Project Manager KCC
Voor een van onze
opdrachtgevers, actief in de zakelijke dienstverlening zoeken wij een ervaren
Project manager met aantoonbare ervaring opgedaan binnen het klant contact
center domein.
De managers van het
KCC zijn je stakeholders en je werkt nauw samen met andere projectleiders,
teamleiders, procesbeheerders, en de afdeling IT.
Je bent als projectmanager verantwoordelijk voor ongeveer 4 projecten tegelijkertijd. De doorlooptijd van een
project varieert van een kwartaal tot een jaar. Denk aan:
o Implementeren
van een voicebot
o Integratie
van nieuwe locaties binnen bestaande dienstverlening
o Aanpassen
uitwijkplannen
o Upgrade
telefoniesysteem
Vanwege het grote
aantal stakeholders en het aantal parallelle projecten, verwachten we dat je
significante ervaring op het gebied van project management hebt.
-
Status
Te verwerken
-
Type inzet
Opdracht
-
Start
Z.S.M.
-
Uren per week
40
-
Duur van de inzet
6 Maanden
-
Tarief
Marktconform
-
Referentie nummer
ZR_9050_JOB
Wat ga je doen?
Je bent project manager van onderhanden en toekomstige wijzigingen binnen het KCC
· Managen/begeleiden van (business) changes/features:
o Registreren van binnenkomende aanvragen
o (samen met anderen) Intake en analyse van binnengekomen aanvragen
o (helpen) Uitwerken van de geaccepteerde aanvragen tot business cases voor changes (features) zodat deze door de uitvoerende teams kunnen worden uitgevoerd. Inclusief verzamelen van business requirements, waarde- en kostenanalyse, high-level plan van aanpak.
o Voortgangsbewaking van onderhanden features, inclusief rapportage. Borgen dat realisatie en implementatie in de staande organisatie succesvol verloopt.
o Overdragen aan de uitvoerende opdrachtgever
· Voorbereiden van de kwartaalplanning voor geselecteerde features
· (meewerken aan) Inhoudelijk uitwerking van de business roadmap voor KCC
· Uitwerken en continu verbeteren van het proces: sjablonen, mailboxen, tooling, etc.
Customer Contact Center ervaring als Project manager? reageer!
Wie ben jij?
We zoeken een kandidaat die zich herkent in de volgende kenmerken:
· Een afgeronde hbo- of wo-opleiding;
· Minimaal 3 jaar relevante werkervaring (bij voorkeur binnen een klantcontactcentrum)
· Je ziet het belang van heldere communicatie, rapportage en vastlegging voor een organisatie, en wil daar je steentje aan bijdragen
· Je krijgt energie van continu verbeteren
· Je hebt ervaring in multi-disciplinaire organisatie(s), bent gewend om met meerdere partijen samen te werken (van uitvoerende teams tot stakeholders)
· Je vindt het leuk om projecten voor te bereiden en business cases uit te werken
Ronald Bosch
Even sparren over deze opdracht?
Het is niet altijd makkelijk om te lezen of iets bij je past. Feel free om ons te vragen wat wij ervan denken.
Waarom deze opdracht met ons?
Niet alle opdrachten die wij publiceren zijn exclusief bij ons terecht gekomen en we kunnen ons voorstellen dat jij eens denkt; ken ik deze aanvraag niet al? In dat geval kun je jezelf afvragen waarom je via ons wilt reageren. Spar daarover gerust met ons of lees hier vast hoe werken via ons is.
Werken via datapoolKlaar voor de volgende stap?
Maak jezelf kenbaar bij ons! Mail, bel, plan gelijk iets in. Allemaal prima voor ons dus aan jou wat het beste voor jou uitkomt. Wacht alleen niet te lang, het kan snel gaan.
Solliciteer
Geïnteresseerd? Laat jouw gegevens en profiel achter zodat we je snel kunnen benaderen.
Neem contact op