenging
Uren per week: 40 uren per week
Uiterste reactie datum: zo snel mogelijk
tarief indicatie: marktconform
Voor onze opdrachtgever in s - Hertogenbosch zijn wij op zoek naar een Business Consultant Purchase to Pay software oplossingen.

Als Business Consultant voor Purchase to Pay software oplossingen, snap je de techniek maar maak je het verschil door je kennis van financi?le en inkoop processen.

De functie
Jij komt als Business Consultant te werken binnen Office Services. Office Services is verantwoordelijk voor alle business software oplossingen van de opdrachtgever op het vlak van Document Management. Deze software zorgt ervoor dat intensieve bedrijfsprocessen worden ondersteund zodat de klant effici?nter en gemakkelijker kan werken. Als Business Consultant bent je verantwoordelijk voor de analyse, ontwerp, configuratie, implementatie en support van deze software oplossingen. Je doet dit uiteraard niet alleen en komt te werken binnen een team met 25 collega s. Nu zijn wij specifiek opzoek naar meerdere collega?s voor ??n van de meest uitdagende software pakketten: Purchase To Pay. Onder Purchase To Pay verstaan we o.a. Inkoop Management en Factuurverwerkingsoplossingen doormiddel van het portfolio van Basware en Kofax. Dit is uitdagend omdat naast je technisch kennis ook gesprekspartner bent voor de klant aangaande inkoop en financiele proces optimalisatie.

Je bent verantwoordelijk voor:
- Pre-sales trajecten, waarbij je vanuit jouw expertise de sales organisatie ondersteunt;
- Het vertalen van de eisen en wensen van de klant naar een concrete oplossing;
- Het leveren van specifieke (technische en functionele) kennis;
- Het uitvoeren van requirement- functionele- en technische analyses. De resultaten beschrijf je in een requirementsspecificatie en solution ontwerp;
- De coordinatie en realisatie van de oplossing bij de klant en dit binnen afgesproken tijd, budget en scope op te leveren.
- Het onderhouden van zowel contact met de leveranciers als de interne sales organisatie.
- Het oplossen van incidenten/ change requests bij klanten teneinde de continu?teit van het klantenproces te borgen en de klanttevredenheid te realiseren.

Het profiel
- Je beschikt minimaal over een hbo-diploma. Bijvoorbeeld richting Informatie Management, (Technische) Bedrijfskunde en Informatica;
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring vanuit een vergelijkbare functie;
- Kennis van financiele systemen zoals SAP (FICO/ MM), Dynamics (365), ORACLE of een andere vergelijkbare module is een eis;
- Kennis van Basware Inkoop en Factuurverwerkingsmodules is een pre;
- Je hebt ervaring met software configuraties en interface functionaliteiten;
- Je bent analytisch, communicatief vaardig, commercieel ingesteld, oplossingsgericht en werkt planmatig en gestructureerd.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je (binnenkort) beschikbaar? Reageer dan direct!
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV en een korte motivatie voor de opdracht.


 Reageer

Referentie nummer

JO17196

Kennisgebied

  • BASWARE

Locatie

Den Bosch

Duur