Werkplek – en Servicedesk medewerker (Deta-Vast)

Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Veenendaal, zoeken wij voor een enthousiaste werkplek- en servicedesk medewerker ter versterking van het team.
Het team verzorgt het netwerk-,systeembeheer en de support aan de gebruikers binnen de organisatie.

  • Locatie

    Veenendaal

  • Start

    31-03-2025

  • Uren per week

    40 uur

  • Tarief

    €35 - €45 p/u

  • Referentie nummer

    JobRequests-1672-A

Ronald Bosch

Senior Account Manager

Over de functie

Je collega’s vertrouwen op jouw effectieve en servicegerichte ondersteuning, zodat zij ongehinderd hun werkzaamheden uit kunnen voeren. 

Het aannemen, direct oplossen, tussentijds rapporteren aan de klant, afmelden en afsluiten van calls is een van jouw dagelijkse taken.Jij weet als werkplek/ servicedesk engineer hoe je de juiste vragen moet stellen om direct te achterhalen wat de gebruiker wil.

Je kan medewerkers helpen bij problemen met mobiele werkplekken en smartphones en je weet vragen over de werking van allerlei onderwerpen te beantwoorden: van Excel, Word en Teams tot en met een defecte notebook.

Binnen de opdrachtgever wordt gewerkt met complexe informatiesystemen, maar hier weet jij snel je weg in te vinden.

Wat ga je doen?

  • Je bent samen met je collega het eerste aanspreekpunt voor meldingen die binnenkomen op de Servicedesk.
  • Na registratie en prioritering (in het gebruikte ticketing systeem Jira) verzorg je de oplossing, mogelijk in samenwerking met je collega’s en/of de betrokken leverancier.
  • Je maakt analyses van storingen en je signaleert knelpunten. Van daaruit draag je duurzame oplossingen en verbetervoorstellen aan.
  • Je levert een bijdrage aan het uitleveren van (mobiele) werkplekken.
  • Je denkt actief mee in het verbeteren van de dienstverlening van het team.
  • Je zoekt (proactief) de samenwerking met andere afdelingen/collega’s en je werkt actief mee in projectgroepen als dat wordt gevraagd.

Over het bedrijf

Opdrachtgever is actief in de retail en staat bekend om haar kwalitatieve en innovatieve dienstverlening.


Wat wij vragen

  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding, bij voorkeur ICT Beheer.
  • Minimaal 2 jaar ervaring op een ICT Servicedesk waarbij je in de rol van skilled werkplek/ seriedesk medewerker jouw ervaring hebt opgebouwd.
  • Het betreft een rol die vanuit de klantlocatie in Veenendaal uitgevoerd dient te worden. Om die reden is het handig als je in de regio woont

Kennis en ervaring:

  • ITIL Foundation (certificering geldt als een pre)
  • Kennis van O365; Windows 10
  • Ondersteunen en configureren van iPads/iPhones.
  • Kennis van Office2016 (geldt als een pre)· Kennis van en ervaring met Microsoft Active Directory. (geldt als een pre)
  • Kennis van en ervaring met Citrix en VPN verbinding.(geldt als een pre)

Wat wij bieden

Je komt terecht in een organisatie die constant in beweging is en die groeit. Met een leuk en enthousiast team van collega’s zorg je voor een goed functionerende IT omgeving maar is er ook tijd voor een lolletje. Je krijgt kansen je kennis en ervaring op te bouwen en uit te breiden. Gezien het feit dat je uiteindelijk in een vast dienst verband terecht komt, denkt men met je mee over jouw wensen en ambitie de komende jaren en speelt de organisatie een actieve rol in het samen met jou realiseren van die wensen en doelstellingen.

Ronald Bosch

Senior Account Manager

Even sparren over deze opdracht?

Het is niet altijd makkelijk om te lezen of iets bij je past.  Feel free om ons te vragen wat wij ervan denken.

foto collage, personen, werken, datapool

Waarom deze opdracht met ons?

Niet alle opdrachten die wij publiceren zijn exclusief bij ons terecht gekomen en we kunnen ons voorstellen dat jij eens denkt; ken ik deze aanvraag niet al?  In dat geval kun je jezelf afvragen waarom je via ons wilt reageren.  Spar daarover gerust met ons of lees hier vast hoe werken via ons is.

Werken via datapool
icon datapool

Persoonlijk

Systemen ondersteunen maar maken nooit de echte match! Met ons hart maken wij de selectie, vanuit competenties, maar ook waar wij jouw drive voelen.  Daarmee geen ‘bulk’ werk, maar altijd open voor een goed gesprek.

Naakt

Iedereen maakt fouten of voelt zich wel eens ongemakkelijk, zo ook wij! Wij durven alles van onszelf te laten zien, ook onze kwetsbare kant.  Pro-actief eerlijk, dat is naakt zijn voor ons.

icon, datapool

Memorabel

Met een belofte “wij blijven bij”, moeten wij er toch alles aan doen om samen een moment te creëren waarop we met plezier terugkijken!

icon datapool

Verbinden

De basis van wat wij doen; jou aan de professional of opdracht helpen.  Maar ook verbinden wij ons aan jouw succes, want we geven nooit op als het even tegen zit!

Klaar voor de volgende stap?

Maak jezelf kenbaar bij ons!  Mail, bel, plan gelijk iets in.  Allemaal prima voor ons dus aan jou wat het beste voor jou uitkomt.  Wacht alleen niet te lang, het kan snel gaan.