Werkplek – en Servicedesk engineer (Deta-vast)
Voor een opdrachtgever in de regio Utrecht zoeken ze een enthousiaste werkplek- en servicedesk engineer op basis van ‘deta-vast constructie’. Deze rol omvat netwerk- en systeembeheer en support voor gebruikers binnen de organisatie. De taken omvatten het aannemen, oplossen, rapporteren, afmelden en afsluiten van serviceverzoeken. Als werkplek/servicedesk engineer ben je bedreven in het stellen van de juiste vragen om de behoeften van gebruikers te begrijpen. Je helpt bij problemen met mobiele werkplekken, smartphones en beantwoordt vragen over software zoals Excel, Word en Teams. Ook werk je met complexe informatiesystemen en draag je bij aan verbeteringen en oplossingen voor storingen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor servicedesk meldingen, werkt samen met collega’s en leveranciers, en draagt bij aan dienstverleningsverbeteringen en projecten binnen de organisatie.
-
Locatie
Houten
-
Start
01-01-2024
-
Uren per week
40 uur
-
Duur van de inzet
6 Maanden
-
Tarief
€30 - €45 p/u
-
Referentie nummer
JobRequests-81-B
Ronald Bosch
Senior Account ManagerOver de functie
De rol
Je collega’s vertrouwen op jouw effectieve en servicegerichte ondersteuning, zodat zij ongehinderd hun werkzaamheden uit kunnen voeren.
Het aannemen, direct oplossen, tussentijds rapporteren aan de klant, afmelden en afsluiten van calls is een van jouw dagelijkse taken.Jij weet als werkplek/ servicedesk engineer hoe je de juiste vragen moet stellen om direct te achterhalen wat de gebruiker wil.
Je kan medewerkers helpen bij problemen met mobiele werkplekken en smartphones en je weet vragen over de werking van allerlei onderwerpen te beantwoorden: van Excel, Word en Teams tot en met een defecte notebook.
Binnen de opdrachtgever wordt gewerkt met complexe informatiesystemen, maar hier weet jij snel je weg in te vinden.
Wat ga je doen?
- Je bent samen met je collega het eerste aanspreekpunt voor meldingen die binnenkomen op de Servicedesk.
- Na registratie en prioritering verzorg je de oplossing, mogelijk in samenwerking met je collega’s en/of de betrokken leverancier.
- Je maakt analyses van storingen en je signaleert knelpunten. Van daaruit draag je duurzame oplossingen en verbetervoorstellen aan.
- Je levert een bijdrage aan het uitleveren van (mobiele) werkplekken.
- Je denkt actief mee in het verbeteren van de dienstverlening van het team.
- Je zoekt (proactief) de samenwerking met andere afdelingen/collega’s en je werkt actief mee in projectgroepen als dat wordt gevraagd.
Over het bedrijf
Onze opdrachtgever staat bekend als één van de grootste aanbieders van medisch specialistische thuisbehandelingen. Ze focussen op het verbeteren van de communicatie en interactie tussen patiënten en zorgprofessionals. Door deze diensten aan te bieden, streeft de organisatie ernaar de toegankelijkheid en het comfort van medische zorg te verhogen, waarbij patiënten van hoogwaardige behandelingen kunnen genieten in de vertrouwde omgeving van hun eigen huis.
Wat wij vragen
Wie ben jij?
Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding, bij voorkeur ICT Beheer.
Minimaal 2 jaar ervaring op een ICT Servicedesk waarbij je in de rol van skilled werkplek/ seriedesk medewerker jouw ervaring hebt opgebouwd.
Het betreft een rol die vanuit de klantlocatie in Houten uitgevoerd dient te worden. Om die reden is het handig als je in de regio Utrecht woont
Kennis en ervaring:
· ITIL Foundation (certificering geldt als een pre)
· Kennis van O365; Windows 10
· Ondersteunen en configureren van iPads/iPhones.· Kennis van Office2016 (geldt als een pre)· Kennis van en ervaring met Microsoft Active Directory. (geldt als een pre)
· Kennis van en ervaring met Citrix en VPN verbinding.(geldt als een pre)
Wat wij bieden
Je komt terecht in een organisatie die constant in beweging is en die groeit. Met een leuk en enthousiast team van collega’s zorg je voor een goed functionerende IT omgeving maar is er ook tijd voor een lolletje. Je krijgt kansen je kennis en ervaring op te bouwen en uit te breiden. Gezien het feit dat je uiteindelijk in een vast dienst verband terecht komt, denkt men met je mee over jouw wensen en ambitie de komende jaren en speelt de organisatie een actieve rol in het samen met jou realiseren van die wensen en doelstellingen.
Ronald Bosch
Senior Account ManagerEven sparren over deze opdracht?
Het is niet altijd makkelijk om te lezen of iets bij je past. Feel free om ons te vragen wat wij ervan denken.
Waarom deze opdracht met ons?
Niet alle opdrachten die wij publiceren zijn exclusief bij ons terecht gekomen en we kunnen ons voorstellen dat jij eens denkt; ken ik deze aanvraag niet al? In dat geval kun je jezelf afvragen waarom je via ons wilt reageren. Spar daarover gerust met ons of lees hier vast hoe werken via ons is.
Werken via datapoolKlaar voor de volgende stap?
Maak jezelf kenbaar bij ons! Mail, bel, plan gelijk iets in. Allemaal prima voor ons dus aan jou wat het beste voor jou uitkomt. Wacht alleen niet te lang, het kan snel gaan.
Solliciteer
Geïnteresseerd? Laat jouw gegevens en profiel achter zodat we je snel kunnen benaderen.
Neem contact op